Januari uitgerekend!!

Zo, dat gaat snel hier op de scroll!
Leuk, al jullie verhalen...

Knutseljuffie, je staat dus ook voor de klas begrijp ik? Lastig he...met misselijkheid: vertel je het wel of niet je baas? Ik persoonlijk heb het wel al verteld omdat hij toch rekening moet houden met de planning voor volgend jaar. Maar dat ligt er helemaal aan wat voor baas je hebt, of hij wel rekening zal houden met je misselijkheid?

Sabrieneke, ben je misselijk of ook echt overgeven erbij?

Tara, wat vervelend...migraine erbij! Kun je dan wel de medicijnen nemen?

Inegerard, ik heb me toevallig gisteren opgegeven voor Moeders voor Moeders!
Heb ik met mijn eerste ook gedaan. Het is wel een ‘gedoe’, elke dag in een potje plassen...ik weet nog wel dat ik na een tijdje echt opgelucht weer normaal in de wc kon plassen.

J

Maar het is voor een goed doel!
Hoe doen jullie dat alleen met de flessen dat de buren het niet zien???

Sandra, jij ook nieuw hier zie ik...gefeliciteerd!
Na 2 jaar proberen dus raak...gaaf hoor. Wij zijn een jaar bezig geweest en ik moet zeggen dat de
twijfels wel gingen komen onderhand hoor. Hoe oud is je oudste?

Groetjes allemaal!

hoi meiden!

ik kom net bij de dok vandaan en mag donderdag 28 mei voor mn eerste echo.. spannend! nog 2 weekjes wachten, k voel me langzamerhand wel steeds meer zwanger, vanochtend voor het eerst misselijk wakker geworden, en erg veel last van mn rug, maar ik vind het niet erg, mn ouders en schoonouders weten er inmiddels van, dus ik kan lekker praten over kwaaltjes en hoe het allemaal verder gaat.heerlijk

zijn jullie ook al stiekum een beetje bezig met het inrichten van de babykamer? (in je hoofd dan?) wij gaan waarschijnlijk binnenkort verhuizen, en dan kan de babykamer mooi meteen meegeklust worden natuurlijk..

nou fijne dag allemaal!

liefs shari

hoi shari,

die baby kamer moet bij ons nog even wachten want wij moeten eerst een dakkapel zetten op zolder, dan kan de 1e naar zolder moeten we eerst die kamer inrichten. en dan pas kunnen we de baby kamer gaan doen. maar ik ben wel aan het denken van wat gaan we doen met deze kamer. laten we hem zo of gaan we met andere kleuren werken. wat dus ook betekend, alles over schilderen en nieuwe gordijnen!!! hahaha

groetjes inge

Hallo Zwangere dames,

Ik ben nieuw hier, en dacht laat ik ook eens ff wat typen
Ben nu in de 6e week van de zwangerschap, voel me super goed, vorige week wel af en toe misselijk vooral s'avonds.
Deze week eigenlijk niet meer, maar merk wel dat mijn borsten wat gespannender aan gaan voelen.
Vind het super spannend allemaal.
Oja ik ben zwanger van ons eerste kindje.

Hoi allemaal,
Ik heb een vraagje en wil graag weten hoe jullie erover denken.
Ik werk in een pension met 21 jongeren en nu heeft er 1 jongeren een maag/darminfectie. Normala gesproken denk ik er niet zo over na maar nu ben ik bang dat het toch wel gevaarlijk is voor mijn zwangerschap.
Gelukkig heeft het personeel een eigen toilet en heb vandaag al ontelbaar keer mijn handen gewassen en geprobeerd om hem te ontlopen.
Stel ik me nu aan en kan het niet zo veel kwijt? of is er toch een goede reden om te zorgen te maken.
De verloskundige en dokter zijn vandaag niet te bereiken en die ga ik morgen ochtend toch even bellen.

Groetjes

Hoi allemaal,

nog steeds erg misselijk. Gelukkig alleen maar misselijkheid en niet overgeven.

Vooral 's ochtends erg last van en af en toe 's middags met vlagen.
Voor mij geen koffie meer. Het is vervelend, maar het is voor een goed
doel.

@Floor, wat een leuk berichtje op nu!!

Ik ben eigenlijk benieuwd aan wie jullie het verteld hebben dat jullie
zwanger zijn. Wij hebben het gelijk verteld aan mijn ouders,
schoonouders, broer, zus, zwager en oma. Voor de rest houden we het nog
even geheim totdat ik de eerste echo gehad heb (9 juni).

@shari, leuk om al met een babykamer bezig te zijn. Wij wonen nu
ruim 2 jaar in dit huis en aan 1 kamer hebben we nog bijna niks aan
gedaan. Dat wordt ook de babykamer.

Wanneer ga je een beetje kijken voor meubeltjes en echt beginnen aan de babykamer, weet iemand dat?

groetjes Sabrina

Ik ben eigenlijk juist in de avond wat misselijk. Dat hoor je volgens mij niet vaak.
Verder heb ik pijnlijke borsten en blijf ik een zware onderbuik houden.
Een beetje een gevoel van ongesteld worden zegmaar. Hebben jullie dag ook?

Over het kamertje..tja...ik kan ook niet wachten hoor!
Met mijn eerste zwangerschap hebben we met 18 weken het kamertje al besteld.

Willen jullie trouwens weten wat ‘het’ wordt? Wij wel! Bij de eerste wisten we dat ook en hebben we het aan iedereen verteld. Wel leuk als je allemaal ‘passende’ spulletjes krijgt. Hoewel het me ook wel spannend lijkt als je niks weet.

En bij mij weet mijn moeder en 2 vriendinnen het. Toch leuk om er af en toe over te praten.
We wachten de echo af (8 weken) en ik denk dat ik het dan wat meer ga vertellen.

Sabrina, leuk..dus jullie hebben nog echt een leeg kamertje. Leuk hoor...kun je meteen starten!

Peetje24, lastig hoor...ik zou het zekere voor het onzekere nemen en inderdaad de dokter/verloskundige bellen. Het lijkt me dat het niet heel veel kwaad kan maar ik ben geen arts natuurlijk.

Melina, jij dus ook in je 6e week. Spannend he allemaal!

Sjari, ik moet ook de 28e voor een echo..spannend he!

Ben erg benieuwd of het dan al met uitwendige echo kan, het schijnt van wel.

Het blijft allemaal heel onwerkelijk trouwens he...

Hebben jullie al ee nzwangerschapsdagboek gekocht?

Terug
Bovenaan