Hoi allen,
Ik ben ook net eind dec / begin januari gestopt met de pil om voor het eerst zwanger proberen te worden.
Ik ben 26 en mijn man 28, vorig jaar september zijn wij getrouwd en in November in onze nieuwe huis getrokken we willen allebei echt dolgraag kinderen, dus een prima tijd om zwanger te worden.
Als ik een cyclus zou hebben van 28 dagen zou ik vorige week zaterdag ongesteld moeten worden, deze is nog niet begonnen, dus ik ben al een aantal dagen overtijd. Ik heb zelfs al getest, maar deze was helaas negatief ....
Ik heb ook nog helemaal geen last van zwangerschapskwaaltjes, behalve dan dat ik de laatste paar dagen erg moe ben, maar dat kan natuurlijk ook ergens anders van komen...
Ik wacht het gewoon nog een paar dagen af en anders testen we gewoon opnieuw... En dan gaan we gewoon voor de tweede ronde, ik verwacht ook niet dat ik gelijk de eerste ronde zwanger zou worden...
Het lijkt me erg leuk om met jullie mee te kletsen om even alle spanningen kwijt te kunnen, ik heb zelf nog tegen niemand verteld dat we bezig zijn om zwanger te worden. Alhoewel ik wel denk dat mijn ouders en schoonouders een vermoeden hebben.