Januari '08 stoppers!

lieve Petra!!!!
Een ding: je verveelt echt niet met gezeur hoor!!!
T is niet niets wat je nu meemaakt!!!   en we zijn hier toch om met elkaar lief en leed te delen!! meid vind het heel vervelend dat het is misgegaan!!
Kom gerust kletsne als je je hart wil luchten!!!!
Ik denk aan je!!!!
Knuffel Marieke

Hoi Petra,

Ik sluit me helemaal aan bij marieke.
Je kunt altijd terecht bij ons om je verhaal kwijt te willen of je hart te luchten.
Wat vreselijk dat je dit doormaakt.
Ik hoop zo voor je dat het uit zichzelf misgaat.
Want als je ondera algehele narcose gaat is dat ook niet prettig.
Ik denk aan jullie.

Succes met de verwerking.

Groetjes Bianca

hey meiden,

Ik krijg 14 april uitslagen van mijn leveronderzoeken, spannend. Ik heb na die datum de week als het goed is, dus misschien kan ik dan eindelijk is klussen.
Er van uitgaande dat alles goed is met mijn lever natuurlijk.

Petra; Wat erg voor je, ik hoop dat je veel steun hebt in je omgeving. Zit er iets in onze Arnhemse grond????    
Bianca:Wat een lieve reactie,wat leuk dat jullie mijn naam in gedachten hebben. Is een compliment voor mij.
Horbi: Jammer dat het allemaal niet helemaal vanzelf gaat, een collega van mij heeft het zelfde. Heeft veel impact op je. Ik hoop het allerbeste voor jullie, en misschien wel 2 da's helemaal spannend( mocht het raak zijn)

Ik wens jullie een fijn weekend en als er weer ontwikkelingen zijn laat ik me weer horen. groetjes Daisy

hallo ik ben hier begin feb ook aleens geweest maar al die tijd niet ongesteld geworden dus ben beuwst even met andere dingen aan de slag gegaan. was er veel te veel mee bezig en idd zei de dokter ook tegen mij dat het wel een half jaar kon duren. maar gelukkig 1 dag te vroeg voor een verjaardagskado werd ik ongesteld na bijna 2 maanden. dus nu maar volop aan de slag :) en hopen dat we snel zwanger zijn!
iedereen veel succes!!
grtjs

hey,

Ja marieke mijn eisprong weet ik niet???
Denk daar niet bij na,maar het gevoel van dat ik misschien zwanger ben wordt wel steeds sterker,ik ben alleen bang dat het in me hoofd zit.

nou ja nog 1 weekkkkkk wachtennn!!! gek wordt ik ervan hahah en jij voel je al wat???

Sterkte iedereen he!!

xxx Marcella

Hey meiden,

Daar ben ik weer beetje paniek in de tent hier!

Ging net naar de wc en kreeg een beetje roze vloed,het kan toch nog niet van me ongesteldheid zijn ????

Dat is volgende week pas helppp wie kan mij gerust stellen.

ps sorry voor mijn bezorde gedoe

Marcella

Hey mammavanmarcella, spannend!!!!
Voel je dingen dat het nu raak kan zijn???
Ik voel eigenlijk weinig..... heb vorige week een week na eisprong en week voor ongi twee dagen kramp en buikpijn gehad.... raaar, maar nu weinig....
dus zal wel gewoon ongi zijn,
misschien is dat roze van innesteling???
Zou kunnen...
spannend hou ons op de hoogte!!
Zit op mn werk dus ga gauw weer wat doen!!

groetjes!!

Hey meiden!

Nou het was weer loos alarm ben godsamme!!!!!!!!! gewoon weer ongesteld geworden
Hoop dat jullie meer geluk hebben.

maar wat ik nou nog niet snap is dat ik dus een week te vroeg ongesteld ben geworden hoe kan dat?????????????/

xxx Marcella

Terug
Bovenaan