Januari '08 stoppers!

Hey mamamarcella balen zeg!!!!
Ja hoe het kan ik weet niet precies, maar een ding staat vast je lichaam is een raar ding met een eigen wil!! Het zou kunnne zijn dat je lichaam nog aan het ontpilen is...... Ik lees bij anderen dat dat 3 maanden kan duren maar ook wel ene half jaar... en ik lees ook vaak bij nadere topics en dan komt het wel vaker voor dat meiden dat hebben.....

Ik wordt denk ik ook ongi, gerommel in mn buik, ongipijn zeg maar en last van ,mn rug, dus kan haast niet missen....
ik had ook kramp rond evt.innestelingsdag maar ja je ziet het zegt allemaal niets!!!

Nou ff flink balen, ff lekker janken, aan de wijn en broodje file enzo en dan er weer voor gaan!!!!

Groetjes,!!

hallo iedereen! ben vandaag weer precies op tijd netjes ongesteld geworden  ! Heb dus nu na het stroppen met de pil 3 x netjes een cyclus van 29 dagen gehad. Ben in ieder gevan erg stipt... maar niet zwanger...  . Komende maand meer geluk! hoe staat het met de rest die actief aan het proberen is???

Hoi iedereen,

Hier weer even een berichtje van mij. Lees wel met jullie mee hoor, maar had nog niet de behoefte om iets te schrijven. Afgelopen vrijdag de curretage gehad, viel gelukkig wel mee. Het was wel erg emotioneel, je weet dat het dan toch echt voorbij is. Ben vanaf vandaag pas aan het vloeien, erg vreemd. We moeten 1 menstruatie afwachten en dan mogen we het weer proberen van de gyn. Ben er nog niet echt mee bezig maar als de maand voorbij is hoop ik dat het gevoel weer helemaal terug is.
Heb wel weer een paar wijntjes gedronken en andere dingetjes die je tijdens de zwangerschap niet mag hebben  Dat is dan ook het enige voordeel. Had al een paar spulletjes gekocht voor de baby maar die heb ik maar weer even opgeborgen in de kast. Komen hopelijk weer eens van pas.

Hoe is het verder met jullie? Aan het klussen, testen? Ik hoor het wel.

Liefs petra.

hallo allemaal!!!

Petra leuk om wat van je te horen!!
Kan me voorstellen dat dat heel heftig is zo'n curretage!!
neem lekker de tijd om weer er boven op te komen.....
we denken aan je...

Ik had zondag mn nod, maar nog steeds niet te bekennen, een keer gestest negatief... verder alleen wat gerommel in mn buik en rug maar niet heftig..... dus stja geen idee afwachten maar!!

groetjes!!

Nou daar ben ik weer. Ik mag dit weekend ook eindelijk klussen. Nog steeds niet alle uitslagen goed van het ziekenhuis, maar de arts zag er geen kwaad in om het te proberen.
Dan hoor je bij de januari stoppers, mag ik ook eindelijk eens.
Over bijna 2 weken trouwen, dus da's genoeg afleiding.

Simply mei= Ik hoop dat het arnhemse tij keert, na een zware tijd voor jou.  

Voor   de rest van de dames, veel succes. Ik hoor er nu ook eindelijk bij.
( hoop  ik, da's aan jullie)

Groetjes en veel liefs Daisy  

goedemorgen dames,

Spannende tijden marieke! Ik hoop voor je dat het deze maand is gelukt. Nog even wachten met testen en dan weet je het, is moeilijk he. Ik ben  heel benieuwd, ik duim voor je.
Daisy, lekker klussen dit weekend. Je hebt er een mooi weekend voor uitgekozen want volgens mij wordt het heel mooi weer. Ik ga lekker genieten van het zonnetje.
Ik ben benieuwd wanneer mijn menstruatie komt, kan nog enkele weken duren. Ik had ook nog geen normale cyclus voordat ik zwanger werd, dus even afwachten.

Liefs petra.

nadat ik al 2 negatieve testen had was het wachten tot ik Ong. zou worden alleen duurde dit al 63 dagen. Afgelopen woensdag nog een test gedaan en....... jawel POSITIEF!!!! En dat al in de 2e maand. We zijn echt superblij en hopen dat alles goed is. morgen naar de huisarts...
Wel heel raar want ik ben nu 9 weken en 4 dagen maar heb helemaal nergens last van.Niet 1 symptoom. zijn er nog andere die ook nergens last van hebben?

Iedereen die ook zwanger is gefeliciteerd en voor degene die nog bezig zijn succes!!

Groetjes van mij

Terug
Bovenaan