Januari uitgerekend!!

quote: mamaita reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-05-2009 18:31:43'));

Naam          
Uitgerekend  
Afspraak  VK  
Hoeveelste zwangerschap  

Floor              
01-01-2010        
 18-05
1e

Sabrina
01-01-2010  
28-05

1e  

Merel
02-01-2010
05-06  
2e  

Annemarie
10-01-2010  
18-05  
1e  

Jolanda        
03-01-2010
14-05
1e

Kristel
 04-01-2010
 25-5
 4e

Sjari

12-01-2010

1e

Knutseljuf (jen

15-01-2010

3e (2e was mk)

Mamaita        
 10-01-2010
 19-05
 1e

mounty        
 01-01-2010
 18-05
 2e

Hoi, We zijn weer terug van een weekje vakantie. Ik ben de hele week misselijk en moe geweest  . We hebben nog niemand iets verteld.Ja mijn beste vriendin, maar dan houdt het ook op. We willen het onze ouders vertellen op de verjaardag van onze dochter. Leek ons wel leuk. "s ochtends gaan we dan eerst naar de vk en dan 's middags op een leuke manier vertellen. Ik ben nog aan het bedenken hoor. Iemand een leuk ideetje. We zijn sinds vorige week dinsdag al wel 2 keer gebeld door vrienden die in november een kleine gaan krijgen...hihi en wij onze mond maar houden.
Ik ga nu eens lezen wat ik allemaal gemist heb.

groetjes

@ knutseljuf: super leuk dat je naar Lowlands gaat! Dat zwanger zijn heeft 1 groot voordeel: geen kater! En met een buikje van 4,5 maand moet het allemaal prima gaan toch?!

Dit is ons eerste kindje. We zijn wel al oom en tante. In januari is er weer een neefje geboren en mijn vriend was daar zo van in de wolken dat hij in februari zei dat hij ook graag een kindje wil. Ik wilde wel al langer maar hij was er nog niet aan toe. Ik ben eind februari met de pil gestopt en nu al zwanger. Heel veel geluk dus.

@ mamaita: wat leuk een Nederlandse Spaanse er bij in dit forum. Is het standaard dat je in Spanje naar de gynaecoloog gaat voor controle?

@mvestje: wij zaten eerst ook na te denken hoe we het nieuws konden gaan vertellen aan beide ouders. Maar toen bedacht ik dat  ik het nieuws zelf al bijzonder genoeg vind en dat daar geen originele manier bij nodig is :)

Werken jullie eigenlijk allemaal ook? Ik werk als interim communicatieadviseur en heb een jaarcontract. Ik ben benieuwd hoe er op mijn werk gereageerd gaat worden want ik wil straks 3 dagen werken.   Ben ook heel benieuwd hoe ik het interim werk vind als ik eenmaal moeder ben. Wat gaan jullie straks doen met je werk?

quote: mvestje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-05-2009 20:00:11'));

quote: mamaita reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-05-2009 18:31:43'));

Naam          
Uitgerekend  
Afspraak  VK  
Hoeveelste zwangerschap  

Floor              
01-01-2010        
 18-05
1e

Sabrina
01-01-2010  
28-05

1e  

Merel
02-01-2010
05-06  
2e  

Annemarie
10-01-2010  
18-05  
1e  

Jolanda        
03-01-2010
14-05
1e

Kristel
 04-01-2010
 25-5
 4e

Sjari

12-01-2010

1e

Knutseljuf (jen

15-01-2010

3e (2e was mk)

Mamaita        
 10-01-2010
 19-05
 1e

mounty        
 01-01-2010
 18-05
 2e

inge
 13-0102010
 ?
 2e
ik ben zo vrij geweest om mezelf even toe te voegen gezellie zo'n forum

groetjes inge

Hoi floor,

Ik hoop dat het allemaal goed gaat, vorig jaar heb ik tijdens mijn zwangerschap heel erg last gehad van mn bekken vooral vanaf week 18 tot week 26 Daarna trok het langzaam weg, heb dus pinkpop deels in een rolstoel meegemaakt ;) kon wel de hele tijd lekkere kontjes kijken :p

Ik werk nu 2,5 dag in de week (2 dagen op een middelbare school, halve dag freelance voor een kunstencentrum ) en ik werk 1 dagje thuis in mn eigen atelier. Ik ben docent beeldende vorming. Ik ben van plan het precies zo te doen als de tweede er is. Het bevalt me prima en ik ben blij dat ik zoveel thuis kan zijn. M'n schoonmoeder past 1 dag op en mn vent is de woensdag thuis, en hij gaat 1 dag naar het kinderdagverblijf.

