Januari 2021❤️

Hoi allemaal en gefeliciteerd. 
Er zijn 33 pagina's(263 berichten) om te lezen ? weet niet of ik ze allemaal gaat lezen hihi. 
Zag wel een fb groep bij eerste bericht en als die er is zou ik er graag bij willen over een paar weekjes als dat mag ? 
Ik zal mij even voorstellen. Ik ben plankje mama van een zoontje van 4 en ben 5+5 wk zwanger als het goed is 17 jan uitgerekend . Heb 5 juni 1e echo. Heb lang geleden een bbz gehad en 2 maanden geleden een mk.

Izzy en Mlies, wat schrikken van het bloedverlies, toch wil ik jullie een hart onder de riem steken, het hoeft echt niks verkeerds te zijn, schijnt in heel veel zwangerschappen voor te komen. Ik had ook 2x bloedverlies gehad en even bellen met de verloskundige die me allerlei vragen ging stellen werkte voor mij geruststellend. 

Ik hoop dat het bij jullie een onschuldige bloeding mag zijn.maar ik begrijp het gevoel erbij helemaal. 

Welkom aan alle nieuwe dames! Super gefeliciteerd!

Misschien een idee dat we hier even ern bericht maken met alle namen en even korte uitleg over jezelf, en deze dan telkens plakken kopieren en je eigen verhaal erbij zetten? Ik zal hieronder beginnen. 

Ikbendoutzen, 1e kindje, 29, uitgerekende datum 2 januari. Zwanger geraakt spontaan, na lange weg en medische molen. Goede 1e echo op 6 wkn gehad na bloedverlies. 

Tulipaa, 39 jaar, zwanger van 2e. Eerste kindje (11 maanden) na medisch traject nu spontaan zwanger. Uitgerekend 6 januari, goede echo gehad met 7 weken

MariekeSep, 31 jaar, zwanger van baby #2. Ons eerste kindje is van september 2019 (nu ruim 8,5 maand). Uitgerekend op 21 januari. Eerste echo is op 8 juni. 

Zwaantje, 24 jaar, ons eerste kindje en voorlopig uitgerekend op 19 januari! Natuurlijk zwanger geworden in ronde 14. Eerste echo op 3 juni.

Ikbendoutzen, 1e kindje, 29, uitgerekende datum 2 januari. Zwanger geraakt spontaan, na lange weg en medische molen. Goede 1e echo op 6 wkn gehad na bloedverlies.   
Belgogermano, 45 jaar. Zwanger van 4e, 1e met huidige partner. uitgerekend 6 Jan. 
Volgende contrôle 25 mei. 

Tulipaa, 39 jaar, zwanger van 2e. Eerste kindje (11 maanden) na medisch traject nu spontaan zwanger. Uitgerekend 6 januari, goede echo gehad met 7 weken

MariekeSep, 31 jaar, zwanger van baby #2. Ons eerste kindje is van september 2019 (nu ruim 8,5 maand). Uitgerekend op 21 januari. Eerste echo is op 8 juni. 

Zwaantje, 24 jaar, ons eerste kindje en voorlopig uitgerekend op 19 januari! Natuurlijk zwanger geworden in ronde 14. Eerste echo op 3 juni.

(Dit bericht kopieren en dan je eigen stukje toevoegen)

Terug
Bovenaan