Januari uitgerekend!!

hey hoi allemaal
iedereen van harte gefeliciteerd met de zwangerschap.
ik heb vanochtend ook een test gedaan.
en ja hoor 2 strepen ZWANGER!!
yes yes
ik ben nu zwanger van de derde.
heb 1 dochter van 4 jaar en een zoon van 1 jaar en bijna 7 maanden.
kom ook gezellig mee lezen en zo af en toe wat schrijven.
ik heb nog niet heel veel kwaaltjes.
ben wel iets gauwer moe.
ietsjes last van zijkanten borsten niet veel.
en een zware buik gevoel ( die nu al ietsjes dikker lijkt)
4 week en 1 dag.
en dan ongeveer uitgerekent 12 januari 2010 na de echo weten we precies wanneer.

groetjes van mij

Hoi zwangere dames,

Ik heb mijn afspraak bij de VK ook even toegevoegd. 18 mei is dat, ik ben dan 7 weken en 3 dagen. Het gaat om de intake. Nog geen echo verwacht ik, alhoewel ik dat wel hoop. Ik heb namelijk geen kwaaltjes en het is allemaal zo onwerkelijk. Kan me nauwelijks voorstellen dat er een ienieminie mensje in m'n buik zit. Ik weet het, moet blij zijn dat ik geen kwaaltjes heb en niet bij iedere zwangerschap horen kwaaltjes maar af en toe maakt het me een beetje onzeker. Ach.. en kwaaltjes kunnen nog komen. Dan piep ik vast wel anders :)

Hebben jullie veel kwaaltjes?

Naam          
Uitgerekend  
Afspraak  VK  
Hoeveelste zwangerschap  

Floor              
01-01-2010        
 18-05
1e

Sabrina
01-01-2010  
-  
1e  

Merel
02-01-2010
05-06  
2e  

Annemarie
10-01-2010  
18-05  
1e  

Jolanda        
03-01-2010
14-05
1e

Kristel
 04-01-2010
 25-5
 4e

Hallo allemaal,

Ik ben hoogstwaarschijnlijk ook in januari uitgerekend van ons 3e kindje.
De eerste twee zijn gekomen na behandeling met clomid ivm pco. Deze 3e zwangerschap is spontaan. Omdat ik bijna geen cyclus heb weet ik ook niet hoelang ik nu zwanger ben. Ik denk zelf 5 weken ongeveer

De eerste afspraak met de vk is 19 mei, en dan weet ik dus ook wat meer!

groetjes
Gertrud

Hoi allemaal,

ik heb vandaag lekker een dagje vrij, was ik wel aan toe.
Dus had ik ook gelijk tijd om een afspraak te maken met de vk. De intake is op 28 mei en 9 juni heb ik de eerste echo. Ik heb het gelijk even in het het schema gezet.

Naam          
Uitgerekend  
Afspraak  VK  
Hoeveelste zwangerschap  

Floor              
01-01-2010        
 18-05
1e

Sabrina
01-01-2010  
28-05

1e  

Merel
02-01-2010
05-06  
2e  

Annemarie
10-01-2010  
18-05  
1e  

Jolanda        
03-01-2010
14-05
1e

Kristel
 04-01-2010
 25-5
 4e

@floor, ik heb alleen last van moeheid, verder geen kwaaltjes. Ik heb ook wel dat onzekere, alleen is dat al wel iets minder als in het begin. Ik ben blij als ik mijn eerste echo heb gehad, toch wat meer zekerheid.

@merel & kristel, voor jullie is het de 2e en 4e zwangerschap en ik was eigenlijk nieuwsgierig of jullie later in jullie zwangerschap last kregen van kwaaltjes.

