Januari '08 stoppers!

Hallo Meiden ook ik zal mij ff voorstellen ben 28 en mijn man 34 en kan eind deze week gaan testen het blijft altijd spannend ook al heb je al 3 kids , bij ons is de fam. al wel ingelicht over onze plannen omdat ik heel ziek word als het daadwerkelijk zover is , ik vergiftig mijn eigen lichaam ofzoiets en weet iedereen het toch al met 6 weken, ook ik zit er dag en nacht aan te denken en   word gek van mijzelf.
vind het erg fijn om hier mijn ei kwijt te kunnen en er lekker met elkaar over te beppen
liefs Maggie

Nou dan zal ik me ook nog maar even voorstellen. Ik ben 25 jaar en mijn man is 29 jaar. We zijn bezig voor ons eerste kindje. We willen het erg graag en hopen natuurlijk ook dat het snel komt. Ik heb altijd gezegd dat ik jong moeder wilde worden. Van mij had het zelfs iets eerder gemogen, maar de situatie was toen gewoon nog niet optimaal (werksgewijs) Nu wel en we gaan ervoor!

Hoi hoi,

Ik ben bianca ben bijna 28 en mijn man bijna 31.
We gaan voor een tweede kindje. De eerste is een jongetje van bijna 3.
Wel een hoop bijna woorden, maar we zijn vlak na elkaar jarig.
Ik ben 10 januari gestopt met de pil en heb een zeer regelmatig cyclus.
Van tussen de 28 en 30 dagen.
Als ik uitga van 28 dagen is mijn NOD 11 februari (ook mijn verjaardag)
Dus we spreken elkaar gauw weer.

Groetjes Bianca

had gisteren ongi moeten worden maar het varieert nog wel eens  (maar een dag of 2 a 3) heb vanmorgen een test gedaan maar nog niks nou had ik wel die goedkopen van kruidvat nou kunnen de rode duivels uiteraard nog wel komen maar kan iemand mij ook betere testen aanraden of maakt het niet uit???????????
Liefs Maggie

Volgens mij maakt het niet veel uit zelf ben  ik ook al een ongeveer een week overtijd, en test toch negatief met een test van de apotheek.
Het kan zijn dat je nog te weinig Hcg hormoon aanmaakt...

Afwachten dus en over een paar dagen nogmaals proberen....

dankje maar ik word gek van dat wachten heb vannacht zo slecht geslapen omdat ik vanmorgen de 1e test van mijzelf mocht doen
liefs Maggie

Het wachten is inderdaad irritant... Het is natuurlijk het eenvoudigst als je het gewoon gelijk weet.
Ik mag van mezelf morgen ochtend nog een keer testen en als het dan nog steeds negatief is dan moet ik het waarschijnlijk gewoon nog een week afwachten.
Misschien dat mijn cyclus dan langer is, zou kunnen aangezien deze niet echt regelmatig is.

Uiteraard hoop ik dat ik wel zwanger ben, maar probeer mezelf maar voor te houden dat het nog niet zover is...

erg spannend dus voor allebei wel fijn om te weten dat ook jij op dit moment er net zo veel bezig bent en laat je het me ff weten als er bij jouw wat meer aan de hand is of juist niet ??   liefs Maggie

Terug
Bovenaan