Januari 2021❤️

Ooh Tulipaa dat is wel spannend. Hopelijk draait de kleine zich vanzelf.
Ik heb morgen mijn officiële laatste werkdag en morgen 34 weken zwanger! 

Ik heb 8 december nog een liggingsecho + groeiecho. De kleine ligt wel al de hele tijd met zijn hoofdje omlaag dus hopelijk blijft dat zo. 
Onze dochter is eindelijk afgelopen weekend verhuisd naar haar nieuwe kamer met meegroeibed en ze vindt het echt geweldig. Ze is wel eeg jong voor een meegroeibedje (1,5 jaar) maar ze slaapt er tot nu toe heel goed in.  Nu kan ik eindelijk de babykamer in orde maken. Wordt ook wel tijd met 34 weken?.

iedereen succes met de laatste werkdagen/weken en met de laatste loodjes van jullie zwangerschap. Geniet nog maar van de kleine in jullie buik?

Toch nog veel dames met een echo zie ik, ik zal navragen of ik die ook nog heb volgende week, ze hebben er iet over gesproken. @marieke kun je er niet nog es op aandringen? Dat je t heel graag zou willen,  vind eerlijk fezegd beetje cru dat dit soort dingen niet doorgaan maar mensen wel als kippen zonder kop tegenelkaar aan staan in een primark.

Tulipaa hoop dat die kleine nog even draait bij jou, bij mij lag de kleine man ook echt constant in stuit maar is hij nu toch aln dikke week gedraaid(wat overigens voelde alsof mn buik een wasmachine was)  en anders hoop ik dat ze een succesvolle versie kunnen doen. 
Hier mn lijsten aan het afwerken, nieuwbouwproject moet ik voordat ik 37 ben(nog 2 weken dus) nog heel veel zaken regelen, dat vliegt me hier en daar aan. Ik kijk erg uit naar een wat leger hoofd zonder dat opgejaagde gevoel dat er vanalles moet. Maargoed, kleine zal hooguit 8 weken zijn en dan begint het klussen en dan weer werk en tegelijkertijd klussen en verhuizen, ik zing momenteel heel vaak het liedje van frozen in mn hoofd;) let it go dus...proberen althans. 

Gebruikersn  lijkt me indd vervelend als je veel wilt maar nog niet zoveel kunt, hoop dat die kleine lekker tot 40 weken blijft zitten en jij straks nog lekker int kamertje kunt omrommelen. 

Hi all,
hier ook alles goed! Nog 2,5 week werken (nu bijna 33) en dan ook lekker met verlof. Wij hebben rond de 20 weken heel veel grote dingen gekocht en de babykamer afgemaakt maar alle kleine dingen blijf ik maar voor me uitschuiven met het gevoel “tijd zat” of “met 1 klik heb ik het morgen in huis”. Dus ik denk als mijn verlof ingaat ik wat meer rust in mijn hoofd heb en dat soort dingen kan gaan regelen! 
Wanneer is iedereen in deze groep precies uitgerekend? Misschien een kort overzichtlijstje maken, ben nieuwsgierig om iedereen de laatste weken een beetje in de gaten te houden! Sommigen kunnen misschien nog dit jaar bevallen? Ik zelf ben 15 januari uitgerekend.