Ik heb een paar maanden geleden onze vakantie geboekt naar Brazilie, 19 september vertrek. Op dat moment ben ik 25 weken zwanger. Volgens mij mag je tot je 36e maand vliegen, al verschilt dat wel per luchtvaartmaatschappij.
Wij zijn er vorig jaar ook geweest, dus ik weet hoe het daar is, gewoon rustig aan doen (en dat kan je daar prima). Mijn vraag voor diegenen die al eerder zwanger zijn geweest, hoe denken jullie daar over? Ik vraag het natuurlijk gelijk bij mijn intake bij de vk. Maar ik ben gewoon even nieuwsgierig hoe jullie daar over denken.

groetjes Sabrina

Hoi allemaal,

@ Sabrina: wat gaaf dat je naar Brazilie gaat! Volgens mij moet dat gewoon kunnen mits je natuurlijk geen inentingen hoeft. Wordt het een strandvakantie? Maar goed, meiden die eerder zwanger zijn geweest kunnen je er misschien meer over vertellen :)

Wij hadden voor oktober nog New York op de planning en hoogstwaarschijnlijk laten we dat ook gewoon doorgaan alleen vervroegen we het dan naar september. New York betekent lopen, lopen en nog eens lopen. Nou heb ik normaal gesproken een goede conditie maar ik weer natuurlijk ook niet hoe dat is in m'n 6 maand met een bol buikje! :)
Overigens wel leuk om babykleertjes te shoppen daar!

@iedereen: hoe oud zijn jullie eigenlijk? Ik ben zelf 26 en word in september 27.

Hallo meiden,

Als eerst iedereen ontzettend gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!!!!!!!!

Ik wil me graag aansluiten bij de januari groep.
Alleen weet ik nog niet zo goed wanneer ik ben uitgerekend.
Dinsdag kreeg ik al mijn eerste echo, ivm onze voorgeschiedenis: hormooninjecties, zwanger, bij 21 weken ons kindje verloren.
Nu ben ik namelijk spontaan zwanger geworden, een groot wonder dus!!
Op mijn topic: Ben zo verdrietig en zo bang., kunnen jullie o.a. lezen waarom ik het zo lastig vind om te bepalen wanneer ik ben uitgerekend.
Mijn gyn. dacht nu voor hoever het te bepalen was dat ik nu ongeveer 06 jan 2010 ben uitgerekend, maar volgende week vrijdag krijgen we weer een echo en dan kunnen we als het goed is het hartje zien en dan kunnen ze het ook beter bepalen wanneer ik ongeveer uitgerekend ben.

Nou succes iedereen met jullie zwangerschap!!!!!!

Liefs Triesje

Naam          
Uitgerekend  
Afspraak  VK  
Hoeveelste zwangerschap  

Floor              
01-01-2010        
 18-05
1e

Sabrina
01-01-2010  
28-05

1e  

Merel
02-01-2010
05-06  
2e  

Annemarie
10-01-2010  
18-05  
1e  

Jolanda        
03-01-2010
14-05
1e

Kristel
 04-01-2010
 25-5
 4e

Knutseljuf (jen

15-01-2010

3e (2e was mk)

Hoi dames,
Zal me even voorstellen, ik ben Jen, 26 jaar, heb een zoontje van 7,5 maand.
Ik heb vandaag een CB test gedaan die je een paar dagen voor je NOD kan doen en ik ben zwanger!!!! Vind het wel heeeel spannend want ik heb 6 weken geleden een miskraam gehad. Vind het zooo gaaf dat ik nu de eerste ronde al zwanger ben!!

Liefs Jen

hoi meiden!

ik wil me ook aanmelden voor dit forum, heb namelijk gisteren een test gedaan en die is positief! volgens mijn eigen berekening zal k rond 12 januari uitgerekend zijn.
ik heet trouwens shari en ben op n paar dagen na 23. en ik vind het ontzettend spannend want ik heb in januari een miskraam gehad. hoop dat dit kleine murmeltje nog een maandje of 8 op zn plekje blijft zitten!

groetjes shari

Terug
Bovenaan