Het tij is weer gekeerd! Diëtiste had gelukkig de ingeving dat het wel een beetje was begonnen rond de start van kunstvoeding. Omdat KMA was getest en uitgesloten had ik daar zelf niet meer aan gedacht. Maar ze adviseerde koemelkeiwitvrije dieetvoeding en daar zijn we dinsdagavond mee gestart. Ze is inmiddels weer rustig en ook weer een beetje bijgeslapen van de heftige dagen, nu wij nog.. het was maar een korte terugval maar het triggerde weer al het oud zeer moet ik zeggen en het was wederom een strijd om alle partijen duidelijk te maken dat het niet aan mijn stress of onze situatie lag, of een sprongetje/regeldag, of een fase, of tandjes etc.. pff reflux is wel een rot diagnose zeg, er wordt zo snel naar de moeder gewezen en deze mama is daar een beetje klaar mee ? Maarja ons meisje lacht en slaapt weer.. op naar de volgende fase dan maar weer haha!
Ik ben nog wel af en toe zoekende in een lekker eet en slaap ritme voor haar. Ik merk dat alle voorbeeld boeken altijd om 7u beginnen en dat dus niet zo handig is als je baby altijd tussen 5-6 wakker is (net als haar broer dus de dag begint hier standaard om 5u helaas, wel gezellig met z'n allen in bed boekjes voorlezen en papa en mama met koffie dus we maken er maar wat van). Het hele schema 2 uur vervroegen betekent dat ze om 16.30 al de nacht in zou gaan dus dat werkt niet. Hoe zien jullie ritmes er ongeveer uit? En met de hapjes? Hier nu groente, fruit en brood dus al 3 eet momentjes.