Januari 2021❤️

mouikebeth sterkte! Wat verdrietig zeg:( hoe gaat het met jou? Ik wens je in elk geval heel veel sterkte! 

Ditje inderdaad, tblijft spannend he zo zonder echo oid... vind het toch ook wel schokkend als je leest hoe vaak het ook mis gaat.   hoeveelste kindje is het voor jou? 

Mag ik me ook hier melden? Vorige week met de vroege tests 2x positief en afgelopen dinsdag, op mijn NOD nogmaals.
Voor mij is het mijn 4e, het 1e met mijn huidige partner. Als alles goed verloopt, ben ik uitgerekend op 6 januari.
Ik heb geluk gehad, net als bij de vorige zwangerschappen was het snel gelukt. In de 2e ronde al.

@girafje nee klopt was inderdaad geen tuurstreepje meer! Cb gaf ook 1-2wkn aan. Maar had wel veel buikpijn en eerst bruinbloed verlies. Dus het voelde gewoon niet lekker! Ik was nu 4+4 en zoals ik zei liever nu dan dat je langer in spanning zit! Mijn vorige mk was pas met 7wkn en toen ook al echt vanaf week 4 bloedverlies! 
Verder gaat het met mij op dit moment goed! Alleen last van mn buik, maar ja das begrijpelijk! Hopelijk mag het bij de volgende zwangerschap wel weer goed gaan??. 
Ik wacht nu eerst even het bloedverlies af en daarna bel ik de vk om te vragen of ze willen checken of alles er uit is! Vorige keer nog wel een lange nasleep gehad. 

Hi Anouk, je loopt praktisch gelijk met mij en Ditje. Gefeliciteerd! 
Ik heb zelf de eerste 7 dagen wat zeurderige buik gehad maar dat is nu weg, schijnt heel normaal te zijn. 

Ik heb trouwens ook 25 mei mn eerste echo, toevallig!!! Wat duurt het wachten nu dan lang he?!

Voor mijn eerste heb ik een miskraam gehad toen ik al 11 weken was en dat kwam spontaan en was ook na 1x bloedverlies voorbij wel inderdaad een hele lange nasleep omdat je al wat verder in de zwangerschap bent. Ik hoop dat het ons volgende maand wel wordt gegund 

Ikbendoutzen & Gebruiker10192235: Wat super toevallig dat we inderdaad gelijk lopen! Leuk ?! Ik ben in verwachting van ons 1e kindje! Wat hebben jullie snel de echo! Ik dus pas 4 juni, maar durf niet zo goed te bellen haha! 

Qua klachten mag ik opzich niet klagen, ben alleen snel moe, hartklopping waar je u tegen zegt, en veel plassen! Haha, en bij jullie? 

@Ditje en Anouk, voor ons alle 3 het eerste kindje lees ik. Supertoevallig! 

Wat fijn dat je al voelt dat je zwanger bent Ditje, hier hetzelfde, hier en daar erg misselijk, ik ruik alles op 10 meter afstand, veel plassen...en indd hoge hartslag telkens haha 
Ik vind het wel fijn dat ik merk dat ik echt zwanger ben. Ditje ik zou gewoon even overleggen, dan mag je vast wel wat eerder. 25 mei is mijn 9e week. 

Terug
Bovenaan