Ha allen, ik lees al een tijdje mee met jullie. Gefeliciteerd aan iedereen en extra succes voor degenen in spanning! Ik ben morgen 8 weken zwanger van ons tweede kindje en helaas (net als de vorige keer) sinds week 6 kotsmisselijk de hele dag door. Geen pretje, maar wel heel blij met m'n zwangerschap! Kleine beetjes eten, de hele dag door blijven eten en gembertabletten helpen me enigszins de dag door. Heb met 6 weken een echo gehad en een mini kloppend hartje gezien❤️
Heb hiervoor 3x een mk gehad (1x met 8,5 wk en na het zien van een kloppend hartje en 2x heel vroeg, paar dagen na de positieve test) en m'n eerste kindje via de medische molen mogen krijgen. Onze behandeling lag stil door de maatregelen, dus deze spontane zwangerschap is extra speciaal! Doe dus ook zeker mee met Moeders voor Moeders, ben al een weekje bezig. Het is trouwens erg discreet hoor, ze doen er tassen omheen en je zet het ergens achter een kliko. Er stopt in deze tijd hier zo vaak een busje met een pakketje dat het volgens mij niet opvalt. Ik heb zelf altijd pregnyl moeten spuiten, dus ergens zal dat toch beter zijn dan die andere versie. Maar ieder z'n eigen keus en afweging uiteraard, het is je eigen urine:-D
Leuk alle verhalen te lezen van iedereen, hoop op mooie echo's voor jullie!