Haha sorry ik moet een beetje lachen om je vraag. De buik zit natuurlijk vast dus heel veel opties heb je natuurlijk niet. In welke houding lig je? Ik lig zelf op mijn linker of rechterzij, en dan rust mijn buik dus op het matras. Wel met voedingskussen tussen mijn benen en mijn arm er boven op. Gedurende de nacht wordt ik vaak wakker en dan doen mijn heupen pijn. Heel irritant. Want dan moet ik ook plassen of heb in dorst.. Heerlijk de onrustige nachten.
Anouk, over de stuit,wwat vervelend! Hebben ze je verteld wat de kans is dat je kindje zelf nog draait? Volgens mij kan dat nog best, maar ik ben natuurlijk geen expert. Mijn kindje heeft nog extreem veel ruimte door de hoeveelheid vruchtwater en een tweede. Regelmatig draait zij dus (van stuit naar regulier). Maar ik ben ook wel een week of 3 minder ver dan jij bent. En de versie is volgens mij ook best veel kans dat dat lukt, probeer vertrouwen te hebben!
Anouk, over de stuit,wwat vervelend! Hebben ze je verteld wat de kans is dat je kindje zelf nog draait? Volgens mij kan dat nog best, maar ik ben natuurlijk geen expert. Mijn kindje heeft nog extreem veel ruimte door de hoeveelheid vruchtwater en een tweede. Regelmatig draait zij dus (van stuit naar regulier). Maar ik ben ook wel een week of 3 minder ver dan jij bent. En de versie is volgens mij ook best veel kans dat dat lukt, probeer vertrouwen te hebben!