Januari '08 stoppers!

Hallo allemaal,

Sterre, welkom hier. Ik hop dat je er veel plezier aan overhoudt.

Nou mijn periode van wachten is aangebroken.
Ik twijfel alleen wanneer ik eventueel zou kunnen testen.

Mijn cyclus: 1 ronde 28 dagen (dus NOD 6 april)
2e ronde 27 dagen ( dus NOD 5 april)
Waneer zouden ik kunnen gaan testen???
Help ik weet het niet meer.
Volgens mij heb ik eens ergens gelezen dat je altijd je langste cyclus moet aanhouden.

Fijne avond verder en tot gauw.

Groetjes Bianca

Hallo!!!!
Nou we zakke wel erg ver weg, dus ff de boel omhoog halen!!!
het is weer weekend!!!!
Iemand nog leuke plannen??
Ik ga morgen ff de stad in met een vriendin altijd gezellig!!

sterre welkom hier!!!
Ja spannend allemaal he!!!
Ik heb die ontpilverschijnselen ook gehad, heeel verwarrend, want elke keer denk je dat je zwanger kan zijn en dan nee toch weer niet!!!!
Maar ik had wel nu ik een paar maanden verder ben er minder mee bezig ben....dat is wel fijn, natuurlijk heb ik ook van die dagen dat ik denk wil ik ook!!!!!

Horbi, ja dat kan ik me vooorstellen, en als je nu niet zwanger wordt deze ronde, moet je de volgende ronde dan weer spuiten??
Kan me voorstellen dat je dat vervelend vond!!
laten we hopen dat het niet meer nodig is!!! spannend ook!!!!

Bianca geen idee wanneer je kan testen?????
Misschien ergens tussen in?????
spannend allemaal weer!!!!!!!

fijn weekend allemaal!!!!!

Hallo Iedereen

Iedereen goed weekend gehad?

Vliegirl, ik moet elke keer tabletten nemen en spuiten. Maar dat mag maar 3 x. daarna, geen idee..!?

Heb al een test gedaan, negatief, misschien te vroeg getest..probeer het deze week nog een keer

wachten wachten wachten

heeee meideee
we hebben 31 jan besloten om voor een kindje te gaan
ben in de 2de ronden zwanger geraakt
en dat weet ik sins zaterdag
spannenddddddddddd..!!!!!!!!!
veeeel GLITERSSSS
voor de meide die nog nie zwanger zijn
kusss rielle

Hey meiden,

De 14e kan ik geloof ik pas gaan testen maar kan niet wachten,heb last van me borsten en s òchtends beetje misselijk wie weet!

Maar ja kan ook een griepje zijn dat heeft mijn zoontje nu ook!
Waar kan je die testen halen waarmee je het eerder ziet ik kan niet wachten hahahah!

groetjes Marcella

Hey meiden!!
Hoe gaat het met iedereen??
Het weekend zit er weer op!!!
Zit er nog iemand vlakbij zn nod???

rielle gefeliciteerd!!!!
gebiet ervan!!!

Mamamarcella!!! Spannend!!!!!
Maar als ik het goed lees moet je nog twe wkeen wachten oef die zullen lang zijn!!!!
Als je op google zoekt naar madcare testen, daar kan je ze betsellen maar die werken vanaf 6 of 4 dagen voor je nod... dius ook dan zal je nog ff moeten wachten met testen?? haha wanner was je ei??
Er is hier ergens een topic over daar heb ik het gelezen...

Ik heb dit weekend ergens mijn ei, flink geklust en nu zien we het wel, tis gewoon afwachten!!

groetjes en fijne dag allemaal!!!

hai iedereen! mijn nod is 10 april. maar het zit ons niet mee: tijdens de klusweek erg druk gehad op het werk en 2 nachten van huis geweest. dus niet zo enthousiast aan de slag geweest. ben dus bang dat we voor de volgende ronde moeten gaan!
komend weekeind krijg ik wel mijn nichtje van 6 maanden te logeren, dus kunnen we alvast flink oefenen!
(overigens, in mijn omgeving wordt ineens iedereen zwanger!!)

Hoi meiden,

Even een berichtje van mij. Ben gisteren in het ziekenhuis geweest voor een echo en helaas is het vruchtje niet meer in leven. Waar we vorige week nog een hartje zagen kloppen is nu niets meer. Ben nu aan het wachten op de bloeding, als het er volgende week vrijdag nog niet is dan wordt het weggehaald in het ziekenhuis onder algehele narcose. Helaas heeft het niet zo mogen zijn. Ik zal jullie er verder niet mee lastig vallen maar moest even mijn verhaal kwijt.
Ik zal me voorlopig weer even bij jullie aansluiten, vond het toch wel fijn om op het forum met jullie te kletsen. Voor iedereen die moet testen heel veel succes en anders klusse. Wij moeten nog even wachten, maar hebben wel besloten dat we ermee doorgaan.

Heel veel liefs petra.

Terug
Bovenaan