A
Anoniem
Guest
weekee: Het was heerlijk in groningen! lekker genoten van het zonnetje!!! We zaten in froombosch. Maar dat is zo klein en kent niemand dat ik altijd zeg we gaan naar groningen!! haha Maar mijn man komt wel uit groningen! Toen we elkaar 2 jr. geleden leerden kennen woonde hij daar. (ik een dikke 100 km daar vandaan, maar dat krijg je met internet he!! haha) leuke stad, heb er alleen nog nooit echt gewinkeld!! Daar baal ik eiegnlijk , maar ga ik nog wel een keer doen!! Alleen wel voor mijn trouwjurk. Die heb ik daar gekocht.
De zijn nog steeds ver te zoeken!! Blij aan de ene kant, zou je zwanger kunen zijn, en dat zou kunnen, bemn reuze moe en mijn boesten doen ook nog steeds zeeeer! Maar aan de andere kant ben ik bang dat het misschien gewoon een lange cyclus is omdat ik net met de pil ben gestopt....
Het hele wekeend en gister dacht ik echt dat ik ongi ging worden!! Echt ongigevoel, buikpijn rugpijn!!! Dat laatste gister heel erg, en nu floep weg niets meer, alleen nog wat gerommel in mijn buik. Beetje zwaar opgezet gevoel zeg maar!! Nou ik weet het niet meer!!!
Gewoon maar verder gaan met wachten haha zit niets anders op!!!!
Fijne avond allemaal!!!!!
groetjes!!
De zijn nog steeds ver te zoeken!! Blij aan de ene kant, zou je zwanger kunen zijn, en dat zou kunnen, bemn reuze moe en mijn boesten doen ook nog steeds zeeeer! Maar aan de andere kant ben ik bang dat het misschien gewoon een lange cyclus is omdat ik net met de pil ben gestopt....
Het hele wekeend en gister dacht ik echt dat ik ongi ging worden!! Echt ongigevoel, buikpijn rugpijn!!! Dat laatste gister heel erg, en nu floep weg niets meer, alleen nog wat gerommel in mijn buik. Beetje zwaar opgezet gevoel zeg maar!! Nou ik weet het niet meer!!!
Gewoon maar verder gaan met wachten haha zit niets anders op!!!!
Fijne avond allemaal!!!!!
groetjes!!