Hallo Allemaal,
Ik kom ook gezellig mee kletsen.
Ik ben nu ruim 14 weken zwanger van de derde. Ik heb al 2 jongens van 15 en 11. Deze kleine is een cadeautje.
Sinds vorig jaar Oktober ben ik gescheiden en ik ga deze kleine grotendeels alleen groot brengen.
M'n ex is de papa, we dachten na de scheiding eenmalig een "scheidingsfeestje"? te kunnen vieren om daarna weer rustig verder te gaan met ieder ons eigen leven?. Dat liep dus net even wat anders. We hebben goed contact en zien deze kleine als cadeautje, tijdens onze relatie durfden we een derde niet meer aan( moeilijk zwanger raken, kinderen al wat ouder en een huilbaby), en nu kregen we zomaar na 1 keer zo'n verrassing. We hebben er echter wel bewust voor gekozen om apart verder te gaan.
Onze jongens schrokken eerst enorm maar zijn nu heel blij, we hebben ze het bewust pas verteld toen alle screeningsonderzoeken goed waren.
Ik ben 16 Januari uitgerekend en de vk gokt op een meisje. Ze kon het niet met zekerheid zeggen want de kleine eigenwijze had de handjes, voetjes en navelstreng ervoor. Ze heeft van alle kanten gekeken, maar wat ze ook deed er kwam iig geen piemeltje tevoorschijn??