Januari 2021❤️

@MariekeSep Ah wat leuk! Wij hebben de afspraak om 11.00 uur. Ik wilde graag zo vroeg mogelijk haha. Jij?
Wat betreft de naam zijn wij er in principe al een tijdje uit zowel voor een jongen als meisje. Heel benieuwd welke wij uiteindelijk ook mogen gebruiken! Weten jullie het al?

Ah wat leuk nog een jongen en wat fijn de positieve nipt-uitslagen!
Wij zijn ook al uit de naam, we vinden tot nu toe geen leukere. Maar wat Sanne zegt: de ruimte om eventueel te wisselen voelt heel fijn!
Vandaag weer lekker gescoord voor een kinderstoel met wipstoel set, dat gaan mijn ouders ons cadeau geven zo lief. En wat kleurstalen voor op de muur gehaald, we gaan lekker aan het kamertje beginnen. Buikje groeit behoorlijk,  ben er zo trots op?

Leuk Anoek al die voorpret! En hoe leuk is die buik:) Hier moet ik mezelf beetje inhouden want we gaan eerst nog verbouwen in september tm november dus de meeste spulletjes kan ik beter daarna pas kopen. En we hebben nog veel van onze eerste gelukkig. Maar wel een fijne wipstoel gekocht via marktplaats, de nuna leaf. Die had ik bij een vriendin van me gezien en dat is de enige stoel waar mijn zoontje ooit beneden een dutje in deed (hij sliep altijd alleen in een rustig donker kamertje, nooit in de box of beneden ofzo). Dus die leek me wel fijn voor een tweede omdat je toch wat vaker even je handen vrij wil hebben. Verder moet ik me dus enorm inhouden en de verbouwing afwachten!

Wat heerlijk al die blije en positieve berichtjes! 

Ook wij weten de naam al, hadden er al vroeg eentje voor een jongen en die blijft onze favoriet, we roepen het naampje ook al heel vaak tegen mijn buikje, groeit wel maar blijft nog heel bescheiden naar mijn idee, nu 17 weekjes alweer??

M lies, wat leuk - ook een jongen!

Wij hadden gisteren de gender reveal, ik had een taart gemaakt en het was zoooo leuk! Bijzonder om dat met de gezinnen te delen!
Wij hadden wat leuke meisjesnamen maar nog geen goede jongensnaam... nog even doorzoeken.

Heerlijk al die positieve berichten steeds! Wij weten hopelijk zaterdag de geslachten, ben zo benieuwd en vind het tegelijk ook heel spannend omdat ik me dan nog meer een beeld kan vormen. Dan gaan we ook maar eens serieus aan de namen, heb al wel wat favorietje! 

Hoi Dames,

Ik ben nieuw op het forum.
Op dit moment ben ik 15 weken en 2 dagen zwanger van onze eerste kleintje!
Het eerste trimester ben ik, op vermoeidheid en veul plassen na, goed door gekomen.
Nipt test hebben we gedaan en deze was goed :)
Volgende week donderdag hebben we de 16 weken echo en de zaterdag de pretecho. Ik merk dat ik daar toch zenuwachtiger over begin te worden. De spanning van wat gaat het worden?!
17 januari wordt de kleine verwacht.
 Leuk om de berichten van andere te lezen maar heb nog wat berichten in te halen.

@Shannen vdB Welkom en klets gezellig mee!
Wij lopen precies gelijk, wat leuk! Hier wordt de kleine dus ook verwacht op 17 januari. Wij hebben volgende week dinsdag de pretecho.
Hoe voel je je verder? Ben je de eerste drie maanden een beetje goed doorgekomen? Wordt dit je eerste kindje?

Terug
Bovenaan