Wat een gezelligheid vandaag! Straks verder op het nieuwe forum, top! Doutzen ik snap je heel goed, heb dezelfde frustratie. Omhoog komen in bed, er uit stappen (met een co sleeper die dan vooral in de weg staat) etc is niet makkelijk. Morgen 5 weken geleden, het gaat stapje voor stapje beter maar ik mis ook de vrijheid en bijv even autorijden. Hier verschoont m'n man de luier terwijl ik me klaar maak (wat ook niet zonder huilen gaat, maar als we het tijdens of na het voeden doen, gaat ze zo hikken en slikken). Daarna doe ik het voeden en weg leggen. Hulde aan de man hier, die staat in de ochtend na een gebroken nacht om 6u op, laat hond uit, maakt de peuter wakker (als die niet al wakker is), maakt voor mij ontbijt op bed, en brengt op weg naar werk de peuter naar opvang. Probeer hem in de nacht dus ook af en toe te ontzien, maar zeg dat niet al van te voren (slechte ervaring mee). Want dan rekent hij erop en durf ik geen hulp meer te vragen als er toch nog een poep explosie komt oid. Maar als het wel lukt, dan is het juist extra voordeel!
En wat slapen de kindjes hier goed! En er is een soort ritme al! Hier totaal niet meer haha. Ze kwam elke 3 uur maar nu wisselend en soms heel vaak. Regeldagen, gekke nachten, vanmiddag weer darmen die niet doorliepen dus niet geslapen.. er is nog geen pijl op te trekken. Maar ik weet gelukkig uit ervaring dat het wel gaat komen.
Heb wel vast uurtje samen huid op huid voor het slapen en dat lijkt heel goed te werken om haar daarna alleen weg te kunnen leggen.
Anoek veel succes morgen, heel zielig voor je kleintje... Ook al valt het gelukkig erg mee en kan hij daarna lekker genieten van de voeding! ?
Idd fijn dat hier bij de meesten de borstvoeding is gelukt!
En wat slapen de kindjes hier goed! En er is een soort ritme al! Hier totaal niet meer haha. Ze kwam elke 3 uur maar nu wisselend en soms heel vaak. Regeldagen, gekke nachten, vanmiddag weer darmen die niet doorliepen dus niet geslapen.. er is nog geen pijl op te trekken. Maar ik weet gelukkig uit ervaring dat het wel gaat komen.
Heb wel vast uurtje samen huid op huid voor het slapen en dat lijkt heel goed te werken om haar daarna alleen weg te kunnen leggen.
Anoek veel succes morgen, heel zielig voor je kleintje... Ook al valt het gelukkig erg mee en kan hij daarna lekker genieten van de voeding! ?
Idd fijn dat hier bij de meesten de borstvoeding is gelukt!