Januari 2021❤️

Tulipaa wat leuk, wij hebben ook de eerste dankzij de medische molen en nu een spontane tweede! 
Hier gaat het eigenlijk best goed qua misselijkheid moet ik zeggen. Vorige keer was ik 18 weken ziek maar het lijkt wel wat beter te gaan.. heb een paar dagen metoclopramide gebruikt omdat het vorige week heel slecht ging, maar vandaag een dagje zonder om te kijken of ik me goed zou blijven voelen. Fingers crossed dat het ergste achter de rug is ?  Zou wel goed uitkomen met drukte op t werk, dreumes met boevenstreken en grote hond die regelmatig aan de wandel moet! 
Morgen termijn echo... Dan gaat het de wijde wereld in (al zijn er al best een hoop mensen op de hoogte haha ook bij ons zijn we altijd heel open geweest over medisch traject dus iedereen leeft erg mee). Merk dat ik er veel vertrouwen in heb, laten we hopen dat dat terecht is! 
We hebben trouwens een hoop mensen in het onderwijs in de groep geloof ik, leuk! Hier wel een man in t onderwijs, ik in de zorg (psychiatrie).

Welkom nieuwe dames,
& wat bijzonder en tof om te horen dat er enkele dames bij zitten met extra bijzondere wondertjes! 
Hier wel 'onderwijs' achtergrond qua mbo opleiding verder doe ik nu totaal iets anders dan zowel mn mbo als hbo studie zouden doen vermoeden ?
Maar mij hoor je niet klagen want met mijn huidige baan als huishoudelijk hulp kan ik naast dat ik wat extra's in het laatje breng ook lekker veel bij mn kindje(s) zijn ?
Er is één cliënt nu op de hoogte. Kantoor en de rest nog niet. Na de termijnecho mag wat mij betreft iedereen t weten ?

Leuk dat de groep steeds groter wordt! Welkom allemaal :) 
Ik had gister echt een rotdag. Was helemaal klaar met het me niet fit en misselijk voelen en zag op tegen vandaag. Ik ging na een weekje vrij vandaag weer aan het werk. Gelukkig viel het werk me enorm mee en voelde ik me vandaag best goed. Voor niks druk gemaakt, daar zullen de hormonen vast ook mee te maken hebben gehad.
Bij ons weten nu alleen nog onze ouders en mijn beste vriendin het. Als de echo vrijdag weer goed is, ga ik het wel aan meer mensen vertellen. En ik denk ook op m'n werk, als ik me zo lamlendig blijf voelen als afgelopen dagen. Dan hebben ze iets meer begrip als ik wat later start of eerder stop. 

Wij hadden vandaag de termijnecho en alles was top! Kindje mooi gegroeid en het hartje gezien en gehoord en het kindje was lekker aan het bewegen, echt zo bijzonder om te zien. Ik moest ff wat traantjes wegpinken daar, lang op gewacht en nu is het echt allemaal goed gewoon?

[quote quote=10329846]Wij hadden vandaag de termijnecho en alles was top! Kindje mooi gegroeid en het hartje gezien en gehoord en het kindje was lekker aan het bewegen, echt zo bijzonder om te zien. Ik moest ff wat traantjes wegpinken daar, lang op gewacht en nu is het echt allemaal goed gewoon[/quote] Wat fijn, Doutzen! Is je uitgerekende datum nog verzet? Nu lekker (na)genieten van het goede nieuws! 

Jeej doutzen wat fijn!
Sanne ik had vandaag geen intake, heb woensdag vitaliteitsecho dus nog even geduld ild hier. Net met vriendin gaan wandelen, na 1,5wk nauwelijks eten kon ik dr bijna niet bijhouden, maar zij weet nog van niks dus dapper doorgegaan haha.
Ik zit ook in t onderwijs en deed de test de zaterdag voordat we de uren gingen verdelen, dus ze weten van niks. Voelt wel beetjr raar, mn teamleider weet het wel en die zegt dat het niks uitmaakt en het goedkomt dus kan t nog ff stilhouden. Termijnecho 1 juli, daarna mag t de wereld wel in. 

Super fijn Doutzen, het is je zeker gegund!
Hier weten 2 goede vrienden en mijn ouders het. Na de eerste (hopelijk) goede echo vertellen we de rest het ook. Ik denk ook niet dat ik het langer voor mij kan houden ivm (geen) drinken van alcohol en mijn buik. Vorige keer paste ik bij 8 weken mijn broeken al niet meer en nu al vanaf 5 weken niet. Heb altijd spastische darmen, dus die reageren er heftig op. Gelukkig heb ik daar niet echt last van. Wel van de moeheid en misselijkheid..

Doutzen wat fijn zeg, snap die traantjes heel goed. Zeker als je er zo lang op hebt moeten wachten! Het zijn ook echt wondertjes allemaal ❤️
Oh sorry Lott dan had ik het verkeerd onthouden, dacht vandaag intake en woensdag echo. Vind je wel een bikkel dat je niks zegt en gewoon door blijft stappen! 
Hier een dreumes met een regeldag en ook ruim een uur met de hond het bos in en kind in de draagzak.. het ging nog best goed maar ik ben blij dat ik morgen gewoon mag werken haha! Klein voorbeeld van de dag: dreumes laat een scheet, moet keihard lachen (ik ook uiteraard), wil het opnieuw doen en krijgt een driftbui omdat dat dus niet lukt hahaha. Gelukkig rent m'n man nu even met kind en hond door de tuin.. ik lig er vroeg in vanavond! 

Terug
Bovenaan