Januari uitgerekend!!

Hoi,

ben ik ook weer. Heb gewoon de afgelopen dagen geen puf gehad om nog maar iets te doen als ik thuis kwam. Ben hele dagen misselijk en ben dat nu al beu. De rest niet hoor. Ik weet ook wel dat het rond de 14 weken verdwijnt, maar toch...Zelfs de bussen voor mvm krijg ik zo niet gevuld. Het idee alleen al. Maar goed, alle beetjes helpen denk ik dan maar.
Maandag naar de vk. We gaan het waarschijnlijk van het weekend al aan de ouders vertellen. Anders wisten we niet wanneer we het maandag zouden moeten doen.

Moeten jullie ook zoveel boeren?? Ik boer wat af. Kan me niet herrinneren dat dat bij mijn dochter ook zo was. Wel herken ik andere dingen die ik toen wel had, veel spuug, last van zuur en een vieze smaak in mijn mond. Bij mijn vorige zwangerschap en nu ook zijn mijn borsten nog niet gegroeid. Heb tot een dag voordat we wisten dat we zwanger wareen ook nog borstvoeding gegeven aan onze dochter.
Ze mist er gelukkig niets van. Er komt nu nog steeds melk uit mijn borsten, maar ik denk dat ik dat ook moet koppelen aan de zwangerschap.
Nou, ga naar beneden. Even bankliggen en dan weer naar bed.

groetjes

Hallo hallo,

Ik ben natasjha en ik weet sinds maandag dat ik zwanger ben. Het is ons tweede kindje en echt een wonder. Bij ons eerste kindje Zijn we twee jaar bezig geweest en uiteindelijk na 1 iui poging zwanger geraakt. Daar is onze dochter Dion uitgekomen. Naar haar geboorte hebben we direct besloten geen voorbehoeds middelen te gebruiken. Maandag zou ik geopereerd worden om te kijken of er met mijn eileiders of baarmoeder iets mis was voor dat we met iui gingen beginnen. Toen bleek dat ik zwanger was!!!!!!!!

Ik ben 16 januari uitgerekend en vindt het heel leuk om hier weer mee te kletsen.
\foto{http://www.babybrabbel.com/dynban/
9maandenbanner/1263596400/2/255/0/102/2.png}

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag ontdekt dat ik zwanger ben. Ook ik vind het nog een beetje onwerkelijk allemaal. Het is dan ook nog errug pril hoor (ongeveer 4 weken).Ik denk dat ik 23 januari uitgerekend ben.  Ik had al een paar dagen een opgeblazen gevoel in mijn onderbuik en het was echt geen ongesteldheidsgevoel, dus ik wist het al.
Dit wordt ons tweede kindje, maar herken het opgezette gevoel niet van onze eerst.
Ik ga volgende week de verloskundige bellen voor een afspraak!

Toch wel weer erg leuk om zo met iedereen even mee te lezen en leven op een forum!!

Ha dames, ben ik weer. Druk druk op mijn werk.
Gisteravond kwam er iemand van Moeders voor Moeders.
Spannend...bedacht me ineens wat nou als de test ineens negatief is .
Haha..slaat nergens op natuurlijk...vette streep was er te zien.
Vervolgens gooit die mevrouw het buisje urine om...zo over de eettafel.
Lekker gedoe dus. In elk geval is het plassen in de kannetjes begonnen...
tot 22 juli. Van de 6e tot de 16e week doe ik volledig mee. Verder een mooi boek gekregen en een tijdschrift '9maanden magazine' dus dat is altijd leuk.

Ik moest even behoorlijk wat terugscrollen zeg!

@ Knutseljuffie: wat neem jij lang verlof zeg! Hoe krijg je dat voor elkaar? Neem je onbetaald verlof er achter aan?En inderdaad wel balen dat het mentorschap dan niet door zou gaan. Ik zou ook op school een cursus gaan volgen om stagiaires te begeleiden maar die begon vanaf januari. Tja, dát gaat hem niet worden dus!
Spannend...jij ook je eerste echo gepland. Hopen inderdaad dat de gyn die je krijgt wat beter is! Wat een hork die ander zeg...bah!