Liefs Jen

@Floor 1982, ik ben 21 jaar en nu dus zwanger van de tweede.

@Sabrieneke, Ik had aan het einde van mijn zwangerschap veel last van mijn rug(heeft fysio gemasseerd, scheelde echt supersuperveel!) en veel last van brandend maagzuur. Verder voelde ik me eigenlijk prima! Heb super genoten van mijn zwangerschap, wat ik nu trouwens weer doe :-D

Ik voel me nu ook prima. Heb wel last van mijn borsten en ben veel moe. Maar ja, hoort er allemaal bij! Waarschijnlijk gaan we het a.s. zondag op moederdag aan mijn schoonouders vertellen, krijgt onze dochter een shirt aan(geef mij maar een hele dikke kus want ik krijg een grote zus)
Ben benieuwd hoe ze reageren! De rest van de familie vrienden etc. krijgt het pas na de eerste echo te horen.
Hebben jullie ook allemaal nog zo'n onwerkelijk gevoel? Ik ben zo ontzettend blij, maar nog niet helemaal aan het idee gewend!
Jullie wel?

Hey Dames

Allereerst wil ik iedereen feliciteren die zich weer tot de club heeft bijgevoegd en dus zwanger is. Van harte proficiat meiden.

@ Sabrieneke Ik had al heel vroeg in de zwangerschap last van mijn bekken en heb dat ook eigenlijk de hele periode gehad bij de vorige. Bij de laatste zwangerschap had ik heel veel last van spataderen echt niet normaal meer. Zelfs op plekken waar ik dacht dat ze nooit zouden komen maar mooi wel dus. Ik ben daarvoor behandeld bij een spatadertherapeut en echt geloof me dat hielp super. Ik had zulke onrustige benen dat ik echt uit bed sprong s`nachts. Met het gevolg dat ik daardoor ook een middenvoetsbeentje had gebroken. Verder had ik op het einde van de zwangerschap ook heel veel last van misselijkheid.

@ Floor, ik ben dus 26 jaar en het is dus onze vierde maar tevens wel de laatste. We hebben een eigen bedrijf en sinds kort kan je ook als zelfstandige aanspraak maken op een bevallingsuitkering. Dus tegen die tijd dat ik echt niks meer kan, kan ik mooi iemand anders in dienst nemen tijdelijk die mijn werkzaamheden overneemt. Echt ideaal dat idee want vroeger viel je echt overal buiten en moest je maar zien hoe je het deed allemaal.

Ohh ja misschien ook wel leuk om van iedereen te weten waar ze wonen? Wij wonen in Azewijn dat is een dorpje in de achterhoek vlakbij s`heerenberg en doetinchem.

@ iedereen
Ik heb van de week net een mailtje gehad van de moderator dat ze bezig gaan met een aparte mamaclub voor ons dus als het goed is zal die er nu snel gaan komen. Is misschien veel leuker kunnen we tenminste ook echt per onderwerp naar elkaar toechrijven veel leuker lijkt me.

Hoi dames,

Wat fijn dat we een eigen mamaclub voor januari mama's krijgen. Ik heb mn vorige zwangerschap 42 weken lang heerlijk genoten, alleen dus een periode last van mn bekken gehad, maar met wat rustig aan doen was dat te doen, nou sta ik voor de klas en werkte ik dus een tijdje halve dagen.
Wat misschien wel grappig is om te weten is dat mn collega die mij heeft vervangen met zwangerschapsverlof in augustus is uitgerekend en we elkaar komend jaar dus precies (of net niet) afwisselen met verlof!! Vind het echt zooo grappig,
Ben wel bang dat ik het weer optijd aan mn baas moet vertellen ivm het zoeken naar vervanging en ze hebben me gevraagd mentor te worden, maar dat kan alleen als je het hele jaar mentor kan zijn. Ik wacht even tot de eerste echo over 3 weken en als dan alles goed is zal ik het wel melden.

Ik ben nu echt heel erg misselijk de hele tijd en voel me echt slapjes, hou nu al 3 dagen nauwelijks eten binnen. Ben ook benieuwd hoe dat gaat voor de klas, zijn nou niet echt kids die je alleen laat.

Ik woon trouwens in Almere en geef les in Amsterdam en almere.

Liefs Jen

Goedemorgen,

Wat grappig dat iedereen zich zo verschillend voelt. De een al behoorlijk veel last en anderen weinig tot niets. Gelukkig hoor ik tot zover ook tot die laatste categorie.

Ik woon trouwens in Vlaardingen, vlakbij Rotterdam.

Fijne dag allemaal!

Terug
Bovenaan