Januari 2021❤️

Anoek wat goed, geniet van je verlof!! Pff 39 daagjes bij mij tot uitgerekende datum, bij jou 38 hè?! Wat gaat dit snel zeg!! 

Marieke sep, wat naar dat je naar het ziekenhuis moest, hoop dat je kleine snel indaalt. 

Zwaantje wat goed dat Max het zo goed doet! Ik hoop dat hij snel naar zhs 3 en daarna naar huis mag! 

Om mij maken we hier ergens een mooi lijstje?  Ik ben op 2 januari uitgerekend van een kleine man. 

Hier alvast een klein overzicht, weet niet van iedereen hoeveelste kindje en geslacht dus zelf even aanvullen of aanpassen?

Anoekhp                1 januari, eerste kindje, jongetje

GebruikerSN         1 januari, meisje, geplande keizersnee

Ikbendoutzen        2 januari, eerste kindje, jongetje

Tulipaa                   6 januari, tweede kindje,

Jennifer Schellen 6 januari , jongetje

Unity                       15 januari

Mariekesep           19 januari

Cvdlb                      24 januari, tweede kindje, meisje

Bellabori                29 januari, eerste kindje, jongetje

Wat fijn Zwaantje dat Max de goede kant op gaat! Fijn ook dat je ons op de hoogte houdt.
Dankzij het lijstje van ikbendoutzen heb ik een nieuw topic gemaakt. Die kan ik dus nog aanpassen, dus stuur vooral je aanvullingen of als je er nog bij hoort op het lijstje!

Vanuit mij ook een tijdje stil geweest. Wel heel veel terug gelezen.
Maandag nog 1 dagje werken en dan ga ik lekker met verlof. 

11 januari uitgerekend, meisje, 2e kindje (dochter van bijna 2) 

Wat fijn dat Max het zo goed doet! Hopelijk snel door naar zh3.

Wat goed gebruikerSN jou lijstje! Je mag bij mij nog aanvullen 2e kindje en wij hebben al een dochter van 1,5 jaar. 

Zullen we dan in die nieuwe verder gaan? 
Onze dreumes slaapt door, lig ik alsnog wakker! Jullie ook zo licht aan het slapen en veel wakker in de nacht? Zo tegenstrijdig met de moeheid, maar ik weet het ook nog van m'n eerste zwangerschap dus geloof dat het erbij hoort ?

Hm, krijgen nu ineens wel allemaal nieuwe dames in dat topic, als iemand 1x meld datum en jongen meisje maar verder niet meekletst heb ik daar niet zoveel mee.. vind dan hier doorkletsen ook prima?

Terug
Bovenaan