Januari '08 stoppers!

weekee: Het was heerlijk in groningen! lekker genoten van het zonnetje!!! We zaten in froombosch. Maar dat is zo klein en kent niemand dat ik altijd zeg we gaan naar groningen!! haha Maar mijn man komt wel uit groningen! Toen we elkaar 2 jr. geleden leerden kennen woonde hij daar. (ik een dikke 100 km daar vandaan, maar dat krijg je met internet he!! haha) leuke stad, heb er alleen nog nooit echt gewinkeld!! Daar baal ik eiegnlijk , maar ga ik nog wel een keer doen!! Alleen wel voor mijn trouwjurk. Die heb ik daar gekocht.

De  zijn nog steeds ver te zoeken!! Blij aan de ene kant, zou je zwanger kunen zijn, en dat zou kunnen, bemn reuze moe en mijn boesten doen ook nog steeds zeeeer! Maar aan de andere kant ben ik bang dat het misschien gewoon een lange cyclus is omdat ik net met de pil ben gestopt....
Het hele wekeend en gister dacht ik echt dat ik ongi ging worden!! Echt ongigevoel, buikpijn rugpijn!!! Dat laatste gister heel erg, en nu floep weg niets meer, alleen nog wat gerommel in mijn buik. Beetje zwaar opgezet gevoel zeg maar!!  Nou ik weet het niet meer!!!
Gewoon maar verder gaan met wachten haha zit niets anders op!!!!

Fijne avond allemaal!!!!!
groetjes!!

spannend vliegirl!! ik hoop echt dat je zwanger bent!

en welkom springkikkertje (als ik de naamgoed heb onthouden)

nou, ik kon het vanmiddag niet laten om naar de kruidvat te gaan en 2 testen te kopen.. en ik kan ook echt niet wachten tot zaterdag om te testen, dus als het nodig is, ga ik donderdag testen!

heb een opgeblazen gevoel  en last van mn bekken :S
of het komt door het vele klussen hahahahaha of ik ben zwanger :p
heb nu ook, sinds een uurtje, last van mn onderbuik. Niet echt buikpijn, maar wel kleine steekjes. oooooow ik hoop dat het van een zwangerschap komt!

vind het steeds spannender worden, had eerst echt het gevoel dat het niet raak was.. maar nu ik nog niet ongi ben, en mijn cyclus nu dus al 32 dagen is, moet ik  mijn vruchtbare dagen echt hebben gehad toen we begonnen met klussen voor een 2e.
ik hoop het zoooooooo!

ik ga nu even bank hangen en dan naar bed. Vond het vanmorgen ook al spannend toen ik moest plassen, ik hoopte echt dat ik niet ongi was! En dat zal ik morgenochtend ook wel hebben. :p

pfffff. ik wilde mezelf niet zo gek maken, maar helaas.. ik kan het niet helpen!

@ Angelmoon: je zou jezelf juist gek maken door jezelf te forceren te wachten tot zondag. Ga testen wanneer je denkt dat je het wilt en kunt. Ik hoop dat het positief is.

@ Marieke: hah dat is wel heel grappig...voor anderen zegt Froombosch inderdaad misschien niets, maar voordat ik ging samenwonen elders in Groningen  heb ik vlakbij Froombosch gewoond, dus ja! ik ken het hihi.
Enne...waar heb je je trouwjurk gekocht dan als ik vragen mag?

ook voor jou geldt trouwens dat ik hoop dat je zwanger bent meid...alleen soms "voelt" het alsof je zwanger bent en is het helaas niet zo. We zullen moeten afwachten.

ga testen allemaal !!!!!!!!!!
ik houd het al bijna niet meer uit, dus snap niet dat jullie nog niet hebben getest...
ben nog steeds aan het duimen

liefs maggie

Bij mij zijn de  er nog steeds NIET!!!!!
ik ben benieuwd ..... hoe zeker ik maandag wist dat ik niet zwanger ben, heb ik nu toch heel stiekem zo iets van "zou het kunnen en zou het echt waar zijn"

Mijn vriend denkt dat hij in 1 keer raak heeft geschoten en daar blijft hij stellig bij dus ik krijg elke dag te horen dat ik als hij hoort dat ik nog niet ongi ben dat hij de beste is.... hahahaha (wat zal het een teleurstelling voor hem zijn als ik alsnog ongi wordt)

Ik ga zaterdag testen denk ik....... vind het spannend allemaal hoor!

Vliegirl & Angelmoon ik zag dat we in hetzelfde schuitje zitten dus ik ga voor jullie duimen!

Voor de rest succes met klussen!!

veel liefs  sunshine
en maar hopen dat de  wegblijven  

hahaha geweldig...oh oh oh, wat zul je dat vaak horen straks als het wel in een keer raak is. hihi

Mijn klusweek is weer begonnen *hoera!!* dus vanavond weer flink klussen.

Voor iedereen die nog geen  hebben gezien....ik duim voor jullie!!

Angelmoon en sunshine!! We zitten inderdaad inhetzelfde schuitje!! Ik dacht maandag ook heel zeker ik wordt ongi en voelde me totaal niet zwanger!! Pijn in buik en rug, en nu niets meer.. alleen in mijn buik rommelt het wel. Dan ga je inderdaad denken of misschien toch!!
Hoe herkenbaar!! haha Hier nog steeds rustig dus. Ik heb ook even aan gedacht om morgen te gaan testen, maar doe het niet.... wil echt wachten tot zaterdag.... anders ben ik bang dat er toch niet genoeg hormonen in je urine zitten en maak ik mezelf helmaal gek!!
Ik duim ook voor jullie!!!!!
En wens de anderen veel klusplezier!!!

Weekee grappig dat je vlakbij froombosch hebt gewoont!!
Mijn jurk heb ik gekocht bij van os bruidsmode. Moest ff nadenken hoe heet die winkel ook alweer!!

Fijne dag allemaal!
Groetjes, marieke

Terug
Bovenaan