Yep hier een standaard assortiment Rennie naast het bed, verder slaap ik met voedingskussen tussen m'n knieën en een babymoov dreambelt rond m'n buik. Slaap wel heel licht dus als m'n zoontje (die wegens verbouwing op onze kamer slaapt) een keer hoest, ben ik gelijk wakker, moet dan plassen en lig zo 2 uur wakker.. maar soms slaap ik door, wisselend ook. Kijk wel uit naar m'n verlof, na deze week.. dan ga ik lekker middagdutjes doen! Doe ik nu al in weekend en op vrije dag en dat helpt een hoop om eind vd dag nog een beetje te functioneren en tegen de harde buiken in de avond.
Straks een covid-test, geen zin in! Zoontje was erg verkouden en aan het hoesten en sinds gister heb ik ook keelpijn. Ben er niet gelijk bang voor dat ik het heb want geen koorts, nog wel smaak/reuk etc, maar met de verbouwing komen er best ook nog wat familieleden helpen laminaat leggen etc dit weekend dus wel fijn om het dan te weten. Zolder is gelukkig al klaar dus daar zit ik vandaag in quarantaine met m'n lunchpakketje, laptop en een bed om tussendoor te liggen ivm m'n bekken. Wel lekker rustig zo haha. Controle verloskundige van vandaag is helaas wel uitgesteld, maar ik kan dodnerdag gelukkig terecht.
Yvettje, tip trouwens met stijf bekken is op je rug liggen (zolang als dat nog een beetje prettig ligt) en je knieën naar buiten laten vallen, voetzolen tegen elkaar aan. Af en toe even 5 min zo gaan liggen kan al erg helpen!