Januari '08 stoppers!

ongi kan ook juist door de spanning uitblijven (denk dat ik er teveel mee bezig ben)

Hi,

Zal ik me ook ff voorstellen: ben bijna 38 (12 februari, dus 1 dag na Bianca!), mijn vriend is bijna 29 (maar hij lijkt wat ouder, en ik wat jonger, hahaha, dus het valt niet zo op). We hebben in juli 2007 een prachtige dochter gekregen en willen nu (ook door mijn leeftijd) graag snel een tweede kindje. Ik geef ons dochtertje nog steeds bv (aangevuld met fruit, groentes en broodkorstjes), en ben voor het eerst weer ongi geworden in nov. Sinds dec doen we het ook weer zonder cd (speel dus een beetje vals, want ben niet in jan gestart, maar ik hoop dat jullie mij dat wel vergeven).  

Ik heb vrij lange cycli (30-32 dgn), maar afgelopen week had ik echt het gevoel zwanger te zijn: allemaal gerommel in mijn buik, misselijk, vaak moeten plassen....dacht al dat het wel erg sterk zou zijn als ik nu weer zo snel zwanger zou zijn (bij ons dochtertje was het de eerste maand gelijk raak, was  effe schrikken!!), maar je gaat stiekem toch hopen. Heb deze week 2x een test gedaan (op dag 31 en op dag 35), maar twee keer negatief. Word nu dus ook gek van mezelf....wil of een postieve test of ongo worden :-(( Het is dus allemaal zeer  herkenbaar!  

Nou, heel veel succes allemaal, en laten we hopen dat 2008 HET jaar wordt!

Heb  trouwens wel in een deuk gelegen met  het zinnetje van alraco: "ik kan hier zo fijn mijn ei kwijt", hahaha...nou, het is de bedoeling dat dat ei ergens anders heen gaat, hoor :))  

Groetjes,
Saskia

Ik zal mij ook nog even voorstellen :)

Ik ben Monique, 26 jaar, woon samen met Michael en we hebben een dochter van 1,5 jaar.

Ik ben ook een 'lange' cyclus, namelijk zo rond de 33 dagen.
Het is niet altijd 33 dagen, dus we klussen gewoon maar door ;)
Heel soms voel ik mijn eisprong, maar niet altijd.

Miepje26, wat spannend zeg!! ik hoop zo dat je snel een plus hebt!

Han83, hier net zo'n zeur hoor, en niet alleen over een 2e kindje maar ook over trouwen haha dus ik zeur dubbel zo hard :p

ik vind het echt leuk dat er al zoveel mee kletsen!
Ik had al meerdere topics gezien waar ik evt mee zou kunnen kletsen, maar ja.. sommigen kletsen al zo lang en dan is het moeilijk om er tussen te komen vind ik.. en hier beginnen we net, dus is het voor iedereen even leuk!

alraca, wat spannend!! ik test toch meestal met clear blue, maar moet zeggen dat ik bij mijn dochter ook met een huismerk heb getest, namelijk die van DA en die gaf toen een heel licht streepje.. maar ook pas een week na mijn NOD!
dus ik duim dat je te vroeg hebt getest!!

er zitten dus nu 3 in spanning te wachten?!!
spannend!

gr Monique

He ff voor iedereen het blijft elke keer weer heel errrrug spannend want ik heb al 3 kids en hebben er ook lang over nagedacht voor dat we verder gingem

Dag dames!

Dus als ik het goied begrijp gaat het voor de meesten hier niet om het eerste kindje.

Leuk zoveel verschillende levens en nu toch allemaal met hetzelfde bezig zijn.

Ik word zo langzamerhand gek van mezelf. Ik weet nog dat ik hier begin januari op het forum kwam en zei me niet gek te laten maken en het allemaal wel zou afwachten.... dat neem ik allemaal terug!!! Ik ben er erg mee bezig. Net als jullie wil ik graag weten of het raak is.

Ik heb uit zelfbescherming nog geen testen gekocht (NOD = dinsdag 5 feb) maar als ik dan nog niet ongi ben kan ik ook pas vrijdag een test kopen (ik werk de andere dagen) dus ik heb zelf gewoon dikke pech hahaha. Doe ik mezelf aan hoor. ik wil niet te vroeg testen...en het liefst helemaal de tegenslag niet meemaken als het negatief is. Maar ja... dat zal toch een keer gebeuren...misschien.

Oh en ik merk net op dat het toch wel veel om 1e kindjes gaat. sorry :)

waarom ben ik nooit eerder gestopt met die hormonen in mijn lichaam, ik weet niet wat me overkomt, ik ben vrolijk zomaar, zonder reden heerlijk en over zin om te klussen helemaal maar te zwijgen, mijn man weet niet wat hem overkomt, hij moest altijd zeuren om te klussen nu is het andersom, en nog meer leuk nieuws, gister halverwege het klussen heeft mijn man zijn cd weg gedaan ik wist niet hoe ik het had jippie, ik geloof dat het nu echt begint, ik noem dit maar ronde 0 het lijkt me erg stug als ik nou direkt zwanger zou zijn, maar ja je weet t niet he. joepie ben best een beetje blij en vind het toch wel spannend

hey meid, wat leuk voor je. De mijne vond het vreselijk spannend allemaal haha. Nu is er overheen hoor. Succes!

Terug
Bovenaan