Januari 2020 Baby

Dat is makkelijk! Heb je alles dichtbij. Ben benieuwd. 
@Ellytje: Dat is dan nog wel een poosje werken. Vind het vooral een gezellige tijd. En alle lekkere dingen horen daarbij. 
@mamamia: misschien kun je even vragen bij de verloskundige. Ik heb tabletten gekregen. En dat werkt super. Heb er lang niet zoveel last meer van nu! 
Alcohol drink ik nooit, dus dat geluk hebben we!!

Wij hadden de intake ook ongeveer 2 maanden geleden. Bij ons moest het bed 70cm zijn, maar we hebben een elektrisch boxspring en die is al 75cm. Was wel blij dat er niks onder hoeft, ik moet nu al met een hupsje m’n bed in ?
Maar goed, het wordt nu toch een ziekenhuisbevalling, dus maakt niet meer uit...
Dat van die aambei klinkt echt niet lekker, zou inderdaad de dokter er naar laten kijken!

Ik mis de rode wijn nu ook wel! Alcoholvrij heb ik van de zomer een aantal keer geprobeerd, maar vond t geen bal aan.. Ik wacht maar gewoon tot de kleine er is ? Nog 5 weken ongeveer dus t schiet op!

Nou net terug...helaas zonder echt resultaat. Inprikken of afbinden of whatever doen ze niet tijdens de zwangerschap. Ik moet er nu neusspray op sprayen en mag wel de creme van curanol in combinatie met de pillen. HOPEN dat dit werkt, anders moet ik me serieus ziek melden vanwege zo'n stomme reden, maar het is echt gewoon geen doen meer. Kan niet zitten niks. Leef momenteel op paracetamol.
Bij de verloskundige was het overigens wel allemaal goed, de kleine heeft bij mij nog heel veel ruimte dus kan nog volop draaien maar lag nu wel met zijn hoofdje naar beneden! Hopelijk blijft dat eigenwijsje zo liggen tot aan de bevalling haha.
Wel vervelend dat maagzuur bij jullie, dat is ook gewoon zoiets wat je niet kunt 'uitzetten'. Pff wat een rot dingetjes horen er bij een zwangerschap. Ik probeer vooral te denken dat het allemaal zoooveel erger kan. Dat helpt soms wel. Maar toch, je denkt toch dat jouw eigen situatie gewoon even heel erg kut is. 

@ellytje haha wat grappig wij hebben op precies dezelfde dag onze laatste werkdag. Merk jij ook dat het wel zwaarder wordt? Loop vooral tegen het feit aan dat ik om half 9 aanwezig moet zijn terwijl dat soms best lastig is als je een slechte nacht hebt gehad. 
Wat balen dat de huisarts niks kan/wil doen. Hoelang kan je van deze aambei nog last houden? Is dat nog een paar dagen of kan dat echt nog weken zijn? Snap wel dat je daarvoor niet thuis wil komen te zitten..
En wat fijn dat hij voor nu goed ligt! Hopen dat hij zo blijft liggen!?
Ik mis vooral heeeeel erg filet american? Alcohol drink ik al niet dus dat scheelt, maar dat is voor vele met deze feestdagen wel wat lastiger denk ik.
Wij hebben onze intake ook al even geleden gehad. Alleen van de week ons bed opgemeten, maar met klossen van 28 cm eronder komen we nog niet aan de 80 cm?Morgen even de kraamzorg vragen of ze moeilijk doen over 6 cm. Wil toch in het zkh bevallen.
Heb vandaag wel veel last van die kleine. Zeker met lopen.. hij zit tegen mijn blaas of ergens daar onder aan. Lopen doet soms zo pijn in mijn vagina (sorry) dat ik me echt afvraag wat hij allemaal aan t doen is. Ik denk dat het gewoon bij het indalen hoort, maar prettig is anders..
@mama mia soms mag je je best ff zielig voelen. Jij hebt best veel last van je zwangerschap dat ik wel kan geloven dat je er soms echt wel ff doorheen zit en van baalt.. 

@mama mia haha ja vind ik ook. Dat is bijna een keer zo hoog dan we nu hebben?
Heb gelukkig van het schoppen en bewegen boven in de buik geen last. Alleen als hij af en toe beneden verkeerd zit.
Hahahaha ik zeg dat vaak tegen mn vriend; wat zou hij nu in hemelsnaam aan t doen zijn? Dan gaat die buik van links naar rechts ? Snap wel dat mensen dat gaan missen..

Terug
Bovenaan