Ha meiden, Tulipaa gefeliciteerd met een goede echo! Hier ook echt een slechte dag.. zooo moe en misselijk bleh ben er helemaal klaar mee. Maarja dat kan helaas niet. Zou dolgraag gewoon de hele dag willen slapen, maar werk en een kleine dreumes die om 6u wakker is, is allemaal beetje veel. Lig er nu in en hoop zo te kunnen slapen (vaak in de avond opeens een opleving en dan kan ik dus niet slapen). Hoe beter ik slaap, hoe minder misselijk dus ben benieuwd of t lukt. Op basis van m'n vorige zwangerschap nog 6 weken misselijk te gaan..?
Oke klaar met klagen..as vrijdag 12 weken! Dat is dan wel weer fijn! En Doutzen, zenuwpijn klinkt ook vervelend zeg! Hoop dat het tijdelijk is en als je baarmoeder meer ruimte krijgt het beter wordt..
Ga zeker pretecho plannen, ook inschrijven bij kdv en moet ook de nipt nog aanmelden oeps alles blijft een beetje liggen zo haha. Wij hebben toen bij m'n zoontje een filmpje gemaakt met een roze en blauw kussentje en onze hond (toen nog puppy) met stiekem verstopt brokje naar het blauwe kussentje laten lopen, daar ging ze heel lief op liggen. Filmpje rondgestuurd en ouders eerst zelf gebeld. Ben ook echt nieuwsgierig wat we gaan krijgen... M'n gevoel zegt weer een jongen. Hebben jullie ook een voorgevoel? Zegt niks trouwens haha bij m'n zoontje wist ik zeker dat t een meisje was.