Januari 2021❤️

Hoi Sanne,
Zeker spannend maar ook hoopgevend idd. Heb er wel buikpijn bij maar dat heb ik al sinds ik weet dat ik zwanger ben. Jij gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat bijzonder dat je onder behandeling was en toch spontaan zwanger bent in deze tijd :). Hoe oud is je oudste nu?

Hey Izzy, hopelijk is het idd volkomen onschuldig.
Die buikpijn heb ik ook. Dat is het uitrekken van de baarmoeder en komt sneller/heviger voor als je al een zwangerschap achter de rug hebt. Dus dat is op zich wel een goed teken denk ik.

[quote quote=10324263]Hey Izzy, hopelijk is het idd volkomen onschuldig. Die buikpijn heb ik ook. Dat is het uitrekken van de baarmoeder en komt sneller/heviger voor als je al een zwangerschap achter de rug hebt. Dus dat is op zich wel een goed teken denk ik.[/quote]
Dat is fijn om te lezen! ik heb die buikpijn ook, maar probeer mijn gedachte te verzetten. Voordat onze docher Izzy geboren werd 6 maanden geleden heb ik 2 miskramen gehad. Het blijft spannend... 

15 juni eerste echo..

Toevallig dat jullie ook buikpijn ervaren, ik ben nu 4 +3 of 4+4 en heb zo'n krampen. Ik kan mij dit van de vorige zwangerschap helemaal niet zo herinneren. Voel mij ook veel minder zwanger, alsof ik het gedroomd heb ofzo... 

Ik had bijd e vorige zwangerschappen dit ook niet zo fel, maar volgens de gyn is dat normaal dat het toeneemt naarmate je meer zwangerschappen achter de rug hebt.

Hier ook sinds gisteren bloedverlies, lijkt nu wel zo goed als gestopt gelukkig. Hoewel ik dit ook herken van mijn eerste zwangerschap, maakt het je toch enorm onzeker. @Izzy, hoop dat het bij jou ook deze keer onschuldig is.
De buikpijn waar jullie het over hebben, ervaar ik (gelukkig) niet. Wel sinds vandaag ineens behoorlijk misselijk. Gelukkig wel zonder overgeven. 

Ha Izzy,  Ja heel bijzonder, vind het zo naar voor alle meiden van wie de behandeling stil staat! Prijs mezelf erg gelukkig. Onze oudste is nu 15 maanden, ze schelen straks bijna exact 2 jaar. Wel grappig dezelfde tijd zwanger, de positieve test bij m'n zoontje was op Koningsdag 2018 en dit jaar hebben we ook op Koningsdag getest (2 dagen na NOD). Qua seizoenen met kleertjes en zwangerschapskleding best praktisch. En ik weet dat ik waarschijnlijk tot augustus heel misselijk zal blijven als dat ook hetzelfde is... Blehhhh! Zijn er nog meer zo misselijk 24/7? M Lies, hoop dat het bij jou mee zal vallen! Gember capsules zijn wel de tip overigens, maar het blijft stom.  Die buik krampjes herken ik trouwens ook! Ook als ik nies of een gekke beweging maak, is denk ik inderdaad de bandenpijn. 

Terug
Bovenaan