Januari '08 stoppers!

Goede morgen iedereen,

Han wat vervelend voor je dat je hubbie nu in een keer zijn "twijfels" heeft. Ik zou het er net als jij heel moeilijk mee hebben vooral als je al heel lang een kinderwens hebt net als ik. Ik hoop voor je dat jullie er samen uit komen. Sterkte.

Mensen wat duurt het lang zeg dat wachten tot je ongi moet worden. Nomaal vind ik het maar niks die week ( denk dat er meer dat hebben) maar nu kan ik niet wachten en ik moet nog best lang tot de 20ste denk ik. Probleem is dat ik  er  iets te veel me bezig ben kan er ook moeilijk over praten ja met mijn vriend maar verder  met niemand en dan vanavond ook nog verjaardag van mijn zusje, kijken of ik zo sterk ben om niet mee te roken. Heb al geen sigaretten meer een aantal weken maar ja een vriend die rookt is niet handig rook er nu nog zo'n 3 a 4 per dag. Kan net die laatste stap niet zetten om er helemaal mee te kappen. Nog tips iemand.

Groetjes tineke

Ps: Volgende week lekker op vankantie naar friesland jippie

Han he wat rot voor je zal toch nog maar ff weer goed met elkaar praten zodat je op een lijn staat. veel geluk daarmee.

Bianca het is nog wel ff wennen gisteren nog fanatiek gevolleybald en gewonnen 4-0   dus zolang ik nog niet ziek ben ga ik daar mee door maar verwacht binnen 2 weken ziek te worden maar ff aanzien..

ben ook erg benieuwd naar alle meiden die gauw hun NOD hebben, we horen het gauw he?????????

lielfs maggie

Hoi maggie,

Verwacht je dan dat je ziek gaat worden.
Was je bij je andere zwangerschappen dan erg ziek?

Ik heb gesport tot ongeveer 7 maanden.
Wielrennen en spinning.

Ik ben nooi echt ziek geweest.
Behalve toen ik 10 weken zwanger was toen kreeg ik een galsteen.
Ik ben in mijn leven niet zo ziek geweest, ook niet na een vol met fouten keizersnee.

Groetjes Bianca

Ik hoop dat het nog even wegblijft maggie en dat je misschien dit keer langer fit blijft!!
Hoe gaat ie met jou bianca?? Kan je er nog een beetje tegen?? haha wel spannend he!!!
Alles klaar voor feesie van morgen?? lekkere afleiding!! Wij gaan dagje naar groningen naar fam van mijn kereltje. Altijd heel gezellie dus die dag zal ook snel omgaan!! haha... maar we zullen nog wel meer dagen geduld moeten hebben denk ik!!

groetjes, marieke

@ Marieke: heel veel plezier in het gezellige Groningen ;)

@ Bianca: alvast gefeliciteerd en maak er morgen een gezellige dag van. het weer zit (net als vandaag in ieder geval mee)

Nou wat een gezellige drukte hier. Was de afgelopen dagen druk bezig met leuke dingen doen. was voor mij al even geleden i.v.m. mijn studie.
Dus was heerlijk. Gisteren wezen stappen, en gedronken met de gedachte misschien is dit wel de laatste keer dat ik kan drinken met stappen. Vanmorgen was ik daar wat minder blij mee  Ik hoop dat jullie ook een fijn weekend hebben gehad.

Hanneke= Ik kan me het voorstellen dat je heel boos werd. Het is toch een beetje spelen met jou emoties. Ik leef met je mee. Lijkt me erg vervelend vooral als de wens bij jou al zo groot is. Het is dan wel goed van je dat je het er hier uitgooid. Dan ben   je het toch ff lekker kwijt.

Missiebar= Ik rook niet , maar heb wel 10 jaar gerookt. Het is heel moeilijk om erv anaf te komen, maar als je een stok achter de deur hebt lukt het vast en zeker.

Vliegirl= leuk om te lezen dat jullie ook nog relatief kort samen zijn doet me goed. Wij zijn bijna 2 en half jaar samen dus dan krijgen wij van die reacties "nu al kinderen"
Maar we hebben het super samen, dus dan gaan we er ook bijna voor.

Ik zat dit weekend in de omgekeerde spanning. Ik hoopte ook niet ongesteld te worden, omdat ik het de vorige keer ook binnen 3 weken was. Maar nog geen wolkje aan de lucht dus maak me wat minder zorgen over het cyclus gebeuren. Voor de meiden die aan de slag gaan deze week, succes en ik hoop met jullie mee!!!!
Groetjes van mij.

Hoi allemaal,

Nou mijn  zijn precies op tijd gekomen. Het was natuurlijk beter als ze niet waren gekomen, maar mijn lichaam houdt zich tenminste wel aan zijn schema.
Op naar ronde 2, wat niks gaat worden.
Mijn man is een weekje weg en mijn eisprong ligt precies in het midden van die week.
Dus we moeten nu 6 volle weken wachten voordat we weer gericht kunnen klussen.

@vliegirl Ik hoop dat het bij jouw wel uitblijft die rode duivels. Succes ermee.

Fijne dag allemaal.
Jullie zullen me wel iets minder zien aankomende periode, want ja als we er deze maand toch niet voor gaan.
Anders ben ik er teveel mee bezig.

Groetjes Bianca

Goedemorgen!!!

hoe is het hier!
ik zal me even introduceren
ik ben 10 januari gestopt met mijn spiraal en had gelijk mijn periode de 14de ....
Dus vandaag is het een spannende dag (er vanuit gaand dat mijn cycles 28 dagen is)
Heb gisteren wel een rommelige onderbuik dus denk dat het vandaag wel gaat komen.

Mag ik mee kletsen in jullie Topic!

Veel liefs en succes allemaal
Sunshine

Terug
Bovenaan