Januari 2023

mamavanSA, wat spannend zeg! Heftig een miskraam op 12 weken. Ik hoop dat het nu gewoon mag blijven plakken. Voel je je hetzelfde als de vorige zwangerschappen?

@IsaV, 
Ik voel me nu inderdaad hetzelfde als de vorige zwangerschappen. Bij de miskraam had ik pas rond 10weken dat ik vaker dacht er is iets mis zonder dat er een reden voor was. Ik probeer nu veel afleiding te zoeken en hopelijk vliegen de eerste 13weken voorbij..

Jaaaa! Ook zwanger.
2 april ongesteld geworden voor het laatst. Gisteren de eerste positieve test in handen. Vanmorgen een andere test die negatief was. Maar ik ga er voor nu maar vanuit dat het goed zit.

7 januari uitgerekend van ons vierde kindje.

Vind het weer super spannend. Duimen dat het goed blijft gaan.

Gefeliciteerd gebruiker10393665!
Wat leuk een 4de! Hoe oud zijn je andere kindjes? Blijft altijd spannend de eerste zoveel weken.

Raar dat de ene test positief was en en de andere negatief! Ander merk of misschien een fout in het product.
Ga je nog een keer testen of niet?

Wat zijn jou "kwaaltjes"? En herken je die van je vorige zwangerschappen?

1e dag laatste menstruatie was op 30 maart... afgelopen maandag positief getest... zwanger van ons derde kindje ? ik ben 35 jaar en ook een volle dame hihi...
Onze oudste is 11 (augustus 12) en onze jongste word deze maand 4... ben zoooo blij want bij de tweede hebben we er 6 jaar op moeten wachten... nu gelukkig binnen 6 maanden zwanger ?

Dank Tikanw!
Hoe voel jij je vandaag?

Ik heb kindjes van 12, 9 en 6. Ben heel benieuwd hoe ze het gaan vinden, nog een kindje erbij.

Ik had eerst een early test van de Kruidvat en heb vanmorgen een normale gedaan. Denk dat het daardoor komt. Zou logisch zijn toch?! (Toch een beetje onzeker.)
Doe er morgen weer een. Dan kan ik het een beetje bijhouden.

Hebben jullie het al aan mensen verteld? Wij wachten nog even tot we de eerste echt gehad hebben.
Ben 36 dus toch een beetje bezorgd of het wel goed blijft gaan. De kans is reeel dat het nog mis gaat de eerste weken dus ik probeer daar wel rekening mee te houden. Al kan het ook fijn zijn als mensen het wel weten, mocht het mis gaan.
Hoe doen jullie dat?

Fijne avond!

Oja, en kwaaltjes…. Heb een beetje zwaar gevoel in mijn bekken en onder rug. En beetje emotioneel soms. Maar dat is misschien ook gewoon door dit nieuws en niet zozeer door de hormonen. De vorige zwangerschappen begonnen mijn klachten pas met 6 weken. Dus daar reken ik nu ook een beetje op.

Terug
Bovenaan