Januari 2021❤️

Hoihoi,  Na 13 rondes (waarvan 1 zws 2maanden geleden geëindigd in miskraam).. terug positief nieuws! Vandaag getest (op NOD) met clearblue en positief ? Ik heb ook meteen mijn bloed laten trekken om te kijken of alles oké is. ? ik ben uitgerekend voor 04/01. Hopelijk gaat alles goed deze keer.. Spannend! Eerste kindje hier :)  groetjes!  Julleke

Ik lees net dat je nu bloedverlies hebt. Wat ontzettend balen zeg. Ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn. Over de testen.. Ik had eerst wat goedkope testen van bol. Die gaven niet veel duidelijks, toen heb ik action en kruidvat ook geprobeerd. Kruidvat doet het ook wel, maar bij mij zijn de action testen het snelst het duidelijkst. Lang leve de action ;)

Ditje wat grappig, ik zit ook op 31 december maar kom zelf op 2 januari uit.

Gefeliciteerd iedereen! 

Lijkt mij heel leuk om hier met zn allen te gaan schrijven. Facebook ben ik geen voorstander van, gebruik het niet echt en vind het ook fijn om hier toch enigzins anoniem te blijven. 

Hier na een medisch traject en 16 maanden verder spontaan zwanger geworden, zo ontzettend  blij en verrast!

Nou ik ga jullie weer verlaten! 

Het voelde al niet goed! En dit blijkt ook zo te zijn. En dan liever nu dan zoals bij mijn vorige mk pas met 7wkn! 

Voor de zwangeren fijne zwangerschap en @girafje hopelijk heb je snel een positieve test!

Terug
Bovenaan