Januari 2021 ♥️ 2.0

Het nieuwe januari 2021 topic met een overzichtje erbij!<br />Anoekhp 1 januari, eerste kindje, jongetje (bevallen op 24-12)<br /><br />GebruikerSN 1 januari, meisje, 2e kindje (zoontje bijna 2jr), geplande keizersnede (bevallen op 23-12)<br /><br />Ikbendoutzen 2 januari, eerste kindje, jongetje (bevallen op 6-1)<br /><br />Tulipaa 6 januari, tweede kindje, meisje (bevallen op 8-1)<br /><br />Jennifer Schellen 6 januari , jongetje, 2e kindje (dochter 1,5jr)<br /><br />Luna visser 10 januari, meisje, eerste kindje<br /><br />Mamavantweeee 11 januari, meisje, 2e kindje (dochter van bijna 2)<br /><br />Unity 15 januari, jongetje, 1e kindje <br /><br />Mariekesep 19 januari, jongetje, 2e kindje (zoontje 15mnd)<br /><br />Gebruiker10253019 21 januari eerste kindje een jongetje<br /><br />Nissaatje 21 januari eerste kindje, een jongetje.<br /><br />Yvettje 23 januari, eerste kindje, jongen<br /><br />Cvdlb 24 januari, tweede kindje, meisje<br /><br />Tiffanny 25 januari <br /><br />Bellabori 29 januari, eerste kindje, jongetje (bevallen op 01-01-2021)<br /><br />Pandalover 29 januari, jongetje, 2e kindje (zoontje van nu 16 maanden).<br /><br />Zwaantje Mama van Max 20-10-2020<br /><br />Extra ?? voor Eva en Suze<br /><br />

Leuk met overzicht! Het wordt bij ons een jongetje en we hebben al een zoontje van 15 maanden! 

@GebruikerSN: mag ik nog even ingaan op jouw ervaring met nierstuwing? Hoe kreeg jij Buscopan? Ik moest namelijk kiezen tussen aan het infuus met Buscopan of naar huis met paracetamol. Omdat mijn zoontje niet op bezoek mag komen heb ik gekozen om naar huis te gaan. Maar de pijn is nog steeds met vlagen zo intens dat ik niets kan doen. Anders ga ik morgen het ziekenhuis bellen of er ook alternatieven zijn voor een eventuele tweede opname. Er is niets gezegd over pillen o.i.d. 

[quote quote=10377599]Leuk met overzicht! Het wordt bij ons een jongetje en we hebben al een zoontje van 15 maanden! @GebruikerSN: mag ik nog even ingaan op jouw ervaring met nierstuwing? Hoe kreeg jij Buscopan? Ik moest namelijk kiezen tussen aan het infuus met Buscopan of naar huis met paracetamol. Omdat mijn zoontje niet op bezoek mag komen heb ik gekozen om naar huis te gaan. Maar de pijn is nog steeds met vlagen zo intens dat ik niets kan doen. Anders ga ik morgen het ziekenhuis bellen of er ook alternatieven zijn voor een eventuele tweede opname. Er is niets gezegd over pillen o.i.d.[/quote]
Ha MariekeSep! Ik heb pilletjes gekregen ervan en dus gewoon mee naar huis. Alleen op paracetamol had ik ook echt slecht getrokken dus ik zou inderdaad even het ziekenhuis of de apotheek bellen en flink aandringen. Het bestaat dus wel in pilvorm!

SN, bedankt voor het aanmaken! Mede mogelijk gemaakt door Doutzen,dus ook jij bedankt. Leuk om het zo op een rijtje te hebben.
Marieke, wat vervelend zeg! Hopelijk kun je snel iets krijgen waarvan de pijn onder controle is. Hebben ze je bloedwaarden wel gecheckt? Vriendin van mij is om die rede ingeleid, wel bij 38+ weken geloof ik maar dit kwam wel door haar bloedwaarden (sorry weet alleen even niet meer waarop ze destijds gecheckt hebben).

Leuk dat lijstje! Voor mij mag je nog aanvullen dat het de eerste is en een jongen. 

Ik zit erover te denken om met mijn man de laatste 2 weken (na de jaarwisseling) in een soort van quarantaine te gaan ivm corona, gewoon voor de zekerheid. Hebben jullie daar al over nagedacht? Voor degenen die begin januari uitgerend zijn is dat natuurlijk lastig met de feestdagen...

Ha Unity, ga ik doen! Snap je idee wel, althans je wil graag dat hij bij de bevalling is en zelf ook natuurlijk zeker geen corona op zo'n moment! Qua timing zou ik het in jouw geval ook overwegen ja. Ik krijg rond kerst de geplande keizersnede en voor die tijd zullen we juist mensen nodig hebben thuis voor opvang van ons zoontje en helpen met afmaken van de kamertjes na de verbouwing.. dus het gaat hier niet. Maar we houden ook nu al onze kring heel erg klein. Bouwlui alleen op afstand en ik ga naar andere ruimte dan waar zij zijn, verder alleen ouders en schoonouders en een enkele vriendin die ik dan ook op afstand in de keuken met ventilatie zie. M'n man doet boodschappen bijv op zaterdagavond als het lekker rustig is en ik koop of online of bestel het om af te halen (bijv bij IKEA of andere bouwmarkt) en dat doet hij dan ook op een rustig moment. Hoop dat we het hiermee buiten de deur weten te houden..
Weet je al hoe je het gaat doen na de bevalling? Daar zit ik wel wat over te puzzelen in elk geval..

ik hoop dat je snel betere medicatie krijgt Marieke!
Wij hebben inderdaad ook nagedacht over corona. Mijn man heeft 2 weken kerstvakantie sowieso en dan blijven we zoveel mogelijk thuis en  op afstand van iedereen. We vinden het lastiger met onze familie, mijn zusje en schoonouders werken in contactgroepen of beroepen die gewoon doorgaan. We hebben wel zoveel mogelijk gevraagd om rekening te houden met afstand en gezondheid, maar je weet het nooit. Mijn ouders gaan bijvoorbeeld ook niet meer met anderen afspreken die laatste weken. Wat de feestdagen betreft, daar gaan we heel open in. We vieren het sowieso alleen met beide gezinnen en dat doen zij ook. Als we het al gaan vieren. Misschien is de kleine er dan al of misschien voel ik me helemaal niet goed en dan gaan we lekker niet!
Ik vind jouw idee om na de feestdagen in een bubbel te gaan wel een goeie hoor Unity!

Terug
Bovenaan