Januari '08 stoppers!

A

Anoniem

Guest
hallo,

Wij hebben gisteren besloten om voor een 2e kindje te gaan. Erg spannend!
Met de pil was ik al een aantal maanden gestopt, maar nu blijven ook de rubbers in mijn nachtkastje!
Wie is er nog meer deze maand begonnen?

gr Monique

Hallo Monique,

Hierbij wil ik me ook aansluiten bij jou.
Ik ben begin jan. gestopt met de pil en we willen het gaan proberen voor ons eerste kindje.
Alleen een beetje vreemd normaal gesproken als ik stop met de pil word ik na 3 a 4 dagen wel ongi maar nu helemaal nog niks vind het zo gek.

Nou wie weet kan jij me een tip geven.
Vind het allemaal reuze spannend de komende tijd...

groetjes Firewomen

hallo monique ik ben sinds 1 jan gestopt met de pil zijn al 1 maandje aan het klussen!!!! succes gr springkikkertje

Hoi hoi, hier iemand die 4 januari is gestopt. We zijn aan het klussen voor ons eerste kindje en dit is dus de eerste ronde. Mijn NOD is 5 februari. Die van jullie?

Hallo Dames ook ik ben enkele maanden geleden gestopt met de pil en na oud en nieuw ook de cd laten liggen in ons nachtkastje spannend dusss....mijn nod zal ongeveer dan eind deze week zijn...
groetjes Maggie

heej wat leuk! nog meer meiden.
Zag dat er al vele topics waren,maar nog geen een van januari stoppers, dus daarom had ik deze geopend!

Mijn cyclus liep de laatste maanden niet echt gelijk, maar gemiddeld was het zo'n 33 dagen. En dat betekend dat mijn NOD-dag 14 februari is!
Maar ik ga, als de rode duivels niet eerder komen, pas de zaterdag testen.. denk ik haha

Bij onze dochter was het gelijk de eerste maand raak na het stoppen met de pil, dus dat was erg snel! We zien wel hoe het nu gaat, ik probeer niet te veel te hopen :)

Ik rammelde al een aantal maanden, vooral door de vele kraamvisites die ik heb gehad! En nu gaan we er voor! Slaap al 2 nachten slecht omdat ik er zo over na denk :) Vind het echt geweldig!

hoi hoi

ik heb vorige week net mijn implanon laten verwijderen, zal me even voorstellen, ik ben hanneke ben 24 jaar, ben getrouwd in maart 3 jaar, mijn man is 25.
ik wil graag zwanger worden en mijn man heeft ook gezegd dat hij dat wil, maar hij durft volgens mij nog niet zonder cd, ga vandaag proberen hem te peilen, maar durf er niet meer zo veel over te praten want hij vond mij een zeur (tja het zit me nogal hoog)
maar vind het leuk om mee te lezen en te kletsen

Hoi allen,

Ik ben ook net eind dec / begin januari gestopt met de pil om  voor het eerst zwanger proberen te worden.

Ik ben 26 en mijn man 28, vorig jaar september  zijn wij getrouwd en in  November in onze nieuwe huis getrokken we willen allebei echt dolgraag kinderen, dus een prima tijd  om zwanger te worden.

Als ik  een cyclus zou hebben van 28 dagen zou ik vorige week zaterdag  ongesteld moeten worden, deze is nog niet  begonnen,  dus  ik ben al een aantal dagen overtijd. Ik heb zelfs al getest, maar  deze was helaas negatief ....

Ik heb ook nog  helemaal geen last van zwangerschapskwaaltjes, behalve dan dat ik de laatste paar dagen erg moe ben, maar dat kan natuurlijk ook ergens anders van komen...

Ik wacht het gewoon  nog een paar dagen af en anders testen we gewoon opnieuw...  En dan gaan we gewoon voor de tweede ronde, ik  verwacht ook niet dat ik gelijk de eerste ronde zwanger zou worden...

Het lijkt me erg leuk om met jullie mee te kletsen om even alle  spanningen  kwijt te kunnen, ik heb zelf nog  tegen niemand verteld dat we bezig zijn om zwanger te worden.  Alhoewel ik wel  denk dat mijn ouders en schoonouders een vermoeden hebben.

Terug
Bovenaan