Januari 2021❤️

Lott, wat tof twee meiden!! 

Anoek, klinkt als een leuk kamertje hoor! Wij hebben voor de eerste niet geverfd of behangen maar gefiguurzaagd. Ik had heel tof behang gezien met olifantjes en toen heeft mijn vriend twee van die olifanten uit gezaagd en geschilderd in dezelfde kleuren. Verder een complete kamer gekocht bij babypark van kidsmill. Die is nog steeds in gebruik (zijn we heel blij mee) en dus komt er voor baby nr 2 ook een nieuwe kamer. Ik ben nog aan het verzinnen wat het thema gaat worden daar. De kinderwagen gaan we wel hergebruiken, want onze oudste kan inmiddels in de buggy en tegen die tijd zelf ook een aardig eindje stappen hoop ik! 

Wat leuk dat er nu ook wat meisjes bijkomen. Gefeliciteerd, Lott en Zwaantje! De tussenstand ben ik een beetje kwijt. Hopelijk weet iemand anders het nog!
Babykamer staat bij ons nog ongebruikt te zijn,maar ben er nog altijd heel blij mee. Wij hebben ledikant, klerenkast en commode via Marktplaats. Alles wit. Commode is Hemnes met een zelfgemaakte bladvergroter erop. En de muur hebben we deels geverfd in pastelgroen, een lambrisering en een paar 'bergen'. Qua accessoires ga ik de roze elementen nu toch vervangen, nog even zoeken naar wat ik nu leuk vind. 

En wij doen een +1 voor de jongens! Ik wist het eigenlijk al (zo'n sterk voorgevoel) en onwijs gelukkig. Daarnaast zag alles er ook heel goed uit op de echo dus heerlijke dag weer vandaag!

Terug
Bovenaan