Januari 2021❤️

[quote quote=10342318] Nee haha ik dacht bij m’n eerste een meisje (was een jongetje) en had nu een soort visie dat mijn huis gevuld zou worden door modderige snotneuzerige maar o zo leuke jongetjes en nu dus een meisje! Maar in beide gevallen een leuke verrassing. Uit ervaring kan ik je wel zeggen dat jongens echt super leuk zijn als mama![/quote]
Wat grappig joh! Maar echt super leuk een koningskoppeltje!  Ben heel benieuwd hoe het is zo n kleine man! 

@unity we mochten we terug komen maar dat gaat niet omdat we nu op vakantie zijn?. Bij mijn verloskundige is de geslachtsecho sinds kort gratis dus dat scheelde al?. 

Wij hebben 1 aug met precies 15wkn de geslachtsecho bij de vk. Ben benieuwd, heb ef echt totaal geen gevoel bij! Weet wel wat ik hoop (van beide eentje) mja dat is meer een hoop en niet een gevoel ?. Wel gezellig weer even naar de vk. Morgen weer naar het zkh voor controle, ben benieuwd, toch elke keer weee spannend!
We hebben niemand verteld wanneer we de echo hebben dus kunnen mooi alle ouders het die dag zelf vertellen, moet nog wel even bedenken hoe. 
Ben benieuwd waar de tussenstand eindigt! 

Hallo Allemaal,
Ik kom ook gezellig mee kletsen.
Ik ben nu ruim 14 weken zwanger van de derde. Ik heb al 2 jongens van 15 en 11. Deze kleine is een cadeautje.
Sinds vorig jaar Oktober ben ik gescheiden en ik ga deze kleine grotendeels alleen groot brengen.
M'n ex is de papa, we dachten na de scheiding eenmalig een "scheidingsfeestje"? te kunnen vieren om daarna weer rustig verder te gaan met ieder ons eigen leven?. Dat liep dus net even wat anders. We hebben goed contact en zien deze kleine als cadeautje, tijdens onze relatie durfden we een derde niet meer aan( moeilijk zwanger raken, kinderen al wat ouder en een huilbaby), en nu kregen we zomaar na 1 keer zo'n verrassing. We hebben er echter wel bewust voor gekozen om apart verder te gaan.
Onze jongens schrokken  eerst enorm maar zijn nu heel blij, we hebben ze het bewust pas verteld toen alle screeningsonderzoeken goed waren.
Ik ben 16 Januari uitgerekend en de vk gokt op een meisje. Ze kon het niet met zekerheid zeggen want de kleine eigenwijze had de handjes, voetjes en navelstreng ervoor. Ze heeft van alle kanten gekeken, maar wat ze ook deed er kwam iig geen piemeltje tevoorschijn??

Goedemorgen dames,
Misschien kan ik het hier kwijt. Ik ben nu 6 weken zwanger en in maart uitgerekend.
Alleen ik ben zo extreem misselijk en weinig eetlust wat doen jullie tegen die misselijkheid? 
Gemberthee werkt bij mij namelijk niet.
Alvast bedankt

Jennifer, haha dan snap ik het! Nog even geduld dan! Wat fijn dat ze dat gratis doet, mijn vk doet volgens mij alleen het hoognodige qua echo's. 
Gebruiker, welkom en gefeliciteerd! Echt een klein cadeautje, ook nog even spannend wat het wordt! Zul je net zien dat het met 19 weken toch een jongen is.
DaniX, gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik vind extreme misselijkheid lastig in te schatten vanaf een andere kant van een computer. Ben je alleen misselijk of moet je veel overgeven? Dan moet je oppassen dat je niet te veel vocht verliest (en even contact opnemen met je huisarts). Ik was bijv. wel misselijk (heel de dag door) en probeerde om de 2 uur lichte maaltijden te eten, ging niet van harte maar je maag een beetje gevuld houden hielp bij mij het beste. Verder was ik gewoon een dweil als ik daar nu op terug kijk, maar nu heb ik geen last meer van misselijkheid (15 weken) dus hopelijk gaat het bij jou ook over!

[quote quote=10342743]Goedemorgen dames, Misschien kan ik het hier kwijt. Ik ben nu 6 weken zwanger en in maart uitgerekend. Alleen ik ben zo extreem misselijk en weinig eetlust wat doen jullie tegen die misselijkheid? Gemberthee werkt bij mij namelijk niet. Alvast bedankt[/quote]
Hee gefeliciteerd! En wqt naar, ik ben vanaf week 6 ook erg misselijk geweest en veel spugen. Kreeg daar emesafene voor. Even je vk bellen of langs de huisarts. Misselijkheid ging er helaas niet van over, spugen wel. Blijven eten hielp, vooral vla enzo dat gaat er makkelijk in. Probeer als je veel spuugt vooral te blijven drinken, steeds één slokje water bleef er bij mij wel in zitten. Veel sterkte! Ik ben nu 14 wkn en het lijkt minder te worden dus het komt goed

Terug
Bovenaan