Januari uitgerekend!!

Ik heb zelf   ook al duidelijk last van kwaaltjes daarom wist ik ook zeker dat ik zwanger was ookal zei mijn test steeds negatief...

Pijn in de borsten,zelf druppeltjes melk al !!!
moe moe en nog eens moe en misselijk vooral 's avonds dat had ik bij mijn zoontje ook.

ik ben een beetje gek dus het past wel bij me ,haha

Hoi Mampo,

ik ben maaike net 30 geworden en zwanger, 16 december 2009 uitgerekend. Ik zag dat je een hyves wintermama heb opgericht. Ik heb mij aangemeld. Dan weet je dat. Vandaag 7 weken, nog niet veel klachten. heb de afgelopen maanden al genoeg pijn en misselijkheid gehad. Maar dat is een andere verhaal.

Gefeliciteerd allemaal met jullei zwangerschap en we zien elkaar op hyves.

Gr. Maaike

Aanstaande mama's: gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!
Hier nog geen zekerheid..
Ik lees dat voor mampo ook geldt dat ze/je het al wist voor jezelf  maar nog niet positief getest had.
Ik hoop echt dat mijn lichaam me niet voor de gek houdt (schijnt ook nog te kunnen he?)
Heb nu nog af en toe een beetje buikpijn, maar vooral pijnlijke borsten en ook een wat opgezette onderbuik. Maar nog geen positieve test óf een menstruatie, niks?!? Zo vaag, ik hoop snel meer zekerheid te krijgen.

Hoi Linnwood,

wat jammer dat je nog niks weet. Ik was 2 maanden geleden zo erg verkouden dat ik ook iets van 6 dagen overtijd was en een negatieve test. Terwijl ik normaal gesproken altijd een cyclus heb van 27 dagen. Hoeveel dagen ben jij nu overtijd?

Ik hoop voor je dat je gewoon zwanger bent!!

groetjes Sabrina  

Hey gefeliciteerd

Mampo en Marijke en mocht ik iemand vergeten zijn super en welkom bij de club. Ik hoop dat er wel straks een aparte groep hier komt hoor waar we lekker kunnen kletsen hier.

@ Sabrieneke, Je vraagt maar lekker hoor als je wat wilt weten. Geen probleem. Een verloskundige kan je gewoon op zoeken in het telefoonboek en dan ff bellen. Maar ga maar gewoon lekker naar de huisarts gelijk heb je.

@ Linnwood ik hoop zo voor je dat je lichaam je niet voor de gek houd. En dat je straks lekker tot onze club hoort.

Goedenmorgen,

ik heb gisteren toch maar even op internet gezocht naar vk. En ik heb een site gevonden, waar ook staat dat je niet met de huisarts een afspraak moet maken, maar gelijk met hun. En zij geven dan aan de huisarts door dat ik mij heb aangemeld als zwangere. Ik heb de afspraak bij de huisarts maar afgebeld en ik kan volgende week bellen voor een afspraak bij de vk.

Zijn jullie ook zo moe en energieloos?

Gaan jullie nog wat leuks doen met koninginnedag?

Veel plezier vandaag!

groetjes Sabrina

Hoi,
Allemaal gefeliciteerd?
Ik weet sinds dinsdag dat ik zwanger ben van nummer 2. Onze dochter wordt 18 mei 1 en eigenlijk hadden we het allebei nog niet verwacht. We waren nog niet echt druk bezig. Dus het kwam als een verrassing.
Volgens berekeningen denken we dat we 1  januari zijn uitgerekend. Onze dochter kwam precies op de uitgerekende datum...dus wie weet.
Ik heb nog niet veel last van kwaaltjes. Ben alleen heel erg moe.
Vandaag trouwens moeders voor moeders langs geweest en ik mocht meteen beginnen met urine verzamelen.
Hebben jullie trouwens zelf de afspraak  voor de echo gemaakt??

Terug
Bovenaan