@Calathea dat koala gevoel ken ik helemaal, de kleine meid wil niets anders dan de hele dag om mama heen hangen. Kan niet eens rustig naar het toilet?. Slimme tip trouwens van die sportbh met gaatjes, kraamverzorgster had als tip in de kraamweek om de sportbh aan te doen s’ nachts om de zoogcompressen op zijn plek te houden. Nou heb het geprobeerd, maar de bh is inmiddels iets de klein voor het voormaat borst.
@Jaimy bijzonder om daar met 32 weken pas achter de komen zeg! Gelukkig is alles goed gegaan ?. Lijkt me wel raar, kan me voorstellen dat je hierdoor je zwangerschap niet echt bewust hebt meegemaakt of wel? Vooral omdat in die laatste weken nu natuurlijk extreem veel geregeld moest worden.
@Klaasje Wat vervelend dat de kleine op het begin zoveel spuugde. Gelukkig gaat het nu beter. Dat scheelt alweer of niet? Fijn dat jullie de voedingen een beetje kunnen afwisselen, zo pak je toch allebei tenminste nog een beetje slaap. Ben inderdaad ingeleid omdat de kleine meid uit zichzelf niet geboren wilde worden, maar uiteindelijk een super vlotte en fijne bevalling gehad!
Snap helemaal wat je bedoeld met de “last” van het moederschap, ik ervaar het niet zo zeer als zwaar maar even rustig naar het toilet of ontbijten is er inderdaad niet meer bij. Sta soms al kolvend, lunchen boven de box haar te trootsen ?. Hopelijk wordt het met de tijd beter, anders misschien een me-time momentje plannen in overleg met je vriend/man? Of gaat dat niet?
@MammieSammie Wat heftig zeg! Weten ze al meer in het ziekenhuis waaraan het ligt of? Kan dit door de ruggenprik komen of hebben ze geen idee? Hopelijk voel je je gauw weer wat beter en wordt de pijn minder zodat je weer voorledig van de kleine man kan genieten! In ieder geval fijn dat je op de verloskunde ligt en dat Sven lekker bij je mag zijn. Helpen ze in het ziekenhuis ook wel een beetje bij de zorg nu dan? Neem aan dat dat alleen niet zo goed lukt nu of wel? Of mag je vriend/man ook blijven slapen? Heel veel sterkte in ieder geval?!
Zoo wat een lap tekst heb ik geschreven zie ik nu pas??. Maar een app groepje lijkt me gezellig! Handiger dan hier elke keer alles teruglezen haha?.