Januari 2021❤️

Welkom gebruiker en gefeliciteerd met jullie cadeautje! Zal wel een gekke tijd zijn geweest zeg toen jullie er achter kwamen, mooi dat jullie het toch als team kunnen doen op deze manier ?
Dani, ik heb gember tabletten en Bonusan multi Natal actief tabletten gebruikt en dat hielp (door de vitamine B6, dat zit ook in emesafene). Sterker spul is metoclopramide. Ik had nu bij de tweede weer zo'n misselijkheid dat ik vrij snel aan de medicatie ben gegaan omdat ik het mezelf niet onnodig zwaar wilde maken, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Bij m'n eerste duurde het 18 weken en at ik achteraf echt te weinig (ben toen vooral afgevallen in t begin). Nu bij de tweede lukte het eten beter (niet van harte hoor) en voelde ik me ietsje beter en was ik er met 14 weken grotendeels vanaf. Hoop voor jou ook een goed verloop en veel sterkte, het is echt een rotgevoel. Ik heb nu flinke bekkenpijn en moet heel veel liggen, maar ik vond toch de misselijkheid erger. Maar het komt goed!!!
M Lies gefeliciteerd met een jongetje!! Inderdaad 4-3 nu geloof ik ???????
Fijne vakantie Jennifer!!

Ben ik weer! Even bijgelezen en ik vind jullie berichten echt leuk! Welkom aan de nieuwe mama('s) to be!
Hier na twee weken wachten gisterochtend eindelijk gebeld met de uitslag van de NIPT (incl. nevenbevindingen) en alles is goed. Toch wel een opluchting!
Afgelopen week ook al het e.e.a geregeld voor de kleine, zo leuk! We hebben de kinderwagen besteld en een speciaal ledikant (met verhoogde poten en deur) gereserveerd. Mijn partner is rolstoelafhankelijk vandaar geen 'standaard' meubels. 
Ondertussen ben ik de dagen aan het aftellen voor de geslachtsecho!! Nog 11 te gaan haha!

Wat fijn Zwaantje een positieve nipt!! Je hebt even geduld moeten hebben.. 
Ik zie trouwens dat ik net voor jou het 1000e bericht heb geschreven, dat doen we toch best netjes met z'n allen haha!

Mlies wat leuk, weer een jongen er bij! Zou de volgende weer een meisje zijn? Haha ben benieuwd wat de eindstand wordt!
Wat fijn Zwaantje van je nipt! En al lekker aan het shoppen, leuk!
Wij vertrekken morgen voor twee weekjes op vakantie. Ik heb de afgelopen dagen een complete volksverhuizing georganiseerd pffff, hoe moet dat volgend jaar met twee van die ukken?! Niet te geloven... dat je voor zo'n klein mensje zó veel mee sleept haha.

Hey dames, vannochtend een goede NIPT uitslag dus hartstikke blij!! Ben nu 13w1d maar de misselijkheid wordt bij mij wat erger en duizeligheid moet echt elk uurtje blijven eten en iets van dectro energie/bouillon innemen. Heb ook last van mijn buik. Heeft iemand van jullie daar ook last van? Nog even wachten tot 12 aug dan hebben we de geslachtsbepalende echo...spannend! Groetjes♥️ 

[quote quote=10343051]Vanochtend de pretecho gehad en we konden er niet omheen: het is een jongetje! ? Dan staat het nu 4-3 volgens mij?[/quote]
Jaa wat leuk gefeliciteerd! 

En alle meiden met een goede nipt uitslag ook gefeliciteerd wat superfijn! 

Fijn @Zwaantje en @BellaBori die goede NIPT uitslag! 
Wij hebben trouwens dezelfde dag de geslachtsecho @Zwaantje. Hoe laat mag jij? 
Voor degene die het geslacht inmiddels weten.. Zijn jullie ook al uit de naam of nemen jullie daar de tijd voor ;-)? 

Wij zijn er eigenlijk al uit! Hadden er nog eentje en die is lastig te verslaan haha. Maar we hebben ook nog ruim de tijd om te wisselen, dus voelt wel luxe. En de rest?

Terug
Bovenaan