@ikbendoutzen wat super zeg!! Heel fijn dat de echo goed was en de kleine lekker aan het bewegen was. Nu maar heerlijk nagenieten. ♥️
@Unity haha inderdaad, ik heb donderdag pas de eerste echo met 8+1 week. Dus bij mij zal de termijnecho ook pas over 3 a 4 weken zijn.
Wauw wat zijn er weer veel berichten bijgekomen deze dag haha!! Super gezellig zeg. De groep wordt steeds groter, hartstikke leuk!
En dat stukje onzekerheid ken ik: even in je borsten prikken om te kijken of ze nog gevoelig zijn hahaha! Afgelopen weekend behoorlijk misselijk geweest, was al bang hoe het vandaag dan zou gaan op mijn werk. Maar vandaag helemaal geen klachten gehad! Super fijn, maar dan ineens ook onzeker, zit het wel goed daarbinnen?! Het is ook nooit goed, hahaha.. Gelukkig donderdag eindelijk echo!
Wel heel fijn dat ik vandaag, morgen en woensdag werk. Tijd vliegt voorbij en dan is het zo maar donderdag! Mijn moeder weet het al, maar als de echo donderdag goed lijkt gaan we mijn schoonouders dan ook inlichten. Voor de rest houden we het nog eventjes stil. 🙂