Januari 2021❤️

Hoihoi,
Ik wil me ook graag aansluiten! Eergister weer een positieve test gehad na mijn miskraam 3 maanden geleden. Hopelijk gaat het deze ronde wel goed. :) 
31 januari zou me uitgerekende datum zijn. Onze dochter is geboren op 7 januari en mijn man is jarig op 5 januari haha, gezellige maand voor ons dus.
Gefeliciteerd iedereen!

Welkom en gefeliciteerd voor alle 'nieuwelingen'!

Ik heb zojuist telefonische intake gehad en mag om 12:00 al komen voor een echo ipv morgenochtend, ze denken bij mijn klachten aan een bbz of mk, laten we hopen dat ze het mis hebben. ??? 

Welkom iedereen!
Ah Susan wat ontzettend spannend, maar wel fijn dat je vandaag al kunt komen! Ik ga heel hard voor je duimen!
Ik ben inmiddels 8 weken en 3 dagen zwanger en had afgelopen dinsdag een goede echo. We hebben onze ouders en broers en zussen eigenlijk vrij snel na de test verteld, we wilden het te graag vertellen! Het weekend voor de echo heb ik mijn beste vriendinnen ingelicht en afgelopen weekend onze gezamenlijke beste vrienden. De rest van de vrienden en familie komen na de termijnecho op 9 juni!
Groetjes Anoek

Net terug en ik wete niet wat ik moet denken. Het vruchtje is wel gegroeid, maar de "achterstand" blijft. Volgens de echo ben ik nu 6w6 zwanger terwijl ik volgens mijn eigen berekening 7w5 zou moeten zijn.
Er klopte ook (nog steeds) geen hartje. Volgens mij ziet het er dus niet goed uit. Vrijdag een nieuwe afspraak (bij mijn eigenlijke gyn), maar durf niet veel meer te hopen.

Ik ga voor je duimen Susan, hopelijk een positieve uitslag!
BelgoGermano, wat vervelend, nog langer in onzekerheid. Ik hoop dat je vrijdag eindelijk goed nieuws krijgt!
Ik moet nog twee weken afwachten. Nog steeds geen enkele kwaaltjes maar ook geen buikpijn of bloedverlies o.i.d. Ben nu ook pas 5wk+4 dus kan natuurlijk ook nog komen. Voor nu geniet ik er maar even van om klachtenvrij te zijn ;-)!

Succes straks Susan, spannend en ook ik duime voor goed nieuws! 

belgogermano, wat akelig dat ze je niet gerust hebben kunnen stellen. Hopelijk vrijdag meer duidelijkheid en goed nieuws!

Terug
Bovenaan