Januari 2021❤️

Hier ook geen party, maar we willen het wel graag weten maar vertellen anderen het geslacht niet. We hebben n jongen maar die 'was' met 20 weken n meisje. Dus met n meisje zijn we nog niet helemaal overtuigd, maar n jongen wordt vast geen meisje meer ;)

Wij willen het ook graag weten en hebben bij 16 weken een extra (pret) echo ingepland. Hoe we het dan gaan vertellen weet ik nog niet, zeker geen feestje maar wel iets kleins. Misschien een filmpje of een shirtje (kleine zus/kleine broer) voorbij het shirt van mijn zoontje (grote broer). Misschien doe ik hier nog inspiratie op over jullie ideeen. Volgens mij ben ik een van de laatste qua uitgerekende datum? 
Vandaag ben ik 8 weken! Iedere keer als je een week verder bent voelt het toch weer als een mijlpijl haha herkennen jullie dat? 

Cvdlb ik ben 27/1 uitgerekend, dus morgen 8 wkn. Maar ik speel vals want ga de 40 wkn nooit halen. Dus zou nog best december kunnen worden ?

Haha 'vals' spelen. Uitgerekende datum zegt mij ook niet zo veel, heb eerder het idee van een bevalmaand hopelijk ergens in januari. 

Hey Hallo Dames, 
Het lijkt mij ook leuk om weer mee te kletsen! Ik ben donderdag 8 weekjes tot nu toe uitgerekend 28 jan. Vorige week de eerste echo gehad en alles was goed. We dachten dat ik al een weekje verder zou zijn maar opzich is dat niet iets ernstigs, de 24e moeten we weer terug van ben ik 8w6d Ik ben ook elke week weer blij dat we een weekje verder zijn haha. Ik heb wel wat symptomen maar ben gelukkig niet helemaal ziek van de hormonen. Ik moet om de 2 uur wat eten anders wordt ik wel misselijk, ben erg moe en vorige week erg veel last van zeurderige pijn aan mijn buik (de bandenpijn waarschijnlijk) maar met een kruik zakt dat weer weg. Gaan jullie het allemaal na 12 weken pas vertellen? groetjes! ❤️

Wij hebben ook een extra pretecho ingepland, ik wil het heel graag weten namelijk! Geen feest of gender reveal voor ons verder. 
CvdLB: ik ben 24-01 uitgerekend maar ga eigenlijk er vanuit dat het een februari baby wordt. Vorige keer bevallen met 41+3. Geen garantie natuurlijk dat dit weer zal gebeuren maar ik ga er nu maar liever vanuit dan dat ik weer gek word van het wachten ;-).

Wij delen het al met eigenlijk iedereen nu we een goede eerste echo hebben. Mis gaan kan het altijd.. En dan lijkt mij die steun ook fijn. Vorige keer hebben we dat eigenlijk ook gedaan en dat is goed bevallen.
Marieke, snap dat je dan aan februari denkt. Ik was vorige keer eind mei uitgerekend dus dacht ook dat het juni zou worden, maar toen ben ik ingeleid met 36.4 waardoor mijn zoontje 2 dagen later al kwam. Op het randje nog een mei baby geworden. 

Wij weten nog niet of we willen weten wat het wordt... maar als we het wel weten denk ik dat we voor de nuchtere aanpak gaan, geen gender reveal party oid.. 
Ik kan niet wachten tot het volgende week woensdag is, dan krijg ik weer een echo (ben dan 9+3). Ik blijf t allemaal nog zó spannend vinden!

Terug
Bovenaan