Ja inderdaad sterkte meiden! Soms kan het ook nog zijn dat er 2 vruchtjes waren en er eentje het niet heeft gered. Toevallig bij 3 vriendinnen om me heen gebeurd, dat was dan ook de reden van t bloedverlies en die andere ging dan gewoon goed.. of gewoon heel gevoelig baarmoederslijmvlies.. Hoop dat het snel dinsdag is Susan en evt gewoon morgen nog eens informeren of je niet gewoon morgen al een echo kunt krijgen.
Izzy fijn dat de termijn op de echo overeen kwam met de werkelijkheid!
Mochten er trouwens nog meiden veel misselijkheid hebben, ik heb na een paar weken proberen adhv allerlei adviezen voor mezelf een combi van een aantal dingen ontdekt die het heel draaglijk maken! Dus deel ze graag met jullie: Gember capsules (zie Holland and Barrett) 2x per dag, Bonusan multi natal actief (is een voedingssupplement met oa natuurlijke versie van foliumzuur, maar ook hele hoge dosering vit B6 en dat helpt!), ook 2x per dag. Water met verse citroen en tenslotte Aquarius water+lemon. Wie weet kan iemand er iets mee!
Izzy fijn dat de termijn op de echo overeen kwam met de werkelijkheid!
Mochten er trouwens nog meiden veel misselijkheid hebben, ik heb na een paar weken proberen adhv allerlei adviezen voor mezelf een combi van een aantal dingen ontdekt die het heel draaglijk maken! Dus deel ze graag met jullie: Gember capsules (zie Holland and Barrett) 2x per dag, Bonusan multi natal actief (is een voedingssupplement met oa natuurlijke versie van foliumzuur, maar ook hele hoge dosering vit B6 en dat helpt!), ook 2x per dag. Water met verse citroen en tenslotte Aquarius water+lemon. Wie weet kan iemand er iets mee!