Januari '08 stoppers!

goedemorgen!

we hebben een druk weekend gehad en daardoor had ik geen tijd om te internetten!
nu wel even :)
straks weer even op huizenjacht, kijken op funda enzo

maggie, ik heb wat glitters van je gevangen!

han, he bah, wat vervelend voor je zeg! idd, ik zou nog eens goed met je man gaan praten hoor.. dit is voor jullie beide niet goed zo. Het moet voor jullie beide duidelijk zijn waar jullie aan toe zijn!

vliegirl, jij hebt vandaag je NOD?
en??

gefeliciteerd met je verjaardag bianca!!
en wat jammer dat de zijn gekomen!!

missiebar, erg he, zo lang moeten wachten! ik vind het ook vreselijk lang duren.. ik moet nog 3 dagen hihi, maar als ik zaterdag niet ongi ben, dan ga ik pas testen.. maar heb niet het idee dat ik zwanger ben..

spannend missmuppet, wanneer is jou NOD?

welkom sunshine!! en spannend!

dank je wel Angelmoon!

Vandaag inderdaad super spannend.
maar heb niet het gevoel dat ik zwanger ben....
Heb namelijk al een paar weekjes pijn in mijn onderbuik dus ik denk dat mijn lichaam nog even moet wennen aan dat mijn spiraaltje er niet meer is....
En zelf denk ik dat ik dat ik wel heel veel geluk moet hebben als ik gelijk zwanger word....
Ben namelijk al 32 en mijn vriend is 31
We gaan voor ons eerste kindje.....
Vind het allemaal inderdaad spannend.

Bianca ik zag dat je jarig bent ..... Gefeliciteerd!
en jammer van je ....... maar op naar de volgende NOD

Jammer voor iedereen die de  op bezoek hebben gekregen , maar volgens mij waren er ook wat die vandaag hun NOD hadden ik hoop ook nog op een goed nieuws laat het ons snel weten!!!!

Bianca: Ik ben bij mijn 2e en 3e zwangerschap met 6 weken al doodziek geworden en met 10 weken opgenomen in het ziekenhuis en aan het infuus en knapte ;angzaam wel weer op. val heel veel af en kan geen slok water binnenhouden , maar je weet waar je het voor doet.

dames ik duim voor jullie allemaal
veel liefs maggie

Hallo allemaal,

Ik kan het niet laten om toch op het forum te komen kijken.

Alraco, sunshine en AngelMoon, dank je wel voor de felicitaties en het medeleven.

Ik spreek jullie gauw weer.

Groetjes Bianca

Hoi,

We hebben vandaag besloten om te stoppen met de rubbers en we gaan ook voor een 2e.
Heb helemaal vlinders in de buik voor dit besluit.
Hoe oud is jullie 1e moon?

Groetjes Wendy

Hallo!!
Bianca, Van harte gefeliciteerd!!! maar balen van die !!!! Heb wel aan je gedacht vandaag!! Omdat we allebei de NOD hebben.
Bij mij is het nog rustig nog geen ongesteldheid gezien!! maar voel me rug wel!!! Dus heb niet echt een goed gevoel over zwanger zijn!!!! (of kun je dan ook last hebben van je onderrug??) geen ide het rommelt al vanaf zaterdag, maar nog steeds niets!!!

ja weekee het was weer leuk in het hoge noorden!! Kom je daar soms vandaan??

Mismuppet; graapig dat mensen tegen jullie zeiden nu al kinderen!! Ik heb eerder omgedraaide reacties gehad!! On s is al zovaak gevraagd waar het geboortekaartje bleef... maar dat komt denk ik dat vanaf het moment dat wij elkaar hebben leren kennen alles snel is gegaan.... Wij hebben elkaar in januari 2006 leren kennen, in mei een huis gekocht en zijn in okt 2006 getrouwd! haha is ook snel!!!! Dus iedereen dacht o dan zla ze ook wel snel zwanger zijn.... Gaat ook nergens over vind ik. je moet je eigen gevoel volgen!! dat is het belangrijkste denk ik!!!

Maggie hoe gaat het met jou???

Voor alle nieuwe meiden!! WELKOM!!

Nou ik ga nog maar even afwachten of ik ongi wordt... wat ik eigenlijk wel verwacht!

Groetjes!!

En Marieke? Zijn ze er al?? Ik hoop van niet natuurlijk. En ja, daar kom ik inderdaad vandaan.  Jullie hadden er mooi weer bij.

Verder welkom voor alle nieuwe meiden. Gezellig dat jullie mee kletsen!

Oh en Bianca, voor ik hetvergeet, natuurlijk van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Jammer dat we je wat minder gaan zien de komende weken, maar ik begrijp het uiteraard goed.

hallo meiden ik ben ook in jan gestopt met de pil!!!! was vergeeten om mij bij het clubje jantoppers 08 inteschrjiven ik gaa nu voor de 2de ronde.  succes aan iedereen groetjes xxxxxxx jes springkikkertje

Terug
Bovenaan