Januari 2021❤️

Ik had me vergist! Dacht vandaag echo te hebben maar bleek alleen controle! Gelukkig zaterdag de pretecho gepland, dus hoeven niet lang te wachten. Maar zo stom! 
De verloskundige vertelde dat het voelen van de baby meer als een fladderend of ploppend gevoel wordt omschreven. Ik heb er zelf geen ervaring mee, had je zoiets als eens gevoeld Anouk?
Het gaat inderdaad snel, de weken vliegen voorbij.
Hebben jullie al veel last van de warmte?

@Anoek: helemaal niet raar hoor om nog niets te voelen. Bij mijn eerste zwangerschap lag de placenta achter maar alsnog voelde ik mijn zoontje voor het eerst duidelijk met 21 weken, hij heeft het daarna ruimschoots goed gemaakt (wat een druktemaker..). Kan dus enorm verschillen. Nu ligt mijn placenta voor en heb nog niets gevoeld, kans is dus groot dat dit ook nog een flinke tijd kan duren. 

De tijd gaat voor mijn gevoel ook ineens enorm snel, volgende week  alweer de 20 weken echo.  Ik voel de kleine, met name als ik even op links heb gelegen en daarna op mn rug ga liggen einde vd dag, dan voel je soms echt wat duwtjes, maar denk dat dat heel verschillend is per persoon en ook aan de lighing van de baby. 

Wij hebben een mooie oude vintage kast die grijs geschilderd is, mijn man maakt zelf een commode(zwart) en we hebben een rotan wieg, houden wel echt van wat vintage en persoonlijke spulletjes.  

Wij hebben inmiddels ook de geslachtsbepalende echo gehad en het is een jongetje! Was even wennen omdat we allebei een meisje dachten maar nu echt super blij ermee. 
Ik voel ook nog niets (ben 16 weken), al ligt mijn placenta aan de achterkant en gaf de verloskundige aan dat ik waarschijnlijk wel snel wat zou kunnen voelen.  Soms wel verwarring als m'n darmen rommelen maar dat gevoel ken ik van voor mijn zwangerschap dus zal het niet zijn :)
Ikbendoutzen jullie kamer klinkt erg leuk! ik ben ook nog op zoek naar een vintage commode om zelf te schilderen om de kamer persoonlijk te maken. 

Gebruiker gefeliciteerd met de goede echo en voor hier weer een jongen erbij! Leuk! 
Vriendin van mij heeft een prachtige oude houten kast met marmeren blad via marktplaats, wellicht is dat wat voor je;) ik vondm echt het einde! 

Terug
Bovenaan