Januari 2021❤️

JAAAA DOUTZEN WAT HEERLIJK❤❤❤
Wat een gezelligheid allemaal op het forum dames! Kwaaltjes zijn waardeloos, maar alles voor een goed doel hihi.
Ik heb vandaag voor het eerst op kantoor gewerkt sinds 12 maart. Heb heel erg getwijfeld om het vandaag te vertellen, maar ga het toch van de week doen. Morgenochtend hebben we de termijnecho en ik vind het bloedje spannend, maar ook heel veel zin in! Gelukkig wel al om 8:20 uur, dus hoef niet heel lang te wachten hihi.
Daarna mag het de wereld in hoera! Al weet toch wel een behoorlijk clubje het al, maar morgen wordt het (hopelijk) echt feest!

Wat heerlijk Anoek! Zo leuk om jullie blije reacties allemaal te lezen. Ik hoop op een hele mooie echo. Hoe ver ben je morgen? Wij hebben het ook al best veel mensen verteld. Maar na de termijn echo gaan we echt los. Ik moet alleen nog even geduld hebben ?

Ik ben morgen 10+4, ben 1 januari uitgetekend! En we hebben ook echt heel veel mensen al verteld hoor! Beide gezinnen en beste vrienden. Morgen onze oma's, ooms, tantes, neven, nichten en andere vrienden! Ik zit een beetje te stuiteren, hoop dat ik een beetje kan slapen zo haha!

Ah wat heerlijk! Zo snel al je echo. Ik heb hem pas met 12,5 week. Snap ik!! Alleen de voorpret al ?? Ik ben benieuwd hoe je familie reageert. 

Anoek succes morgen! Fijn dat je al zo vroeg mag komen. Ik mag volgende week ook al om 8 uur, mooi voor werk. Ik vond dat wel lastig plannen hoor. Woensdag wordt ons meisje 1. Die dag wilde ik geen echo, want stel dat het niet goed zit dan is dat zo'n smet op een bijzondere dag. Maar na haar verjaardag wilde ik eigenlijk ook niet, want dan ben ik er nog zenuwachtig om. Dus nu 1 dag voor haar verjaardag. Is het goed dan is het dubbel genieten en anders de volgende dag fijn afleiding. Toch die onzekerheid hè pffff
Essie, mijn zwangerschappen lijken qua kwaaltjes een beetje op elkaar. Moe was ik vorige keer ook, maar toen had ik vanaf het begin af aan heel veel last van brandend maagzuur en dat heb ik nu totaal niet. Mijn borsten zijn ook minder pijnlijk, maar ik heb wel wat meer last van geurtjes en ben soms wat misselijk en dat had ik vorige keer niet. Hoewel ik toen ook wel een afkeer had van vlees bij het avondeten net als nu. Ik ga er maar van uit dat ik minder last van maagzuur en pijnlijke borsten heb omdat ik nog niet zo lang geleden zwanger ben geweest, maar geen idee of dat klopt. Maakt me ook wel onzeker soms. Oh en ik ben ook weer aan het afvallen nu, dat had ik de vorige keer ook doordat mijn eetpatroon veranderd is. Daar moet ik wel echt op letten, ben vrij slank en vorige keer maar zes kilo aangekomen. Woog aan het einde van de kraamweek drie kilo minder dan voor de zwangerschap. Met borstvoeding is het dan wel aanpoten om genoeg binnen te blijven krijgen vond ik. De kilo's kwamen er trouwens wel weer aan tijdens een lange periode van slapeloze nachten. Ik woog nu drie kilo meer dan aan het begin van mijn vorige zwangerschap.
Poeh lang verhaal weer... Zijn jullie al wat aangekomen of misschien juist afgevallen voor de misselijke dames?

Ja de misselijkheid gaat beter, maar ik heb er ook wel wat medicatie tegenaan gegooid haha. Vorige zwangerschap 18 weken afzien, halve dagen werken etc daar had ik nu echt geen zin in. Toen ook vooral afgevallen en in totaal 8kg aangekomen. Maar begon niet heel slank en niet zo fit, door oa hormoon traject, medische molen en gescheurde enkelbanden. Met borstvoeding, mama fit lesjes en gewoon veel erop uit met hond en kind was ik dit keer net op m'n streefgewicht toen ik zwanger werd haha. Begin nu 9kg lichter dan de vorige zwangerschap. Maar zit al op +2,5 kg! Maarja door de medicatie kan ik eten en heb echt elk uur iets nodig want lege maag is gelijk weer misselijk. Dus beter dik en minder misselijk dan zoals vorige keer afgevallen, misselijk en draaierig. Dan geef ik in januari gewoon room ipv melk??
Denk trouwens dat de botjes in aanleg zijn, heb opeens de hele dag zin in zuivel haha! Glas melk en babybel kaasjes mmmm?? 
Anoek succes morgen!!! Ik mag om 11.15!! Daarna in de auto naar m'n opa en oma. Oma wordt 89 en we gaan ze verrassen met dit blije nieuws, hun derde achterkleinkind!

Haha na 2 wkn nauwelijks eten was ik 2,5kg afgevallen maar die was ik de afgelopen maanden juist aangekomen omdat ik normaal veel sport en beweeg en met die quarantaine veel minder. Zal er nu wel weer langzaam aankomen want eten gaat beter.
Heb wel obstipatie zeg ? zit bijna te janken op de wc 
Morgen echo nog een nachtje slapen maae omdat mn vriend moet werken pas om 15u haha. Die vroege tijden lijken me veel fijner ?. Kregen jullie trouwens een interne of gewoon op de buik als je met 7+3 ong de echo kreeg? 

Terug
Bovenaan