Ha dames, ben ik weer. Druk druk op mijn werk.
Gisteravond kwam er iemand van Moeders voor Moeders.
Spannend...bedacht me ineens wat nou als de test ineens negatief is .
Haha..slaat nergens op natuurlijk...vette streep was er te zien.
Vervolgens gooit die mevrouw het buisje urine om...zo over de eettafel.
Lekker gedoe dus. In elk geval is het plassen in de kannetjes begonnen...
tot 22 juli. Van de 6e tot de 16e week doe ik volledig mee. Verder een mooi boek gekregen en een tijdschrift '9maanden magazine' dus dat is altijd leuk.
Ik moest even behoorlijk wat terugscrollen zeg!
@ Knutseljuffie: wat neem jij lang verlof zeg! Hoe krijg je dat voor elkaar? Neem je onbetaald verlof er achter aan?En inderdaad wel balen dat het mentorschap dan niet door zou gaan. Ik zou ook op school een cursus gaan volgen om stagiaires te begeleiden maar die begon vanaf januari. Tja, dát gaat hem niet worden dus!
Spannend...jij ook je eerste echo gepland. Hopen inderdaad dat de gyn die je krijgt wat beter is! Wat een hork die ander zeg...bah!
@Jente: wat gaaf dat je man zo goed reageerde! Zo zie je maar he...maken wij ons druk.. Ik had ongeveer hetzelfde. Al jaren twijfelden we, wel of geen tweede...en toen hakten we de knoop maar door, we hadden zoiets van het is wel goed met één kind, we zijn gelukkig. En toen begon het bij mij te kriebelen. Terwijl we net een jaar geleden besloten hadden dat het goed was. Toen ik het 'aankaartte' bij mijn man zei hij blij 'ik denk er precies hetzelfde over'. Had hij ook al die maanden al twijfels!
@Sjaar...volgens mij moet je met waterpokken wel uitkijken. Even de dokter bellen lijkt me dus niet onverstandig.
En gefeliciteerd....je cadeautje heb je inderdaad al een beetje gekregen
@Floor1982: hoe is het nu? Bruinige afscheiding is oud bloed en kan niet heel veel kwaad ove rhet algemeen. Met mijn eerste had ik met 9 weken een helrode bloedprop. Ik dacht dat is het kindje...maar een dag later met de echo zat hij er nog hoor...
@Taralientje: én ...nog op tijd naar bed gegaan? Ik heb ook altijd juist savonds ineens honderd dingen die ik moet doen. Dan ren en ren ik en plof ik rond 10-en op de bank. Stom stom...we moeten het er van nemen!!!!
Wat raar trouwens dat MvM zo laat is bij jou!
Ben jij ook juf lees ik?? Of bedoel je met drukke kids je eigen kids?
@zwangermoedertje: wat onwijs gaaf van de verloskundige!!! Zo is illegaal toch nog leuk he

En wat super...een kloppend hartje! Gefeliciteerd!!!
@Sandra24: met mijn eerste had ik ook met 6 weken een echo en was er een kloppend hartje te zien. Maar dit is niet altijd zo, dus bereid je daar op voor...
@Jo1984: gaaf...gefeliciteerd!!! Lijkt me super om zo te zien...een kloppend hartje.
@hoff: dat noem ik nog eens op tijd zwanger zijn! GElukkig maar dat je de operatie niet hoeft te doen nu! En welkom hier...
Zo wordt de groep steeds groter...gezellig...
@iedereen: gaan jullie ook de combinatietest doen? Of wachten jullie het gewoon af...