Januari 2020 Baby

NOD 11 mei..
Net toch getest omdat ik wat symptomen had en hardstikke positief!
Zo blij! Maar toch ook voorzichtig.
In maart met 5 weken een miskraam gehad.
Van het weekend nog een testje doen en maandag maar eens bellen!

Meer dames hier die nog nergens last van hebben/geen kwaaltjes hebben? Ergens natuurlijk heel fijn maar ik merk ook dat het me onzeker maakt..
Nog even geduld voor de eerste echo.

Misschien toch wel leuk om me hier ook te melden! Wij weten nu 1.5 week dat ik zwanger ben van onze 1e. Zó ontzettend spannend! De eerste echo staat gepland op 24 mei! Ik zal rond 2 januari 2020 uitgerekend zijn.
Tot nu toe niet heel veel kwaaltjes. Wel moe, opgeblazen buik en soms een gevoel van misselijk zijn. Het hebben van weinig kwaaltjes maakt me soms zo ontzettend onzeker. Bang dat het nog mis gaat. Maar goed we blijven positief en kijken ontzettend uit naar de eerste echo!

Hi dames,
Ook ik ben zwanger, volgens eigen berekening 10 januari uitgerekend :)
Ik ben voorzichtig blij... dat komt omdat we in februari met 12 weken een missed abortion hebben gehad van onze tweeling :-( 
Ik heb gelukkig nog niet zo veel kwaaltjes.. alleen pijnlijke borsten en soms wat misselijk.
Ik heb dit topic nog niet doorgelezen. Maar was er al een Facebook groep opgezet?
liefs!

Ik heb een geheime faceboekgroep aangemaakt.
voeg Bobien Fonk toe, staat een tekst in bij de foto (there is a miracle growing in you)
Bobien Fonk bestaat uiteraard niet, haha

Hoi meiden,

mag ik met jullie meeschrijven? 
Ik heb afgelopen vrijdag positief getest en had dit totaal niet verwacht. Ik voelde geen enkel symptoom op wat krampen na en dacht dat ik ieder moment ongesteld kon worden.
In september 2018 en januari 2019 heb ik een miskraam gehad, dit is nu dus mijn 3e zwangerschap. Wij hebben nog geen kinderen.
in deze zwangerschap heb ik weinig symptomen, bv geen last van gevoelige borsten wat ik bij de vorige zwangerschappen wel had. Mede door dit en de miskramen ben ik dus hartstikke onzeker 

Terug
Bovenaan