Januari 2020 Baby

@SharonR: fijn dat de kleine gegroeid is. Duimen dat ie zo doorgaat. Ohhh een familiebox, wat ontzettend leuk! Maakt het meubelstuk zoveel waardevoller.
@Ons eerste kindje: lag jullie kleine wel goed? Lijkt me heerlijk idee als ie dan indaalt (op de ermee gepaarde pijn na), weer een mijlpaal afvinken met rust dat ie goed ligt.

@ mamamia: gaf de verloskundige ook duidelijk aan dat er nog een kans is dat je kindje draait? Hoop het! En anders? Krijg je dan gesprek voor een geplande keizersnede of wachten ze tot het begint? 
Gelukkig heb ik niet zoveel last van het indalen. Alleen met lopen soms en kan niet meer fietsen. Dan merk ik het wel! 

Hopen maar dat het vanzelf nog draait! Vind het wel een beetje vreemd dat de verloskundige het zo promoot. Het is jouw beslissing toch? Zeker met de risicos en dat het niet eens zeker is dat het lukt!! 
Hopen dat ze in het ZH je beter begrijpen!!

@mama mia haha nou daar heb je idd wat aan? Vooral doen wat je zelf wilt en laat je niet gek maken door wat andere allemaal zeggen!! Als je het niet wil dan wil je het niet. 
@ons eerste kindje fietsen voelde van de week ook niet zo prettig nee? Conditioneel ook niet? Kan je nog wel autorijden? Hoor dat dat bij sommige soms ook niet meer gaat

@ Klaasjee: autorijden gaat gelukkig wel, maar is geen feest. Maar heeft meer te maken dat ik last heb van mn pols. Dus rij het liefst maar mee!!
Is bij jullie de kraamhulp al geweest voor intake?

Terug
Bovenaan