Januari 2021❤️

@Essiee wat vervelend dat de misselijkheid de hele dag door gaat. Ik hoop dat je de dagen wat doorkomt en het gauw beter gaat!
Hier vooral 's ochtends erg misselijk. Gisteren wel de hele dag misselijk geweest. Heb honger maar tegelijkertijd geen zin in eten haha. Net had ik zin in een gekookt eitje, maar na 1 hap heb ik hem aan mijn man gegeven. Ineens had ik er geen zin meer in. Ik houd altijd erg van chips, maar de laatste dagen daar ook totaal geen zin in. Dat is dan weer een voordeel haha.
@Susan oooh wat schrikken als het bloeden dan ineens weer toeneemt. Wat een opluchting dat de pretecho goed was! ♥️ Hopelijk is het schimmeltje gauw over na die 'paasei, haha!' 

Wij hebben ons hier trouwens nog even verdiept in de NIPT. Bij onze eerste hebben we dat niet gedaan en zouden dat nu ook niet doen...
Maar nu twijfelen we toch, denken dat we het toch wel gaan doen. Donderdag eerste echo, dan de verloskundige ook nog maar even om wat informatie vragen. :) 

Oh dames ??? 

Al een ruime tijd niet meer op t forum geweest ? wij hadden 19 mei de 1e echo. VK was verbaasd over waarom zo vroeg ... maarja ik heb gewoon de info door gegeven aan de assistent en die gaf die datum aan.
Ik was toen volgens eigen berekening 7 wl en 3 dagen ofzo. VK kwam op 7 weken uit. Maar belangrijkste was dat er iets zat, op de goede plek en het hartje klopte!!! ?

De termijn echo is nu wel opgeschoven. Die stond eigenlijk voor a.s. dinsdag maar ia nu verplaatst naar 19 juni. Nog 2 weekjes geduld maar als t goed is zijn we dan wel bijna 12 weken en mag het de wijde wereld in.

Doe nu 2 weken MvM maar jeetje dat pissen in een kannetje is zo niet mn ding en dat overgieten in die blauwe bus en die geur die daar uit komt ? niet te doen...
Sorry voor mijn afwezigheid. Helaas is bijlezen geen optie maar ik hoop vanaf nu weer wat actiever mee te draaien hoor! 
Liefs
Moon

Hee lieve meiden. Ik voel me zooo raar, pijn onderin mn rug, niet meer zo misselijk en mn borsten voelen weer soort van normaal. Zou vandaag precies 7wkn moeten zijn. Woensdag om 15u eindelijk de echo, ik kan niet meer! Een vriendin weet het dus die val ik steeds lastig haha maar het voelt als zon dubbelleven om over andere dingen met mn mama en vriendinnen te praten. Kan het wel uitschreeuwen!
Zon onzekere tijd en ik ben zon typje dat controle wil ? pff

Ach Lott, wat naar die rugpijn en zorgen! Eng als de kwalen even minder worden, gelukkig heb je een vriendin om erover te praten! Ik zou misschien proberen maandag te bellen en je zorgen uit te leggen en te vragen of ze toevallig ergens die dag nog een gaatje vrij hebben? Heb ik met 6 weken gedaan toen ik ook opeens geen kwalen meer voelde (daarna mega misselijk dus had er achteraf van moeten genieten?). 
Ik heb trouwens nu bij m'n tweede zwangerschap een beetje schijt gehad aan wachten met vertellen. In overleg met m'n man heb ik 4 lieve vriendinnen gekozen waarvan ik wist dat ze me zouden steunen en het hen al super snel verteld. Ook m'n moeder ingelicht omdat ik vooral steun nodig had in de spannende tijd (heb ook meerdere mk gehad dus iedereen vond dat heel logisch). 
We duimen in elk geval voor je, waarschijnlijk is die rugpijn van de verweking van je gewrichten en het harde werken en is de misselijkheid gewoon geluk dat het beter gaat! ???

Dankje sanne ?. Wil toch volhouden tot woensdag want wil dat mijn vriend meekan en die moet gewoon werken. 
We gaan het na woensdag vertellen aan de mensen die dichtbij staan, heel veel zin in! 

[quote quote=10329321]Oh dames ??? Al een ruime tijd niet meer op t forum geweest ? wij hadden 19 mei de 1e echo. VK was verbaasd over waarom zo vroeg … maarja ik heb gewoon de info door gegeven aan de assistent en die gaf die datum aan. Ik was toen volgens eigen berekening 7 wl en 3 dagen ofzo. VK kwam op 7 weken uit. Maar belangrijkste was dat er iets zat, op de goede plek en het hartje klopte!!! ? De termijn echo is nu wel opgeschoven. Die stond eigenlijk voor a.s. dinsdag maar ia nu verplaatst naar 19 juni. Nog 2 weekjes geduld maar als t goed is zijn we dan wel bijna 12 weken en mag het de wijde wereld in. Doe nu 2 weken MvM maar jeetje dat pissen in een kannetje is zo niet mn ding en dat overgieten in die blauwe bus en die geur die daar uit komt ? niet te doen… Sorry voor mijn afwezigheid. Helaas is bijlezen geen optie maar ik hoop vanaf nu weer wat actiever mee te draaien hoor! Liefs Moon[/quote]
Haha ja ik ben het pissen in een maatbeker (waarbij is toch altijd het laatste beetje over m'n duim plas???) ook wel beu ja! Ik doe nu vooral de nacht en ochtend plas want dat heeft het meeste hcg en is het meest qua hoeveelheid. Maar al die mini plasjes op de dag die vang ik niet altijd meer op. Gelukkig verdraag ik de geur nog wel, lekker chemisch haha. Ik ga vooral over m'n nek van parfum en bakluchten. Maarja we doen het voor een goed doel!! ??

Ah die stomme reclames! Typ ik een heel bericht, is alles weg. En alles staat nu onder elkaar en dat kan ik niet meer aanpassen ?
Lott: wat ontzettend naar, die onzekerheid. Ik zou vooral niet teveel gaan zoeken op Google. Mijn borsten doen soms dagen geen pijn en dan ineens weer wel. En ik heb bijvoorbeeld ook geen last van afscheiding, wat volgens Google bijna een must is als je net zwanger bent. Elke zwangerschap is anders, en die onzekerheid heeft ook te maken met hormonen. Hadden we gewoon maar de mogelijkheid om af en toe even te spieken. Ik zou inderdaad proberen wat Sanne zegt. Kijken of je iets eerder heen kan ?  Janneke: haha dat herken ik echt. Ik heb trek maar tegelijkertijd moet ik echt niet denken aan eten. En dan is het inderdaad twee happen en klaar. Ik ben ook al drie kilo kwijt. Gelukkig merkt de spruit er niks van. Moon: hahaha here the same. Ik heb vaak maar drie an die blauwe dingen gevuld, van de acht. 

Terug
Bovenaan