@Jente: wat gaaf dat je man zo goed reageerde! Zo zie je maar he...maken wij ons druk.. Ik had ongeveer hetzelfde. Al jaren twijfelden we, wel of geen tweede...en toen hakten we de knoop maar door, we hadden   zoiets van het is wel goed met één kind, we zijn gelukkig. En toen begon het bij mij te kriebelen. Terwijl we net een jaar geleden besloten hadden dat het goed was. Toen ik het 'aankaartte' bij mijn man zei hij blij 'ik denk er precies hetzelfde over'. Had hij ook al die maanden al twijfels!

@Sjaar...volgens mij moet je met waterpokken wel uitkijken. Even de dokter bellen lijkt me dus niet onverstandig.
En gefeliciteerd....je cadeautje heb je inderdaad al een beetje gekregen

@Floor1982: hoe is het nu? Bruinige afscheiding is oud bloed en kan niet heel veel kwaad ove rhet algemeen. Met mijn eerste had ik met 9 weken een helrode bloedprop. Ik dacht dat is het kindje...maar een dag later met de echo zat hij er nog hoor...

@Taralientje: én ...nog op tijd naar bed gegaan?  Ik heb ook altijd juist savonds ineens honderd dingen die ik moet doen. Dan ren en ren ik en plof ik rond 10-en op de bank. Stom stom...we moeten het er van nemen!!!!
Wat raar trouwens dat MvM zo laat is bij jou!
Ben jij ook juf lees ik?? Of bedoel je met drukke kids je eigen kids?

@zwangermoedertje: wat onwijs gaaf van de verloskundige!!! Zo is illegaal toch nog leuk he :) En wat super...een kloppend hartje! Gefeliciteerd!!!

@Sandra24: met mijn eerste had ik ook met 6 weken een echo en was er een kloppend hartje te zien. Maar dit is niet altijd zo, dus bereid je daar op voor...

@Jo1984: gaaf...gefeliciteerd!!! Lijkt me super om zo te zien...een kloppend hartje.

@hoff: dat noem ik nog eens op tijd zwanger zijn! GElukkig maar dat je de operatie niet hoeft te doen nu! En welkom hier...

Zo wordt de groep steeds groter...gezellig...

@iedereen: gaan jullie ook de combinatietest doen? Of wachten jullie het gewoon af...

Hoi allemaal,

vandaag nog een middag en een avond werken en dan
lekker een weekje vakantie. Er moet nog geklust worden in huis en de
voortuin moet nog afgemaakt worden, maar wel lekker een weekje niet te
hoeven werken.

@floor, fijn dat je geen last heb van bruine afscheiding, volgens mij schrikt je toch wel.

@tara,
ook ik heb last van een opgezette buik, eigenlijk heel de dag door. Ik
moet nog iets meer als 3 weken wachten op de echo. Ik kijk er ook zo
naar uit.

@missdreamer, wij hebben er voor gekozen om geen
combinatietest te doen, we wachten gewoon af. Als er iets mis is, laten
we het toch niet weg halen.

@iedereen, willen jullie weten wat
het wordt? Voordat ik zwanger was heb ik altijd gezegd dat ik het wilde
weten, maar nu dat ik zwanger ben, wil ik niet meer weten.

Hebben
jullie al een gevoel wat het wordt? En voor diegene die al een kind
hebben, kwam het gevoel bij jullie eerdere zwangerschap uit?
Ik heb het gevoel dat het een meisje wordt.

Fijn weekend allemaal!!

groetjes Sabrina

Ik heb even mijn eerste echo in het schema gezet.

Naam          
Uitgerekend  
Afspraak  VK  
Hoeveelste zwangerschap  
eerste echo:

Floor              
01-01-2010        
 18-05
1e

Sabrina
01-01-2010  
28-05