Januari 2021❤️

Bedankt dames! Mijn datum blijft staan 2/1/21 hihi. Vandaag helemaal happy gevoel. 

Lott wat knap dat je t nog zo stil kunt houden, laat je weten hoe het ging woensdag? 
Sanne hahah hilarisch! Lijkt me voor jou thuis wel intensief zeg! 

@Ikbendoutzen Yaay! Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn geweest. Het is je zo gegund. Geniet maar lekker van je roze wolk. ??

@Ikbendoutzen - wat fijn om te horen! Zo bijzonder!
We zitten allemaal in de januari groep maar het ligt toch nog ver uit elkaar als je bedenkt dat ik pas over 3 weken de termijnecho heb! 

@ikbendoutzen wat super zeg!! Heel fijn dat de echo goed was en de kleine lekker aan het bewegen was. Nu maar heerlijk nagenieten. ♥️
@Unity haha inderdaad, ik heb donderdag pas de eerste echo met 8+1 week. Dus bij mij zal de termijnecho ook pas over 3 a 4 weken zijn.
Wauw wat zijn er weer veel berichten bijgekomen deze dag haha!! Super gezellig zeg. De groep wordt steeds groter, hartstikke leuk!
En dat stukje onzekerheid ken ik: even in je borsten prikken om te kijken of ze nog gevoelig zijn hahaha! Afgelopen weekend behoorlijk misselijk geweest, was al bang hoe het vandaag dan zou gaan op mijn werk. Maar vandaag helemaal geen klachten gehad! Super fijn, maar dan ineens ook onzeker, zit het wel goed daarbinnen?! Het is ook nooit goed, hahaha.. Gelukkig donderdag eindelijk echo!
Wel heel fijn dat ik vandaag, morgen en woensdag werk. Tijd vliegt voorbij en dan is het zo maar donderdag! Mijn moeder weet het al, maar als de echo donderdag goed lijkt gaan we mijn schoonouders dan ook inlichten. Voor de rest houden we het nog eventjes stil. :) 

@ikbenDoutzen. Wat heerlijk ? Lekker genieten. Ik ben heel blij voor je. 

@Sanne: Hoe voel jij je nu? De misselijkheid is wat minder las ik? Echt fijn. Veel plezier morgen. Ik hoop op een hele mooie echo!

@Zwaantje: Vervelend he, die misselijkheid. Ik kan sinds twee dagen weer wat eten. Maar ik word echt gek van die rare smaak in mijn mond. Als ik eet is het oke, maar meteen daarna is het er weer. Alles voor de kleine natuurlijk, maar het is niet fijn. 

Sorry even verder in een nieuwe reactie. Het lukte weer niet om verder te typen! 

Mlies: Ik hoop voor jou ook dat je vrijdag een hele mooie echo hebt! ?
Janneke: Ook voor jou natuurlijk! Allemaal mooie echo’s. Ik ben benieuwd wanneer je je termijn echo hebt. Ik moet nog drie weekjes wachten. Bij de eerste echo zei ze dat het kindje dicht tegen de baarmoederwand lag. Toen ik naar huis ging dacht ik; is dat iets verkeerds ? Maar daarna dacht ik, nee dan zou ze me niet pas vijf weken later terug laten komen toch! 

Fijn weer ikbendoutzen die goede echo! En wat lekker dat de misselijkheid bij veel meiden al af lijkt te gaan nemen!
Essie dat kan geen kwaad hoor, die frummel zwemt nog lekker rond in zijn golfslagbad en ligt de volgende keer misschien weer ergens anders. De locatie van je placenta is wel belangrijk straks, want die verandert niet meer. Dat bepaalt mede hoe snel je de baby voelt, maar ook of er een risico is bij de bevalling (wanneer hij dicht bij de baarmoedermond zit).

Lief, dankjewel Tulipaa. Ik maakte me toch wel een beetje zorgen ? Hoe gaat het met jou? Lijken jouw zwangerschappen op elkaar? 

Terug
Bovenaan