Fijn Jennifer dat je dochter haar nieuwe bedje leuk vindt! Kan ze er nu dus zelf in en uit? Wij hebben toch nog maar een tweede ledikantje op de planning (m'n zoontje (bijna 2) heeft ook een ledikantje waar je een peuterbedje van kunt maken). Hij is zo vroeg wakker (5.00/5.30) en dan ook gelijk erg actief dat ik het nog helemaal aandurf en weet dat hij niet braaf in bed gaat blijven denk ik haha. 
Morgen 35 weken! Wat gaat de tijd opeens hard.. dat overzichtslijstje vind ik een goed idee! Ik zag een andere groep daar hadden ze het begin bericht aangepast met een rijtje gebruikersnamen, hoeveelste kindje en uitgerekende datum. Dat kan bij ons forum niet, maar daarvoor zouden we evt een nieuwe kunnen maken? Dan hoef je niet steeds terug te zoeken en ik vind het ook leuk om af en toe even te kunnen spieken wie ook alweer waar zit! 
Unity eigenlijk ook een goede gedachte, je hebt alles in 1a2 dagen in huis. Ik heb wel al wat handige dingen voor de bevaltas in huis. Kan iedereen trouwens aanraden meer dan 2 rompers in te pakken. Wij moesten vorige keer 3 dagen blijven en zeker met een jongetje wordt er nogal eens overheen geplast dus wij waren na 1,5 dag door de kleertjes heen (hadden 4 setjes, 2 mt 50 en 2 mt 56). Uiteindelijk had een lieve verpleegkundige nog een reserve, maar die was van de prematuur afdeling dus zat ons kleintje als een worstje in een maatje 46 gepropt haha! Ik heb dit keer 6 pyjama pakjes en rompers. Dit weekend m'n tas enzo inpakken, dan is dat in elk geval klaar en dat is toch het meest nodig. Want ondanks dat ik een geplande keizersnede krijg met 39 weken, kan t altijd eerder beginnen natuurlijk. En vorige keer begon het met een weeenstorm, dus dan ben je blij als alles klaar staat kan ik je vertellen :).
Ikbendoutzen ik vind de verbouwing nu pittig, maar alles in je verlof lijkt me ook geen pretje! Gelukkig even eerst een paar weekjes bijkomen, maar er zal een hoop bij komen kijken kan ik me voorstellen. Let it gooo klinkt als een goeie insteek haha, ga ik ook maar zingen nu het stuken van de keuken, bovenverdieping (incl onze slaapkamer die als enige nog geen bouwplaats was) een week is uitgesteld.. ?? 
Succes iedereen komende tijd met laatste werk dingen en fijn verlof voor de meiden die er al aan beginnen!

Voor het overzicht: ik ben net als Anoek 1 jan uitgerekend, van een meisje. Mijn zoontje wordt 10 jan 2 jaar. Ik krijg een geplande ks, met 39 weken, dat is eerste kerstdag, dus het zal in de praktijk net voor of na kerst plaatsvinden (hoor het een week van tevoren). Dat wordt dus zeker een 2020 baby haha!

Een nieuw overzicht / topic lijkt mij ook een goed plan. Wat klinkt het ook of jullie al een stuk verder zijn, terwijl het 'maar' 3,5 week scheelt haha. Ik ben 24 januari uitgerekend van een meisje. Ik heb al een zoontje van dan ongeveer 20/21 maanden. Ben nu dus ruim 31 weken.
Ik moet ook best nog wat doen, maar door de bekkenklachten loopt alles wat achter. Best een drukke tijd. Van de week het eerste wasje gedraaid en was er kapot van... Wil inderdaad ook nog wat dingen voor in de bevaltas in huis halen (of bestellen). Dit keer spullen voor mijzelf, de baby en natuurlijk ook voor mijn zoontje die op het moment Supreme naar opa en oma gaat. En misschien iets voor mijn man. Zal eens lijstjes gaan maken.
Zelf wonen wij relatief dichtbij het ziekenhuis dus ik neem echt alleen voor de bevalling mee. Als we dan moeten blijven rijdt mijn man op en neer. Vorige keer een dag of 7 in het ziekenhuis gelegen (inleiding en daarna complicaties) en mijn man moest serieus 3 keer naar de auto lopen voor alle spullen en cadeaus die we gehad hebben. Laten we hopen dat dit de volgende keer niet nodig ism En mijn schoonouders hebben toen mijn auto mee terug genomen, na een controle moest ik ineens blijven voor de inleiding en die stond dus nog bij het ziekenhuis.
Ben zo benieuwd of mijn lichaam nu uit zich zelf gaat starten en hoe het dan gaat zijn. Ik heb werkelijk geen idee, ergens voelt het dan ook als een eerste kindje of bevalling.
SN, wat spannend zeg! En een week van te voren, dat is zeker rondom kerst wel vroeg van te voren. Vind je het spannend? En weet je al wat je daarna wel of niet mag en heb je dan extra hulp? 

@gebruikerSN ze blijft er goed inliggen gelukkig. Ze gaat tussen 18:30 en 19:30 naar bed en wordt rond 8:00 wakker. Ze komt er tot nu toe niet zelf uit. We hebben haar wel met slaapzak in bed liggen.

Ik ben 6 januari uitgerekend van een zoon. Een nieuw topic met daarin alle datums lijkt me handig dan hoef je niet zo te zoeken?. 

Terug
Bovenaan