Hoi Tara,
De pijn in mijn linkerzij had ik zaterdag 2 mei en maandag was het weer over. Ik weet pas dat ik zwanger ben 4 mei dus ik ben benieuwd wat het was.
De dokter dacht aan mijn darmen en ik ben toen ik nog in de tuin aan het werk was in een kuil gegleden dus misschien toch een beetje een spier verrekt ofzo. Ik mag nu toch niet meer in de tuin werken dus dat gebeurt niet nog een keer. Misschien was het wel mijn eisprong, ik weet namelijk niet precies hoelang mijn cycles is want het was na 1x al raak bij ons.
Ik ga ervan uit dat 5 weken zwanger ben met een berekening van 28 dagen. Het kan dus ook langer zijn maar 8 juni zal ik het allemaal wel horen.
Als nieuwe verschijnselen krijg dan zal ik weer een bericht plaatsen want ik vind het erg leuk om iedereen zijn ervaringen te lezen.
Groetjes Petra
quote: Taralientje123 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-05-2009 13:13:33&apos

);
Hoi Jen, wij hebben al een duowagen. Mijn 2 kinderen schelen anderhalf jaar dus toen hebben we al zo'n duowagen aangeschaft. Ik was er erg blij mee. Nu gebruiken we hem niet meer. Maar straks wellicht wel weer. Mijn jongste is net 2 als deze spruit geboren wordt. En dat is een druktemaker en hij gaat alle kanten uit. Kan me voorstellen dat een duowagen dan wel handig is.
Hoe oud zijn jouw kinderen? Dit wordt jullie 3e toch? Leuk hoor zo'n groot gezin. We zouden wel graag 4 kinderen willen maar of dat gaat gebeuren.......Eerst maar eens kijken hoe het met 3 kids gaat.
En even zien in de auto. Kan er nog een maxi-cosi naast de 2 autostoeltjes van de jongens???
Kristel, jullie krijgen de 4e toch? Vertel vertel, hoe gaat dat allemaal in de auto nu met 3 kinderen? Hou oud zijn ze nu? Leuk hoor!
Shari, tja de klachten.......het zegt echt helemaal niets hoor. Bij de 1e zwangerschap had ik veel klachten (alleen niet misselijk) en uiteindelijk ging het toch mis. En daarna heb ik nooit meer pijnlijke gevoelige borsten gehad en die keren ging het juist wel wel goed. Nu heb ik eigenlijk maar last van 1 kwaal en dat is zware migraine!! Dat komt bij mij echt doordat mijn lijf moet wennen aan die hormonen. Maar verder heb ik nergens last van. Nou ja......misschien wat prikkelbaarder naar manlief toe.
Petra, welkom ook hier. Ik zal je zo even bij de lijst eropzetten. En die pijn zo aan de linkerkant kan dat misschien je eisprong geweest zijn. Ik heb dat bij 2 zwangerschappen namelijk heel duidelijk gevoeld. Dat deed ook flink pijn eigenlijk en was bij mij aan de linkerkant. Twee weken later deed ik een positieve test. Weet zeker dat het toen mijn eisprong is geweest. De 2x daarna heb ik dat trouwens niet meer gevoeld. Weet je nog wanneer je die pijn had? Was het twee weken voordat je ongesteld zou worden?
Groetjes Tara