Januari 21 kindjes en mama's

Hé gezellig er gebeurt weer wat hier! Die sprong is inderdaad echt de hel!! Ik dacht dat het wel meeviel maar nu ook al 3 dagen echt drama.. in de nacht ligt ze nu in het campingbedje in de keuken, want ze krijst steeds haar broer wakker. Ze wil de hele dag opgetild worden en in de nacht niet slapen. En dan juist vandaag een leidster ziek dus kon ze niet naar kdv… Grr! Even pittige dagen, gelukkig nu weekend!Verder gaat het goed met onze dame! Blijft een beetje steken op 2 tanden, maar groeit verder top, lust alles wat ik haar voorschotel en lacht naar iedereen. Ze sliepen zelfs 2 nachten door.. maarja toen kwam deze sprong.. hoe lang duurde het bij jou Anoek? Heb je nog tips?

Tulipaa wat heerlijk dat Sanne zo’n schone slaapster is! Ben benieuwd hoe het jullie vergaat komende sprong. Hoop beter dan hier! Doutzen ook gebroken nachten dus? Blijft pittig hè! Hoe gaat het verder met je?

Wauw die nachten van Sanne klinken super relaxed.

Iedereen dus wel zo 'n beetje in die regressie beland van 8 maanden.

Wij hebben hier exact 1 nacht doorgeslapen(in zijn 8 maanden bestaan) 6 weken echt 2 a 3 uren slaap en ik was echt compleet gesloopt, nu gelukkig sinds een paar dagen weer wat meer rust en zo 'n 1 a 2x snachts eruit, voor ons een enorme verbetering. Maar ik zou echt zoo graag weer eens goed slapen. Sorry, even klagen. Overal om me heen baby's die hele nachten liggen te tukken.

Sn hopenlijk is dat gekrijs snel weer voorbij, niks aan!!
Misschien nog leuk om met dit groepje in een whatsappgroep te gaan?wat vinden jullie?

Doutzen, ik bedoel het niet vervelend maar ik ben blij dat je dit zegt! Wij hebben gelukkig wel iets vaker doorgeslapen, maar over het algemeen gewoon ruk en hier in de omgeving alleen maar "perfecte baby's" ik mis echt een beetje de eerlijke moeders en word er strontonzeker van! Hopelijk pakt Adam de nachten steeds beter door en kunnen jullie ook steeds beter slapen! Ik gun het je echt! Dus ja, ik wil ook zeker in de whatsappgroep hahaha!

Hier dachten we dat het einde van de sprong in zicht was, maar weer een terugval hahaha. Gisteravond helemaal op naar mijn ouders gelopen met Jens, die knuffelen ons allebei en daarna hebben ze Jens in bed gedaan en die sliep meteen pfff! Dus wij een nachtje rust en mijn ouders moesten meneer vanochtend om half 8 wakker maken! We hadden het denk ik alledrie nodig, want de spanning voelt Jens natuurlijk ook feilloos aan!

Maar overdag is het echt een droomkind, hij speelt, lacht en brabbelt en slaapt heel goed! Dat is echt genieten! Gisteren gingen we zwemmen en dat was echt geweldig! Ik typ dit ook met een glimlach!

Yep hier ook 1 doorgeslapen nacht, en toen kwam deze sprong weer.. op dit moment hebben we haar in het campingbedje in de keuken liggen en laat ik haar 20 min huilen, even troosten en dan weer weg.. totaal tegen m’n principes in maar niks helpt en ze krijst haar broer wakker die dan de hele dag stout en chagrijnig is omdat hij te moe is.. vind het lastig, m’n oudste legde ik gewoon bij me in bed op zo’n moment, maar dat helpt niet bij onze dame. Niks helpt eigenlijk, wiegen, troosten, flesje melk etc. Maarja overdag is ze happy en slaapt wel goed, dus ik denk niet dat het de reflux is op dit moment.. heel lastig en vermoeiend! Dus ik wil ook wel met jullie in de app groep!

Ik wil ook graag in de app groep (ook al is Sanne een goede slaper, ik heb genoeg eerlijke verhalen over de dreumes haha en wie weet wat er nog aankomt bij haar). Wie maakt er een groepje aan? Ik ben maandag trouwens naar het cb geweest voor 8 maanden controle. Ze is nu 67,5 cm en 6470 gram, echt een mini nog dus. Bij kennissen is het zoontje met drie maanden dus precies even groot. Daar word ik dan weer onzeker van... Ik vind dr ook niet heel vlot met de grove motoriek (fijn is prima), maar misschien komt dat ook omdat de spieren nog sterker moeten worden? De reflux is hier ook nog niet weg SN, helaas komt ook het fruit en de groente er regelmatig gewoon terug uit.

Haha ook met schone slaapster Sanne mag je in de app groep hoor ? maar leuk! Nu nog creatief nummers uitwisselen via een openbaar forum.. iemand een mail adres met geen volledige naam erin wat we kunnen mailen met ons nummer?
Ik begin langzaam gek te worden van de nachten, vannacht heb ik haar een zetpil gegeven en toen sliep ze (4 uurtjes), geen idee of ze dus ergens pijn had of dat ze gewoon wat versuft raakte van die zetpil.. nog een kleine week van de sprong… ik hoop zo dat het beter wordt daarna! ???? Anders misschien toch eens een slaapcoach in de arm nemen!

Overigens over die motoriek, ik vind mijn dame ook niet zo snel. Ze wil heel graag zitten (want rechtop..), en dat doe ik stiekem wel regelmatig, maar ze kan nog niet zelfstandig in zit komen dus eigenlijk mag het nog niet. Verder is het rollen en sinds kort wegduwen op de grond waardoor ze soort van achteruit kruipt. Mijn oudste stond al met 9 maanden, dus was een stuk sneller!
Snap wel dat je qua gewicht wel baalt ja, maakt het cb zich er zorgen over?
Hier voor het eerst een redelijk goede nacht, ze kwam om 5.15 voor het eerst voor een fles (ze wil nu ook steeds in de nacht drinken..heeft ze helemaal niet nodig)! Helaas had onze peuter slecht gegeten en had vannacht honger en dromen dus kwam hij 4x ??

Terug
Bovenaan