Januari 2021❤️

Haha oops! Dan ga ik er voor zorgen dat de meiden nog meer aan kop gaan, wij krijgen een meisje.
De echo was zo leuk?. Ze bewoog echt helemaal super goed en ze lijkt op haar broer. Zo stoer. Alles zag er verder goed uit. Volle goede moed naar de 20 weken echo. 

Jeej wat fijn, weer twee goede echos! Gefeliciteerd!
Ik vandaag even naar de h&m geweest met een vriendin, eindelijk wat meer kleren. Nu een korte zwangerschapsbroek, twee voedingsbhs, twee shirtjes en een lange nette joggingpantalon ? 

Hoi Dames,
Ik ben niet zo een forum ganger, maar lees om de zoveel tijd wel mee! Ik ben heel blij met de Facebook groep!
Morgen hopen we te horen wat het word,  we hebben een hele sterke voorkeur. Maar of dat klopt, we gaan het zien.
Ben tot nu toe nog niet zo zenuwachtig geweest!
@Zwaantje: De eerste 3 maanden ben ik goed doorgekomen zonder al te veel kwaaltjes gelukkig.
@ Yvettje en Lott; Dankje!
Leuke berichten om te lezen meiden! Ik ga mijn best doen, actiever op het forum te zijn :).
Onze kinderkamer:
Onze kinderkamer is vrij neutraal, licht groen behang op de muren. We wilde heel graag een muurschildering gaan doen, maar hebben toch besloten om meer met decoratie te gaan doen. 
Wij hebben ook de hemnes commode, we gaan nog wel de handgreepjes aanpassen voor leren riempjes waarschijnlijk. De kledingkast was onze adminstratie kast. Het is een pax kast van ikea, dus we hebben lades en kledingroedes gehaald om de kast in te richten. Het ledikantje hebben we nog niet, maar krijgen we kado.

Wat leuk om te lezen van alle goede echo’s en van de geslachtsecho’s. Ben stiekem wel jaloers dat jullie het al weten?. Wij hebben 17 augustus de 20 weken echo en hopelijk ligt de kleine goed om het geslacht te kunnen zien... anders zoeken ze maar net zolang tot ze het gevonden hebben?. 

Spannend morgen Shannen, laat je ons weten wat het is? 
En snap dat het begint te kriebelen Jennifer, aftellen!
Wij hebben woensdag 12-8 de 20 weken echo en ik moet zeggen dat ik het de afgelopen dagen toch steeds spannender begin te vinden. Ik hoop gewoon zo dat alles goed zit en heb ook gewoon weer zin om hem te zien!
Mijn buik groeit wel behoorlijk, maar ik heb hem denk ik nog niet gevoeld.. Ik twijfel, soms voel ik wel gekke dingen dat ik denk hé is dat de kleine? Maar hetzelfde gevoel is nog niet teruggekomen dus dan denk ik toch dat het nog niet de baby was.. ik Heb de laatste dagen wel wat last van een zeurend gevoel, ik gok aandoenlijk, maar ik merk dat ik het gewoon heel spannend vind. Jullie hier ervaring mee? Ben vrijdag 19 weken zwanger, denk dat ik wel iets zou moeten voelen toch?

Anouk, lastig als je denkt van alles te voelen maar je niet precies weet wat je voelt. Of je de baby al gevoeld hebt, of het je darmen waren kan ook te maken hebben met de ligging van de placenta. Als die voor ligt, zit er een extra laag tussen en voel je hem pas later. Dus ook bij 19 weken kan het gewoon zijn dat je de baby nog niet gevoeld hebt. Of wel, maar dat je nog twijfelt. Over een paar weken twijfel je niet meer! Haha
Ik denk de baby al gevoeld te hebben, maar ook al ken ik het gevoel van de vorige zwangerschap, zeker weten doe ik het niet. Was ook 14 en 15 weken toen ik het voelde. Maar het idee alleen vind ik al erg leuk!
Heb echt het idee dat de tijd ineens zo hard gaat. Voor mijn gevoel hadden we het laatst nog over de eerste klachten en echo's en nu gaan we al richting de 20 weken echo's. Dat het voor ons allemaal maar weer goede echo's mogen zijn. 

Terug
Bovenaan