Januari 2021❤️

[quote quote=10324140]Ik mag me ook aansluiten bij deze club, nog net! Uitgerekende datum 29 januari 2021. Vandaag precies 4 weken zwanger. Nog super pril én super spannend of alles helemaal goed gaat, vooral omdat ik eerder dit jaar een miskraam had bij 9 weken.[/quote]
Hoii spannend ik heb ook een miskraam gehad dit jaar en curretage ondergaan. ik krijg woensdag de eeste echo bij 6.6  ik ben heel zenuwachtig zo hopen op een mooi kloppend hartje wanneer mag jij ?

Bedankt voor de tips, heb de meest slechte serie op Netflix opgezocht en ga me hier maar mee vermaken om mijn gedachtes te verzetten.

Net weer een plas bruin bloed in het toilet maar het is zo gek, gebeurd 2 keer per dag en niet vaker. Snap er niks van! Het is nog even spannend, gelukkig kan ik morgen om 8:15 meteen terecht.

jullie ook allemaal veel sterkte in de spannende begin weken en natuurlijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Zojuist na 2 dagen nod een test gedaan, had echt geen hoop omdat het pas de 2e ronde was.. maar raak.. pfff ben even helemaal geschokeerd.

[quote quote=10324634]Bedankt voor de tips, heb de meest slechte serie op Netflix opgezocht en ga me hier maar mee vermaken om mijn gedachtes te verzetten. Net weer een plas bruin bloed in het toilet maar het is zo gek, gebeurd 2 keer per dag en niet vaker. Snap er niks van! Het is nog even spannend, gelukkig kan ik morgen om 8:15 meteen terecht. jullie ook allemaal veel sterkte in de spannende begin weken en natuurlijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap.[/quote]
En hoe is het gegaan? Liefs

@ikbendoutzen: wat lief dat je het vraagt! Ben er helemaal niet bij met me'n hoofd want ik heb dinsdag de echo ipv vandaag, sorry!! Morgen intake om 08:00 en dinsdag om 08:15 de echo, ik zal het jullie laten weten.

@sammys: Wat fijn! Gefeliciteerd!

Hey meiden,
Vannacht weer veek pijn en best wat bloed gehad. Geen stolsels gelukkig. Mocht van de vk bellen als er dit weekend weer bloed was, en voor een echo komen. Er was een waarnemende vk en die was het niet eens met haar collega. Ze wou geen echo maken. Mn man heeft weer gebeld en heeft het toch voor elkaar gekregen om een echo te laten maken. We waren en rond 12.20 mochten we naar binnen. Ze zag enkel een vruchtzak van 4 weken en 4 dagen volgens meting, dat komt gelukkig overeen met mn zwangerschap. Zei ook dat het zeker vroeg was om iets van een vrucht te kunnen zien.  En verder geen bloed te zien in de baarmoeder. 2 juni weer een echo met precies 6 weken. Ik hoop dat we dan een vruchtje kunnen zien.

Ooh wat zitten er een hoop dames in spanning ivm bloeding. Hoop dat jullie allen snel positieve duidelijkheid krijgen want die onzekerheid lijkt mij heel vervelend. 

Terug
Bovenaan