Hi,
Zal ik me ook ff voorstellen: ben bijna 38 (12 februari, dus 1 dag na Bianca!), mijn vriend is bijna 29 (maar hij lijkt wat ouder, en ik wat jonger, hahaha, dus het valt niet zo op). We hebben in juli 2007 een prachtige dochter gekregen en willen nu (ook door mijn leeftijd) graag snel een tweede kindje. Ik geef ons dochtertje nog steeds bv (aangevuld met fruit, groentes en broodkorstjes), en ben voor het eerst weer ongi geworden in nov. Sinds dec doen we het ook weer zonder cd (speel dus een beetje vals, want ben niet in jan gestart, maar ik hoop dat jullie mij dat wel vergeven).
Ik heb vrij lange cycli (30-32 dgn), maar afgelopen week had ik echt het gevoel zwanger te zijn: allemaal gerommel in mijn buik, misselijk, vaak moeten plassen....dacht al dat het wel erg sterk zou zijn als ik nu weer zo snel zwanger zou zijn (bij ons dochtertje was het de eerste maand gelijk raak, was effe schrikken!!), maar je gaat stiekem toch hopen. Heb deze week 2x een test gedaan (op dag 31 en op dag 35), maar twee keer negatief. Word nu dus ook gek van mezelf....wil of een postieve test of ongo worden :-(( Het is dus allemaal zeer herkenbaar!
Nou, heel veel succes allemaal, en laten we hopen dat 2008 HET jaar wordt!
Heb trouwens wel in een deuk gelegen met het zinnetje van alraco: "ik kan hier zo fijn mijn ei kwijt", hahaha...nou, het is de bedoeling dat dat ei ergens anders heen gaat, hoor 🙂)
Groetjes,
Saskia