Jennifer wat fijn dat het wat beter gaat! En inderdaad altijd goed om zelf mee te denken.
Sn, blij dat het tij is gekeerd, pff wat blijft het soms zoeken dan. Gelukkig was ditn "simpele" oplossing! Wat je beschrijft herken ik, droomritme start om 7, hier ookn vroeg vogeltje.. nu laatste dagen troost ik rond 5 en slaapt ie wonderbaarlijk genoeg ook nog even tot half 7. Maar wat ik deed was dan 4 slaapjes, ipv 3😉 en dan allerlaatste slaapje rond de 40 min tot max 17.10. Als hij dan niet wilde slapen liet ikm gewoon rustig liggen in bedje om toch soort van nog even op te laden. En dan daarna ongeveer anderhalf uur a 2 uren daarna de nacht in, dan kom je rond 19 naar bed uit. Wat je ook kumt proberen, althans dat doe il nu, om het laatste slaapje (3slaapjes opn dag) rond half 4 te doen dus dan een langere wakkertijd tussendoor doen tussen 2e en 3e slaapje. Adam pikt dat inmiddels..want hij komt dus ook anders niet goed uit....hij slaapt nm niet constant blokken van 2 uren maar sochtebds anderhalf, smiddags 1 uurtje en dan de laatste weer anderhalf en dat boek gaat uit van 2x 2 uren en 1x een uur oid... red hij nooit... ik heb daar nu wel een goed ritme in gevonden op deze manier maar dan moet je kindje dus wel iets over de wakkertijd heen kunnen. Bij 5 uur opstaan koos ik dus voor 4 slaapjes. En dan laatste tot max 17.10, 17.30 maaltijdhap en dan voor het slapen nog een goede voeding(melk) Misschien heb je dr wat aan...
Hoeveel gram fruithap en savonds maaltijd geven jullie je kleintjes?