Januari 2021❤️

@ Essiee: de vk zei tegen mij dat de uitrekendatum op 11 januari staat maar dat kan nog worden gewijzigd bij de termijn echo. Wat heb jij die termijnecho laat vergeleken met mij, ik heb m al 23 juni, dan ben ik 11+1, daarna gaan we het ook aan iedereen vertellen. Zit wel veel verschil tussen hoe vk's te werk gaan. 

Er schijnt een facebook te zijn maar ik zit er ook niet in, maar als jullie er nou allemaal inzitten dan kan ik niet achter blijven natuurlijk?
@GebruikerSanne: bedankt voor de tips!

@Susan: Zou wel bijzonder zijn als we op dezelfde dag bevallen. Ja ik heb mijn echo best laat. Ik weet niet of ze zich een weekje verrekend heeft? Ik hoor iedereen over 11 weken. Maar die van mij is pas met 12,5 week. Op zich ook wel leuk om dan een wat groter kindje te zien, maar die vijf weken duren best lang ? Ik zit nu weer in zo’n piek. Misselijkheid is weer heftiger. Hoe is dat bij jou?
Haha nee, dat kan zeker niet. 

[quote quote=10331511]Goede tips met betrekking tot de broeken, ik ga eens opzoek naar wat leuks maar betaalbaars. @ Essiee: wat leuk! Wanneer heb jij de termijnecho? @ikbendoutzen: ja het is niet makkelijk als ik eerlijk ben, elke keer naar het toilet is het 50% van de keren bloes, zenuwslopend. Maar ik probeer echt positiever te worden!! zitten jullie ook op die facebook groep of niet?[/quote]
Vond de hm heel betaalbaar;)  ja joh kan ik me voorstellen, wordt tijd dat dat stomme bloeden stopt. Ik zit niet in die facebookgroep, vind dit eigenlijk prima werken en heb echt niks met facebook. 

Ah wat gaan de berichten snel. Leuk!! Iedereen met een goede echo, yaay geweldig nieuws. Daarnaast zag ik ook iets voorbij komen over een tweeling. Wauw, schrikken en bijzonder tegelijk denk ik. 
Afgelopen week was pittig voor mij. Er is iemand in de fam. overleden en ik heb het mega druk met de afronding van dit hele gekke schooljaar (middelbaar onderwijs). Op dit moment verdrink ik bijna in een stapel nakijkwerk, maar goed daar komen we dit weekend wel weer doorheen. 
Ik ben nu 8w+3d en nog steeds misselijk en moe. Ik stort rond 16.00 uur echt in en probeer dan even te gaan slapen. De misselijkheid is helaas aan het eind van de dag/in de avond het ergste. Dit maakt avondeten nog steeds moeilijk. Hopelijk zakt het tegen de 12 weken een beetje af! Los daarvan probeer ik nog steeds te genieten van dit hele gebeuren. Ik ben niet zo snel van mijn roze wolk af te gooien haha. We hebben er lang genoeg op gewacht!

Ja helaas hier ook een dip met misselijkheid.. probeer echt de hele dag te eten maar houd het toch niet tegen. Ook wel een link met vermoeidheid merk ik, dus hier ook gedurende de dag erger. Hele week 6u op voor m'n zoontje hakt er ook in.. morgen kan mn man gelukkig de boel regelen en kan ik even blijven liggen... Ben de misselijkheid ook echt zat, maarja verder niks te klagen.  
Hoef ook niet per se naar fb trouwens.
Zwaantje gecondoleerd, wat een pittige tijd zo naast het zwanger zijn! Sterkte ?

Wat naar Zwaantje, gecondoleerd en sterkte. 
Merk dat ik het spannend vind om het mensen te vertellen, maar kan ook niet langer doen alsof alles goed gaat terwijl ik me beroerd voel haha. Vandaag mijn ouders, vind het doodeng! Ben zo bang ze blij te maken terwijl het misschien straks mis gaat, maar dan kan ik hun steun ook gebruiken dus we zien wel. Mijn schoonouders hebben we het donderdag verteld, schoonmoeder stond gister ineens voor de deur met een mega bos bloemen zo lief ?

@ zwaantje: gecondoleerd en veel sterkte. Denk aan jezelf mbt je werk ?

@ essiee: dat zou inderdaad leuk zijn! Ik had laatst gedroomd dat ik met oud en nieuw aan het bevallen was ? Eventueel kan je altijd even checken met de vk of de termijnecho wel op de juiste datum is? Mijn misselijkheid is eigenlijk helemaal weg, heb er max 2 weken last van genad en verder niet. Heel af en toen een vlaag maar is echt minimaal (gelukkig!). Ik heb wel de ene dag heel veel pijn aan mijn borsten en de andere dag dan weer niet. Verder slaap ik heel veel, gemiddeld 9,5/10 uur per nacht wat eerst 7 / 8 uur was.

Wat een hoop berichten alweer! Ik zat in de FB-groep, maar daar ben ik snel weer uitgegaan. Vond al die echo-foto's niet echt boeiend en vooral veel te veel! Dit is veel kleinschaliger, dat is fijn.
Ik vond de broeken van de H&M heerlijk! Ik denk dat ik er ook snel aan moet, want ik voel het al op spanning komen. Buik is best gevoelig. Vorige zwangerschap was er na 20 weken pas wat te zien ?.

Terug
Bovenaan