@Jaimy, zeker heel bijzonder zeg. Gelukkig rook je niet en heb je niet veel gedronken. Wel lekker dat je verder blijkbaar vrijwel geen klachten hebt gehad.
@Ellytje, mij lijkt een app groepje wel prettig.
@Kirsten, natuurlijk mag je meekletsen. Welkom haha. Jammer dat de borst niet lukt. Wel fijn dat je alsnog moedermelk kan geven alleen ben je dan natuurlijk wel dubbel bezig met voeding. Het voelt voor mij vaak genoeg al alsof ik alleen maar bezig ben met voeden ?
Ik wil dus ook graag zo'n kolfbh. Lijkt me ideaal en ik ga ook even kijken naar wat mijn verzekering vergoed als het gaat om een kolf. Ik vind mijn verzekering nogal gierig tot nu toe als het gaat om zwanger zijn. Mogelijk dat ze hierin wel dat vergoeden.
Je zeurt niet hoor. Ik heb gewoon een inschattingsfout gemaakt.
Ook hier overdag een heel rustig mannetje tot wij ons hoofd neerleggen...
@Ellytje, mij lijkt een app groepje wel prettig.
@Kirsten, natuurlijk mag je meekletsen. Welkom haha. Jammer dat de borst niet lukt. Wel fijn dat je alsnog moedermelk kan geven alleen ben je dan natuurlijk wel dubbel bezig met voeding. Het voelt voor mij vaak genoeg al alsof ik alleen maar bezig ben met voeden ?
Ik wil dus ook graag zo'n kolfbh. Lijkt me ideaal en ik ga ook even kijken naar wat mijn verzekering vergoed als het gaat om een kolf. Ik vind mijn verzekering nogal gierig tot nu toe als het gaat om zwanger zijn. Mogelijk dat ze hierin wel dat vergoeden.
Je zeurt niet hoor. Ik heb gewoon een inschattingsfout gemaakt.
Ook hier overdag een heel rustig mannetje tot wij ons hoofd neerleggen...